SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (DOPOSAŻENIE) Jelenia Góra oferta pracy kontakt przez PUP

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (DOPOSAŻENIE)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: -

Data publikacji: 2016-10-19

Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (DOPOSAŻENIE)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2016

Data zakończenia pracy: 20.10.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność organizacji szkoleń, dokładność.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra

Gmina pracodawcy: Jelenia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra

Ulica pracodawcy: Podchorążych

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.10.2016

Data dodania oferty pracy: 19.10.2016

Oferta pracy ważna do: 28.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 12,69 PLN

przeprowadzanie rozmów z kontrahentami w języku ukraińskim, rosyjskim,polskim,nawiązanie kontaktów z kliemtami z Ukrainy,prowadzeniezestawień sprzedaży, doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)

STARSZY REFERENT W SEKCJI PREZYDIALNEJ WYDZIAŁU KOORDYNACJI DZIAŁAŃ - od 2 078 PLN

-tworzenie projektów pism okolicznych, życzeń, podziękowań, korespondencji celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu na zewnątrz,-uczestniczenie w organizacji narad, spotkań, wizyt delegacji krajowych, uroczystości zewnętrznych i wewnętrznych oddziału celem sprawnego przebiegu,-bieżące monitorowanie przedsięwzięć realizowanych przez terenowe organy administracji rządowej, samorządu terytorialnego oraz instytucje państwowe celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu i formacji w środowisku i społeczeństwie,-publikowanie na stronie intranetowej wewnętrznych aktów prawnych oraz przesyłanie ich właściwym adresatom celem zapewnienia właściwego obiegu informacji,bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy oraz pracowników Sekcji Prezydialnej,-archiwizowanie dokumentacji Wydziału Koordynacji Działań Sekcji Prezydialnej celem zapewnienia ich ochrony i prawidłowego wykorzystania,-prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy Sekcji Prezydialnej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-20 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR - od 3 493,2 PLN

analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU - 2 000 - 2 500 PLN

Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

- prowadzenie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich, - ustanawianie i znoszenie obwodów rybackich- analiza stanu formalno – prawnego wód powierzchniowych, - wydawanie zaświadczeń do konkursów ofert - prowadzenie spraw związanych z rybactwem śródlądowym – rejestry, ewidencje, opracowywanie pisemnych odpowiedzi dla interesantów- wyjazdy terenowe w celu wykonywania kontroli wypełniania przez użytkowników rybackich obowiązków zapisanych w umowach użytkowania (np.zarybienia
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W SZCZECINIE - 2016-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 300 PLN

PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KSIĘGOWO-KASOWEJ - od 2 000 PLN

-obsługa kasy fiskalnej-znajomość przepisów rachunkowych-dekretowanie faktur
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2017-06-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO WSPARCIA KSIĘGOWEGO - od 1 850 PLN

- zdalne wdrażanie autorskiego oprogramowania firmy,- wsparcie dla obecnych Klientów (zdalnie, ale gdy sytuacja tego wymaga, w siedzibie firmy u Klienta delegacja), - współpraca z działem produkcji przy rozwoju systemu, - udział w testach nowych wersji oprogramowania.
Zarządzanie po ludzku Przemysław Chmielowiec - 2016-12-13 - Igołomia (małopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa infolinii - bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt zklientem, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-02-01 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU - od 2 400 PLN

Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU I OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ - od 2 500 PLN

Kontrola nad sprawnością sprzętu, oprogramowaniem i siecią komputerową
"BRITISH CENTRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 4 200 PLN

- doradztwo w zakresie programów informatycznych i komputerowych- usługi związane z tworzeniem baz danych,- przetwarzanie danych,- zbieranie danych z jednego lub więcej źródeł informacji,- przechowywanie baz danych,- przygotowanie zapisu komputerowego określonych informacji zgodnie ze wskazanym formatem,- organizacja dostępu do baz danych,- prezentacja danych w określonej kolejności lub sekwencji przy użyciu próbkowania lub bezpośredniego dostępu (automatyczne sterowanie),
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)

STRAŻNIK MIEJSKI - od 2 000 PLN

Patrolowanie terenu miasta, pilnowanie porządku publicznego
Straż Miejska w Szczecinku - 2016-10-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONFEKCJI - od 1 850 PLN

- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zduny (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, opracowanie zamówień od odbiorców, zamówienia do dostawców.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - 1 850 - 2 300 PLN

przyjmowanie/odbiór od dostawcy dokumentacji projektowej i rejestacja w rejestrze budowy; rozdysponowanie tej dokumentacji; archiwizacja dokumentacji; opracowywanie protokołów przekazania;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KADROWEJ URZĘDU - od 3 185 PLN

przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 150 PLN

Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ELEKTROMONTER - od 1 850 PLN

1. Montaż wiązek kablowych, modułów.2. Cięcie siatek i koszulek termokurczliwych.3. Zakuwanie przewodów na praskach zagniatających.4. Transport materiałów oraz pojemników z materiałami i wyrobami.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-05-12 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - 1 850 - 2 500 PLN

prowadzenie księgowości
"KAREM" Dariusz Wierzbicki - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INFRASTRUKTURY - od 2 300 PLN

Praca na stanowisku samodzielnym, koordynacja pracy innych pracowników, prowadzenie ewidencji magazynów, kontrola i archiwizacja dokumentacji budowlanej.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 3 000 PLN

- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Krakowie. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.REKRUTACJI SŁUCHACZY W GDAŃSKU - do 1 850 PLN

Telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów szkoły, promocja i marketing szkoły nakierowany na rekrutacje nowych słuchaczy, pozyskiwanie potencjalnychj kontaktów podczas prelekcji i spotkan z potencjalnymi słuchaczami, dystrybucja materiałów reklamowych
Centrum Nauki i Biznesu "Żak" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY NA LINII PRODUKCYJNEJ - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze przy linii produkcji kawy. Pierwsza umowa - zlecenie do 24.06.2016r.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Piła (wielkopolskie)


Wybierz powiat