SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI Płock oferta pracy Krop Expert Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura. Ścisła współpraca z księgowością: wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, wystawianie faktur, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych. Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników. Nadzór nad obiegiem korespondencji. Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura. Dbania o stały przepływ informacji między pracownikami oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych. Obsługiwanie urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Krop Expert Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura. Ścisła współpraca z księgowością: wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, wystawianie faktur, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych. Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników. Nadzór nad obiegiem korespondencji. Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura. Dbania o stały przepływ informacji między pracownikami oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych. Obsługiwanie urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Płatnik
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum trzy lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją biurową, księgowością lub kadrami.Bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel).Wiedza na temat prowadzenia ksiąg handlowych oraz znajomość zagadnień kadrowych. Znajomość programu księgowo-kadrowego Streamsoft - mile widziana, umiejętności budowania pozytywnych relacji, skrupulatność. Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów. Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne. Inicjatywa w działaniu oraz pozytywne nastawienie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Krop Expert Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Witolda Zglenickiego 50B, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVPracodawca prosi o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez Krop Expert Sp. z o.o.., z siedzibą w Płocku przy ul. Zglenickiego 50 B w celu realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych realizowanych przez Krop Expert Sp. z o.o.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Witolda Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 50B
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2018
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z ofertą pracy zamieszczonej na stronie BIP zimslupsk.comNabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6-miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-10-24 - Słupsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów Bezpośrednie spotkania z potencjalnymi klientami Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Przygotowywanie ofert handlowych Negocjowanie warunków współpracy z klientami Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wyszukiwanie przetargów i przygotowywanie dokumentacjiFirma zapewnia szkolenie .
NOBLEPROG KAMIL BARAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierowca wózka widłowego. Ładowanie samochodów piwem w butelkach lub puszkach umieszczonych na paletach. Odbiór ilościowy i jakościowy piwa z działu produkcji oraz opakowań zwrotnych z samochodów. Wymiar czasu pracy: 4/5 etatu.
VAN PUR S.A. - 2016-02-24 - Zabrze (śląskie)
Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników /on-boarding/ Współpraca z Shared-Service kadrowo-płacowym w Kielcach Obsługa zdalna systemu nadawania dostępów dla pracowników z Oddziału w Kielcach Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych (naliczania wynagrodzeń, przygotowanie i akceptacja list płac) Administracja w zakresie benefitów pracowniczych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi Doradztwo i wsparcie dla pracowników oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień personalnych Administrowanie aplikacjami HR Sporządzanie raportów i zestawień Wsparcie organizacyjne działu HR
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Tajęcina (podkarpackie)
Opis Stanowiska:- rozwijanie nowej oraz umacnianie obecnej bazy klientów i dostawców- przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych- optymalizacja kosztów zakupów- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów- realizowanie przyjętych celów marketingowychMiejsce pracy: Wrocław, ul. Buforowa,Kontakt kandydata z pracodawcą: 71 3368709, sekretariat (at) doltech.plPo okresie próbnym, umowa na czas określony,Sala C
DOLTECH Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie sprzedaży towarów z krajów arabskich do hurtowni w Polsce i Europie
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Głosków (mazowieckie)
sprzedaż powierzchni reklamowych, aktualizowanie informacjo o klientach, organizacja i obsługa biura, wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, wyjazdy w celach handlowych, II profil, refundacja -30 art. 150f, osoba zarejestrowana w PUP
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie kontraktów z danego obszaru rynku, również rynkówmiędzynarodowych.* Bieżąca kontrola zapytań ofertowych oraz opracowywanieofert dla klientów. * Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z partneramibiznesowymi i naukowymi z kraju i za granicy. * Analiza rynków, potrzeb klientów,identyfikacja i opiniowanie nowych możliwości biznesowych. * Rozwój istniejących ikreowanie nowych produktów zgodnych z oczekiwaniami danego obszaru rynku. *Przygotowanie, wdrażanie i zarządzanie kampaniami na platformachspołecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter i inne). * Przygotowanie ipublikacja treści zgodnie ze specyfiką platformy społecznościowej.* Bieżąceprowadzenie konwersacji z klientami w tym publikacja postów i odpowiedzi nazapytania z platform social media. * Prezentacje, prelekcje dla partnerów, nakonferencjach branżowych, targach. * Dbanie o wizerunek i rozwój firmy.
Netline Sp.z o.o - 2016-06-28 - Opole (opolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; prawo jazdy kat. B; wymagana dobra znajomość języka angielskiego; znajomość pakietu MS Office; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; zdolności negocjacyjne; odporność na stres; Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych; sporządzanie ofert handlowych; prowadzenie negocjacji; realizowanie polityki handlowej firmy; udział w imprezach targowych; promowanie dobrego wizerunku firmy; Firma oferuje możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia; interesująca i odpowiedzialna praca w renomowanej firmie; jedna zmiana; praca w Nieborowicach oraz delegacjach
"OSTROWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Nieborowice (śląskie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń o wynagrodzeniu. list płac, dokumentów do ZUS, teczek osobowych
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2017-06-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
-profesjonalna obsługa klienta według właściwych standardów, -aktywna sprzedaż specjalistycznych produktów w opraciu o zdobytą wiedzę, -budowanie pozytywnego wizerunku marki, -realizacja założonych planów sprzedażowych
BRZEZICKI & SIESS S.C. właściciel marki Five o'clock - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie porządku na terenie zakładu, rozładunki i załadunki towaru na auta
Veles Agro sp. z o. o. - 2018-04-11 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, -prowadzenie negocjacji handlowych, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
BUDIZOL SP. Z O.O. S.K.A. - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy-Weryfikacja terminów i rodzajów naborów-Monitorowanie planowanych projektów-Samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów oraz ich składanie-Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania-analiza projektów inwestycyjnych i zadań realizowanych przez dział pod kątem możliwości - wystąpienia o środki finansowe,-Wprowadzanie zmian merytorycznych do realizowanych projektów-Kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów-Kontakt z instytucjami pośredniczącymi
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dębica (podkarpackie)
Przyjmowanie klientów - obróbka skrawaniem, usługi tokarskie (przyjmowanie zleceń, obsługa klienta). Praca przez 8 godzin dziennie w godz.: 7-16. Oferta dostępna w sali G, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 512 225 393, e-mail: zmm (at) srednicki.pl
Krzysztof Średnicki Zakład Mechaniki Maszyn - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, fakturowanie, udział w wydarzeniach branżowych - targach, jarmarkach itp., nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozotywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
mailowy i telefoniczny kontakt z klientem w języku niemieckim, obsługa zamówień ze sklepu internetowego, uzupełnianie treści w j. niemieckim na stronie sklepu internetowego
RUKE Zbigniew Rus - 2018-09-05 - Puławy (lubelskie)
• doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,• budowanie pozytywnych relacji z klientami,• realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów,• rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,• wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-02-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
Tworzenie strategi marketingowych, opracowanie haseł reklamowych, współpraca z agencjami reklamy i drukarniami, aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu danych produktów, usług w celu zwiększenia zysków firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Grójec (mazowieckie)
Wystawianie produktów na sprzedaż, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Suwałki (podlaskie)
Praca jako kierowca w transporcie międzynarodowym- dowóz towaru. Długość wyjazdów do ustalenia indywidualnie z pracodawcą.Wymagane prawo jazdy kat. "B", niekaralność.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z Pracodawcą.
SPAGO Rafał Dominiak - 2018-08-20 - Racibórz (śląskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami zagranicznymi- biznesowymi, koordynacja zapytań oraz odpowiedzialność za koordynaowanie procesu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)