SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI P艂ock oferta pracy CONTROLTEC sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Wsparcie Dyrektora Oddzia艂u w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obs艂uga biura w szczeg贸lnosci w zakresie obs艂ugi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawid艂owy obieg informacji i dokument贸w w firmie. Pomoc w organizowaniu spotka艅 i podr贸zy s艂uzbowych pracownik贸w, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotka艅 Dyrektora Oddzia艂u, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalist臋 ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.

Data publikacji: 2017-03-07

Lokalizacja: P艂ock (mazowieckie)

Pracodawca: CONTROLTEC sp. z o.o.

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Kostrogaj 5, 09-400 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Wsparcie Dyrektora Oddzia艂u w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obs艂uga biura w szczeg贸lnosci w zakresie obs艂ugi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawid艂owy obieg informacji i dokument贸w w firmie. Pomoc w organizowaniu spotka艅 i podr贸zy s艂uzbowych pracownik贸w, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotka艅 Dyrektora Oddzia艂u, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalist臋 ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. P艂ock

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: P艂ock

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 07.03.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: komunikatywno艣膰

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dok艂adno艣膰 w prowadzeniu dokumentacji

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga pakietu MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiej臋tno艣膰 samodzielnego rozwi膮zywania problem贸w

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: praca w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Nazwa pracodawcy: CONTROLTEC sp. z o.o.

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku

Adres pracodawcy:
Kostrogaj 5, 09-400 P艂ock, powiat: m. P艂ock, woj: mazowieckie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. P艂ock

Gmina pracodawcy: P艂ock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: P艂ock

Ulica pracodawcy: Kostrogaj

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Instalowanie maszyn przemys艂owych, sprz臋tu i wyposa偶enia

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w P艂ocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 07.03.2017

Oferta pracy wa偶na do: 06.04.2017

Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.03.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 07.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y W HURTOWNI INTERNETOWEJ - od 2聽000 PLN

Obs艂uga klient贸w niemieckoj臋zycznych
CASTOMAX.pl Sp. z o.o. - 2016-12-13 - 艁aziska G贸rne (艣l膮skie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS FORM WTRYSKOWYCH - od 2聽500 PLN

utrzymanie ruchu ds form wtryskowych, prowadzenie napraw, nadz贸r nad dokumentacj膮, reagowanie na awari臋, nadz贸r nad procesem naprawy
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 15 PLN

Aktywne pozyskiwanie klient贸w i sprzeda偶 produkt贸w firmy (filtry powietrza), rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, praca w systemie CRM.
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-04 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - od 2聽350 PLN

Pracownik administracyjno - biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNEJ OBS艁UGI NIERUCHOMOSCI - od 3聽000 PLN

obchody nieruchomo艣ci pod katem wystepowania usterek,usuwanie usterek,dokonywanie napraw,wsp贸lpraca z konserwatorami, koordynacja realizowanych zadan technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPEDYCJI I LOGISTYKI - od 3聽000 PLN

1. Opieka nad przydzielonymi klientami2. opieka nad przydzielonymi kierowcami i pojazdami, a w szczeg贸lno艣ci:- Przekazywanie zlece艅,- nadz贸r nad wykonywaniem planu,- Przygotowywanie dokumentacji dla kierowc贸w wyje偶d偶aj膮cych w godzinach zamkni臋cia biura(godziny wieczorne, weekendy, dni wolne, 艣wi臋ta)- kontakt z kierowcami i rozwi膮zywanie bie偶膮cych problem贸w,-nadz贸r nad stanem technicznym pojazd贸w,-wsp贸艂praca ze stacjami serwisowymi.2. Szukanie przewoz贸w,3. Pomoc innym Spedytorom w poszukiwaniu przewoz贸w itd..,4. podpinanie zlece艅 do dokument贸w, wprowadzanie fracht贸w do programu, 5. rozwi膮zywanie bie偶膮cych problem贸w,6.Dy偶ury weekendowe w wyznaczonych terminach,7. Sporz膮dzanie bie偶膮cych raport贸w.8. Wykonywanie polece艅 prze艂o偶onychMiejsce pracy: Mietk贸w, ul. Ogrodowasala F
DST TRANSPORT & LOGISTICS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP. KOMANDTYOWA - 2017-10-23 - Mietk贸w (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ZAM脫WIE艃 ZAGRANICZNYCH - od 2聽500 PLN

Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zam贸wie艅, kontrola i nadz贸r nad precesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Run贸w (mazowieckie)

PR/ SORTOWACZ ODPAD脫W KOMUNALNYCH - od 2聽000 PLN

Odbi贸r i sortowanie odpad贸w komunalnych (praca w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00).
Miejski Zak艂ad Us艂ug Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENT脫W - od 2聽100 PLN

Telefoniczne umawianie spotka艅 handlowych z potencjalnymi klientamiTelefoniczne przeprowadzanie rozm贸w z klientami (badania marketingowe)Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Grabiszy艅skaKontakt kandydat贸w z pracodwac膮: t.kostka (at) prestige.wroclaw.plPraca 6 godzin dziennie (3/4 etatu), w dni powszednie, od 8:00 lub 9:00 rano - wed艂ug preferencji kandydata. Przez pierwsze trzy miesi膮ce okres pr贸bny. Po okresie pr贸bnym mo偶liwe wy偶sze wynagrodzenie oraz umowa o prac臋.Sala C
Prestige Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC(NR 0895) - od 2聽800 PLN

Zakres obowi膮zk贸w:- Naliczanie p艂ac w pe艂nym zakresie (umowy o prac臋 oraz umowy cywilnoprawne) zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Naliczanie dodatk贸w i premii,- Rozliczanie zaj臋膰 komorniczych,- Przygotowywanie dokument贸w, deklaracji miesi臋cznych i rocznych dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola wa偶no艣ci bada艅 lekarskich i BHP- Wystawianie za艣wiadcze艅.
FLEXIBLE FINANCE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KELNER 艢NIADANIOWY - od 2聽320 PLN

Obs艂uga go艣ci hotelowych przy 艣niadaniu. Praca 5 dni w tygodniu, w godz. 6-14, r贸wnie偶 w weekendy.
HTI Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI, KADR I P艁AC - do 2聽500 PLN

Wykszta艂cenie: 艣rednie, preferowane wy偶sze; min. dwa lata sta偶u pracy; praktyczna znajomo艣膰 prawa pracy i ubezpiecze艅 spo艂ecznych; znajomo艣膰 programu Comarch ERP Optima - modu艂 kadry i p艂ace; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodze艅, w tym sk艂adnik贸w dodatkowych, sporzadzanie list p艂ac, zarz膮dzanie sprawozdawczo艣ci膮 GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-20 - Gliwice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UE, PRZETARG脫W I PRAC ADMINISTRACYJNYCH^ - od 1聽850 PLN

Specjalista do spraw funduszy UE, przetarg贸w i prac administracyjnych^, Praca zwi膮zana z koordynacj膮 projekt贸w unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosk贸w aplikacyjnych, a tak偶e przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2016-03-16 - Wrze艣nia (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - od 2聽800 PLN

Praca przy obs艂udze i linni produkcyjnej, planowanie i organizacja procesu produkcyjnego, sporz膮dzanie zlece艅 produkcyjnych oraz konfekcja towar贸w, kontrola i bie偶膮ce korygowanie plan贸w produkcyjnych zgodnie z zam贸wieniami, realizacja plan贸w produkcyjnych - reagowanie na zmiany potrzeb i inne niezgodno艣膰i, kontrola proces贸w produkcyjnych, kontrola mi臋dzyoperacyjna i kontrola ko艅cowa.
PHPU Transvet sp z o.o - 2016-10-06 - Doruch贸w (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUP脫W - od 1聽850 PLN

Opis stanowiska: planowanie, organizowanie i realizacja proces贸w zakupowych, budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami, nadz贸r nad terminowo艣ci膮 realizowanych zam贸wie艅, utrzymywanie optymalnego stanu magazynu,rozwi膮zywanie zg艂aszanych problem贸w zwi膮zanych z zam贸wieniami, dostawcami, 艣cis艂a wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami w firmie w celu prawid艂owej realizacji dostaw, bie偶膮ca negocjacja produkt贸wWymagania: minimum roczne do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, wysokie zdolno艣ci organizacyjne, handlowe oraz negocjacyjne, 艣wiadomo艣膰 biznesowa i orientacja na wyniki, praktyczna wiedza dotycz膮ca organizacji i zarz膮dzania procesami zakupowymi, samodzielno艣膰 w rozwi膮zywaniu problem贸w, bardzo dobra organizacja czasu pracy, dok艂adno艣膰 i skrupulatno艣膰 w dzia艂aniuFirma oferuje: stabilne zatrudnienie na postawie umowy o prac臋, wynagrodzenie powi膮zane z osi膮ganymi wynikami, niezb臋dne narz臋dzia pracy,prac臋 w mi艂ej i przyjaznej atmosferze, mo偶liwo艣膰 zdobycia cennego do艣wiadczenia w pr臋偶nie rozwijaj膮cej si臋 firmie, pakiet socjalny, mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Kornice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI F艢W - od 2聽800 PLN

