SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Oleśnica oferta pracy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutoo
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: mile widziane budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana wiedza w zakresie budownictwa, doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane wykształcenie wyższe techniczne( mile widziane budowlane), wiedza w zakresie budownictwa, doświadczenie, prawo jazdy kat.B, obsługa komputera.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : od 8.oo do 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 19.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnch, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązujących badań lekarskich, sporządzanie raporów i sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek, sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułu ubezpoieczeń społecznych, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, gromadzenie , segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Czepielowice (opolskie)
Pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, poszukiwanie nowych partnerów do współpracy, aktywne prowadzenie wielokierunkowego rozpoznawania międzynarodowego rynku gier, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z partnerami.
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, pomoc przy redagowaniu miesięcznika ekonatura, pisanie artykułów prace korektorskie, udział w konferencjach, pisanie raportów i realizacja projektów z zakresu edukacji ekologii. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: D,A
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie administracji kadrowej samodzielne naliczanie wynagrodzeń rozliczanie ZUS i GUS
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)
montaż i demontaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z podłączeniem posesji odbiorów do sici wod-kan,wydawanie warunków technicznych,uzgodnień projektów.Przeprowadzanie prób technicznych przyłączy wodociągowych,odbiór przyłączy i sieci wodociągowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Twardogóra - 2016-10-12 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta / Handlu - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
czynności marketingowe, reklamowe, promowanie działalności
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-09 - Bytom (śląskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wykonywanie codziennie niezbędnych czynności w celu utrzymania czystości w obiekcie,- stosowanie przydzielonych środków ochrony indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem,- dbanie o mienie powierzone i stanowiące wyposażenie,- przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa, higieny pracy oraz zasad PPOŻ,- przestrzeganie czasu pracy ustalonego w jednostce- przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego porządku- przestrzeganie tajemnicy służbowej.
Komenda Miejska Policji w Chorzowie - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)
Obsługa kadrowa, prowadzenie akt osobowych.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-06-30 - Tczew (pomorskie)
montaż pojemników stalowych, spawanie pojemników, montaż konstrukcji stalowych, czytanie ze zrozumieniem rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Skoczów (śląskie)
prace przy dociepleniach budynków, montaż rusztowań, obróbki blacharkie np. parapety, zacieranie tynków
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Łączany (małopolskie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych,prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychbieżąca kontrola zapisów księgowychsporządzanie przelewówksięgowanie wyciągów bankowychrozliczanie delegacjisporządzanie sprawozdań do GUSwystawianie i wysyłka not korygującychmonitorowanie spływu zaległych należności oraz monitorowanie zobowiązańsporządzanie sprawozdań okresowych oraz udział wtworzeniu rocznego sprawozdania finansowego
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z dostawcami surowców i dodatków do produkcji.Kontakt z klientami firmy ustalenie wielkości zamówień sposobu przygotowania produktu, pakowania, etykietowania itp, terminu dostawy.Kontakt w języku hinduskim z przełożonymi, współpracownikami, dostawcami i klientami firmy.Czytanie w języku hinduskim receptur produktów, umiejętność zamiany składników w recepturze, udział w szkoleniach organizowanych przez hinduskich specjalistów wprowadzających nowy produkt.Praca przy produkcji serów i słodyczy, mieszanie i ważenie składników, pakowanie produktów, krojenie produktów.Mycie i sprzątanie hali produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Niedoradz (lubuskie)
Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)