SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Oleśnica oferta pracy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.

Data publikacji: 2017-09-20

Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)

Pracodawca: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutoo

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: mile widziane budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana wiedza w zakresie budownictwa, doświadczenie

Nazwa pracodawcy:
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Adres pracodawcy:
Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wymagane wykształcenie wyższe techniczne( mile widziane budowlane), wiedza w zakresie budownictwa, doświadczenie, prawo jazdy kat.B, obsługa komputera.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : od 8.oo do 15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: oleśnicki

Gmina pracodawcy: Oleśnica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oleśnica

Ulica pracodawcy: Zamkowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 20.09.2017

Oferta pracy ważna do: 19.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADROWO- PŁACOWYCH - od 3 000 PLN

prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnch, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązujących badań lekarskich, sporządzanie raporów i sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek, sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułu ubezpoieczeń społecznych, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, gromadzenie , segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)

ZAOPATRZENIOWIEC - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Czepielowice (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW KLUCZOWYCH RYNKU AUSTRALIJSKIEGO I AZJATYCKIEGO - od 3 500 PLN

Pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, poszukiwanie nowych partnerów do współpracy, aktywne prowadzenie wielokierunkowego rozpoznawania międzynarodowego rynku gier, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z partnerami.
G2A.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie,minimum dwa lata stażu pracy na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie, obsługa komputera. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, nadzór nad właściwą realizacją przebiegu zamówień składanych przez klientów, prowadzenie negocjacji z klientem, kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: praca (at) adegis.com.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA SPECJALNOŚĆ KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANA REFERATBUDOWNICTWA SEKCJA INFRASTRUKTURY WYDZIAŁ TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 340 PLN

Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczanie realizowanych w COSSG zadań remontowych i prac konserwacyjnych branży budowlanej, przygotowywanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących realizowanych robót budowalnych, usług, zakupu materiałów i konserwacji urządzeń, nadzór nad realizacja tych umów, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych, udział w realizowanych inwestycjach pod nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót / budowy na podstawie Ustawy Prawo Budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej, udział w przeglądach pod nadzorem osóbposiadających uprawnienia budowlane / wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 1 850 PLN

Prace administracyjno-biurowe, obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, pomoc przy redagowaniu miesięcznika ekonatura, pisanie artykułów prace korektorskie, udział w konferencjach, pisanie raportów i realizacja projektów z zakresu edukacji ekologii. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: D,A
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 500 PLN

prowadzenie administracji kadrowej samodzielne naliczanie wynagrodzeń rozliczanie ZUS i GUS
Międzynarodowy Operator Finansowy - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 13 PLN

montaż i demontaż rusztowań
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP (30-) - od 2 000 PLN

kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS.INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ - od 2 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji związanej z podłączeniem posesji odbiorów do sici wod-kan,wydawanie warunków technicznych,uzgodnień projektów.Przeprowadzanie prób technicznych przyłączy wodociągowych,odbiór przyłączy i sieci wodociągowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Twardogóra - 2016-10-12 - Twardogóra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA / HANDLU - PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta / Handlu - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 000 PLN

czynności marketingowe, reklamowe, promowanie działalności
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-09 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWOŚCI TRANSAKCYJNEJ - od 2 800 PLN

1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA/ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 1 050 PLN

- wykonywanie codziennie niezbędnych czynności w celu utrzymania czystości w obiekcie,- stosowanie przydzielonych środków ochrony indywidualnej zgodnie z ich przeznaczeniem,- dbanie o mienie powierzone i stanowiące wyposażenie,- przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa, higieny pracy oraz zasad PPOŻ,- przestrzeganie czasu pracy ustalonego w jednostce- przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego porządku- przestrzeganie tajemnicy służbowej.
Komenda Miejska Policji w Chorzowie - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-28 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Obsługa kadrowa, prowadzenie akt osobowych.
GLT Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2017-07-04 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO) - od 2 000 PLN

-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-06-30 - Tczew (pomorskie)

MONTAŻYSTA POJEMNIKÓW/ ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

montaż pojemników stalowych, spawanie pojemników, montaż konstrukcji stalowych, czytanie ze zrozumieniem rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Skoczów (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 925 PLN

prace przy dociepleniach budynków, montaż rusztowań, obróbki blacharkie np. parapety, zacieranie tynków
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Łączany (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI, R132/2906-1117/18 - od 4 927,3 PLN

- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 300 PLN

prowadzenie ewidencji środków trwałych,prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychbieżąca kontrola zapisów księgowychsporządzanie przelewówksięgowanie wyciągów bankowychrozliczanie delegacjisporządzanie sprawozdań do GUSwystawianie i wysyłka not korygującychmonitorowanie spływu zaległych należności oraz monitorowanie zobowiązańsporządzanie sprawozdań okresowych oraz udział wtworzeniu rocznego sprawozdania finansowego
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA I SPRZEDAŻY - do 2 800 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA PRZYGOTOWUJĄCY SERY HINDUSKIE I SŁODYCZE - od 2 400 PLN

Kontakt z dostawcami surowców i dodatków do produkcji.Kontakt z klientami firmy ustalenie wielkości zamówień sposobu przygotowania produktu, pakowania, etykietowania itp, terminu dostawy.Kontakt w języku hinduskim z przełożonymi, współpracownikami, dostawcami i klientami firmy.Czytanie w języku hinduskim receptur produktów, umiejętność zamiany składników w recepturze, udział w szkoleniach organizowanych przez hinduskich specjalistów wprowadzających nowy produkt.Praca przy produkcji serów i słodyczy, mieszanie i ważenie składników, pakowanie produktów, krojenie produktów.Mycie i sprzątanie hali produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Niedoradz (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I PISANIA WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH - do 2 500 PLN

Promocja działań Państwowej galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych, pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej, koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS, prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym, systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek, stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-03-23 - Sopot (pomorskie)


Wybierz powiat