wprowadzanie i nadz贸r nad realizacj膮 procedur zapewnienia jako艣ci, kontrola funkcjonowania przedsi臋biorstwa pod k膮tem zachowania standard贸w jako艣ci, opracowanie system贸w przeprowadzania bada艅 i analiz z zakresu kontroli jako艣ci oraz monitoring ich dzia艂ania, umiej臋tno艣ci zwi膮zane z eksploatacj膮 urz膮dze艅 i linii tehnologicznych, znajomo艣膰 zasad zarz膮dzania jako艣ci膮, wiedza o metodach i technikach produkcji, znajomo艣c zasad BHP
"JUPI" Justyna Piechowiak 艢wiebodzice - 2016-01-15 - 艢wiebodzice (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZE艃 - do 4聽100 PLN

Organizacja przep艂ywu dokumentacjiKontrola dokumentacji transportowejWystawianie faktur sprzeda偶y, dokument贸w magazynowych, nadz贸r nad podleg艂ymi magazynami w poszczeg贸lnychoddzia艂ach. Prowadzenie korespondencji dotycz膮cej dzia艂alno艣ci spedycyjnejWsp贸艂praca z innymi oddzia艂ami firmy (Czechy, S艂owacja, W臋gry)Weryfikacja merytoryczna i wystawianie fakturRozpatrywanie reklamacji zwi膮zanych z rozliczeniami
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2017-11-18 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 1聽850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Stanowice (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDA呕Y - od 2聽000 PLN

Ustalanie strategii sprzeda偶y przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gr贸jec (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W - od 1聽100 PLN

SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIK脫W NA R脫呕NE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OG艁OSZE艃 W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDAT脫WWYMAGANIA:WYKSZTA艁CENIE 艢REDNIE, UMIEJETNO艢CI W ZARZ膭DZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DO艢WIADCZENIA W BRAN呕Y, DOBRA ZNAJOMO艢膯 J. ROSYJSKIEGO I UKRAI艃SKIEGO W MOWIE I PI艢MIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIK脫W Z UKRAINY
FUNDACJA "S艁OWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - do 1聽900 PLN

Zgodny z oferowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Mys艂owice (艣l膮skie)

SPECJALISTA OCHRONY 艢RODOWISKA - od 2聽100 PLN

Wykonywanie analiz w laboratorium, pob贸r pr贸bek, praca przy komputerze, praca na wysoko艣ci
Centrum Bada艅 艢rodowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO WSPARCIA SPRZEDA呕Y/ OBS艁UGI TECHNICZNEJ - od 2聽000 PLN

Oferujemy:praca stacjonarna, sta艂e wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodze艅), mo偶liwo艣膰 zdobywania do艣wiadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofert膮 pracy proszone s膮 o wysy艂anie dokument贸w aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna 艁ukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - P艂o艅sk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1聽900 PLN

Do艣wiadczenie w dziale kadrowym, prowadzenie pe艂nej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporz膮dzanie dokument贸w kadrowych, umowy, aneksy, 艣wiadectwa pracy, ewidencja czasu pracy); jedna zmiana; kontakt z pracodawc膮 e-mailowy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-01-26 - S艂upsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS KSI臉GOWO艢CI I P艁AC - od 2聽600 PLN

1) Prowadzenie na podst dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-06-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH- DZIA艁 EKSPORTU - od 3聽950 PLN

Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegaj膮ca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klient贸w na rynkach europejskich. Kompleksowa obs艂uga systemu handlowego, t艂umaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych cel贸w; raportowanie; kreatywne dzia艂ania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SP脫艁KA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat