SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Wrocław oferta pracy CLEANING COMPANY Piotr Studniarek

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E

Data publikacji: 2018-02-02

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: CLEANING COMPANY Piotr Studniarek

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poprzeczna 76/15, 51-167 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, 1 rok doświadczenia w pracy biurowej, obsługa komputera i programów Word, Excel, Outlook, Power Point, komunikatywność, kreatywność, inicjatywa

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CLEANING COMPANY Piotr Studniarek

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Poprzeczna 76/15, 51-167 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Poprzeczna

Numer budynku pracodawcy: 76

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data dodania oferty pracy: 02.02.2018

Oferta pracy ważna do: 28.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3 500 PLN

Tworzenie akt osobowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, przygotowanie danych potrzebnych do listy płac, przygotowanie raportów kadrowych oraz informacji dla ZUS, GUS, PFRON, obsługa kadrowa podległych pracowników,współpraca z zespołem płac.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS MARKETINGU - od 2 000 PLN

wyk. wyższe - turystyka, biegła znajomość języków : angielskiego i francuskiego , min. 3 lata doświadczenia zawodowego, prowadzenie negocjacji -udokumentowane doświadczenie.Kontakt z przedstawicielami biur podróży w Polsce i za granicą,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - METROLOG - 2 000 - 4 000 PLN

Nadzorowanie oraz usprawnianie systemu pomiarowego stosowanego w firmie, zarządzanie systemem legalizacji, kalibracji i sprawdzania przyrządó pomiarowych, szkloenie pracowników z zakresu poprawnego użytkowania narzędzi pomiarowych, nadzorowanie dokumentacji jakościowej na podległym obszarze i zarządzanie izbą pomiarową
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-02-15 - Dęblin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA D.S. PŁAC - od 4 250 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach. Prowadzenie dokumentacji płacowej, wprowadzanie do systemu, sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE I OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 000 PLN

• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI TECHNICZNEJ - 997,4 PLN

Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obiektu do imprez sportowych i kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrola dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 100 PLN

- opracowywanie map na komputerze,- drukowanie map,- kontakt z urzędami.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Lipowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. MEDYCZNYCH - od 2 500 PLN

Kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 775 PLN

tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 500 PLN

Prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, plananowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

RECEPCJONISTKA - POMOC MEDYCZNA - od 2 100 PLN

pomoc medyczna, organizacja pracy w recepcji
Gabinety Lekarskie i Kosmetyczne "DERMEDI" Renata Iwańska - 2018-02-14 - Przążewo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 500 PLN

Import eksport węgla kokosowego do fajek wodnych- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi- pozyskiwanie nowych klientów z branży handlowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS WYNAJMU SAMOCHODÓW - od 2 000 PLN

Kontakt z klientami, obsługa wynajmu samochodów, ofertowanie, podstawienie i odbiory samochodów, fakturowanie.
Res Motors Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie 2500 brutto+premia
Centrum Wykończenia Wnętrz "Kolor", Sławomir Babiec - 2017-06-14 - Łososina Dolna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EKSPORTU - od 1 200 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW - 997,4 PLN

Przygotowywanie programów oraz cenników, poznanie technik sprzedaży, kompletowanie dokumentów do sprzedaży, obsługa klienta, przygotowywanie samochodów do sprzedaży. Wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, dyspozycyjność, kontaktowość, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO HANDLOWYCH STAŻ - 997,4 PLN

uzipełnianie bazy danych, poszukiwanie klientów, pisanie ofert i zapytań, umawianie spotkań
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ESPORTOWEJ - od 3 100 PLN

Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)


Wybierz powiat