SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Piekary Śląskie oferta pracy "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: do 2 250 PLN

Zakres obowiązków: administrowanie dokumentami,

Data publikacji: 2019-10-03

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: administrowanie dokumentami,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia,

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykszt. średnie, obsługa komputera,

Nazwa pracodawcy: "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Bytomska, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt mailowy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

Ulica pracodawcy: Bytomska

Profil działalności pracodawcy:
Multiagencja Ubezpieczeniowa oferuje ubezpieczenia w zakresie życia i zdrowia, ale również majątkowe, komunikacyjne, turystyczne, firmowe.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 03.10.2019

Oferta pracy ważna do: 04.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1739b2660d67e6aa9ad8e9ef1ca76c6

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA D/S PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 250 PLN

Obsługa maszyny do ryglowania, przyuczenie do zawodu, przygotowanie elementów do produkcji, proste prace na produkcji;
REGINA KLIMASZEWSKA - 2019-06-27 - Czerwieńsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ - od 2 500 PLN

•taryfikacja ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne)•przygotowywanie ofert oraz umów ubezpieczenia •budowanie długotrwałych relacji z Klientem•utrzymywanie standardów jakości obsługi według umów i procedur
Carsed Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa sp.k. - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. FIŃSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 500 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP.
IULIIA GRODETSKA YOLANTA - 2018-11-26 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA FIZJOTERAPII - 997,4 PLN

Specjalista fizjoterapii
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU - 3 500 - 4 500 PLN

przygotowanie raportów finansowych, tworzenie analiz i symulacji finansowych, analiza i bieżąca kontrola kosztów, udział w przygotowywaniu prognoz finansowych Spółki, wsparcie procesu zamykania ksiąg, współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA D/S KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta w branży sieci telefonów komórkowych,
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE ARSKOM KAZIMIERZ WIŚNIEWSKI - 2016-04-11 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FACTORINGU - od 1 900 PLN

obsługa klienta zainteresowanego usługą factoringu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ROZLICZENIA WEWNĄTRZGRUPOWE / ACCOUNTING SPECJALIST ICB - od 5 800 PLN

usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI O REMONTÓW - do 2 500 PLN

Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

telefoniczna obsługa klienta, aktywne poyskiwanie klientów biznesowych z bazy handlowej, usługi marketingowe
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 1 850 PLN

organizacja i realizacja produkcji materiałów reklamowych, obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Sarbinowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 2 000 - 3 000 PLN

realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

przyjmowanie interesantów, telefoniczna obsługa klientów, samodzielne prowadzenie biura, dokumentacji
VI MAX MAXIM VASILEVSKY - 2018-02-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO - od 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:bieżący kontakt z klientem w zakresie realizowanych projektów w celu właściwego organizowania dostaw zgodnych z oczekiwaniami klienta, zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów oraz pomoc w przygotowywaniu optymalnych rozwiązań na bazie oferty firmy, utrzymywanie właściwych relacji z klientami, uzgadnianie bieżących planów produkcyjnych z klientem po zatwierdzeniu wewnętrznym, realizowanie zadań związanych z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, współpraca z innymi działami firmy.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-11-26 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 1 017,4 PLN

specjalista ds. turystyki
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DOŚWIADCZALNICTWA - od 3 100 PLN

PLANOWANIE PRODUKCJI,PLANOWANIE NAWOŻENIA,PRACE POLOWE(DROBNE), NADZOROWANIE PRAC POLOWYCH, PRACA PRZY KOMPUTERZE
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY OCENY ODMIAN W BIA - 2019-05-14 - Białogard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku: opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu przez Straż Graniczną, opracowywanie specyfikacji technicznych przedmiotów umundurowania podlegających ocenie zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania pozostających we właściwości Wydziału, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA REINTEGRACJI ZAWODOWEJ- TRENER PRACY - od 2 000 PLN

Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

sporządzanie list płac, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, sporządzanie deklaracji ZUS
Biuro Obrachunkowo-Doradcze Ilona Kapczuk - 2018-07-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Krapkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 540 PLN

Wymagania: - co najmniej średnie wykształcenie dające kwalifikacje do zajmowania wskazanego stanowiska- praktyka w księgowości- znajomość programów komputerowych: Płace Optivum, Płanik oraz obsługa bankowości internetowej będą dodatkowym atutem.Zakres obowiązków:- obliczanie wynagrodzenia pracowników- tworzenie przelewów dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do ZUS, GUS w zaresie wypłacanych wynagrodzeń- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego- zajęcia komornicze, przeliczanie zajęć, wysyłanie zaświadczeń, korespondencja z komornikami- wystawianie zaświadczeń o zarobkach- sporządzanie RMUA dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS- gromadzenie i archiwizowanie danych dotyczących wynagrodzeń- ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie określonej w art. 114-116 kp- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikłych z potrzeb Ośrodka- analizy i zestawienia finansowe działu księgowości wymagane przez instytucje zewnętrzne- sporządzanie innych sprawozdań- przeprowadzanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian- sporządzanie sprawozdań i przekazywanie informacji organowi prowadzącemu Placówkę- wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzeń do bazy danych programu Płace Optivum.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2019-06-06 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS REKLAMACJI - od 3 200 PLN

budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW R46/1638-490/17 - 3 000 - 4 000 PLN

- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 500 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych. Praca w godz. 7-17.
FRANCUSKIE SERWIS DARIUSZ ZEGAR - 2018-11-26 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

sprzedaż, marketing doradztwo
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Zamość (lubelskie)