SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.comKontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2018-07-10
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.comKontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA DUŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Józefa Ignacego Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Józefa Ignacego Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż słupów elektroenergetycznych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o pracę na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:siedziba + teren Polski (pracodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania pracy z siedziby firmy)PRACA W DNIACH I GODZINACH:poniedziałek-piątek 6:00-14:00
P.H.U. "PASAK" Krzysztof Panek - 2018-08-08 - Mikołów (śląskie)
j.w.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sprawdzanie ewidencji czasu pracy pracowników; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS ( IWA, RMUA, RCA, DRA, RSA, RZA, Z-3 oraz inne); sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego- PIT-4; sporządzanie deklaracji do GUS- Z-06 oraz z-10; sporządzanie deklaracji oraz informacji do PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; organizowanie i nadzór nad szkoleniami pracowników, matrix; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów. przelewy i potrącenia z pensji jeżeli na pracowniku ciąży komornik; odpisywanie na listy komorników i innych organów zajmujących wynagrodzenia; plany urlopowe, ewidencje urlopów; obsługa programu Płatnik; rozliczanie wynagrodzeń.
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Bogumiłów (łódzkie)
diagnozowanie problemow i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszu,identyfikacja źródeł finansowania planowanych działań,analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, przygotowywanie i skladanie wniosków o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze spacjalistami różnych dziedzin,ocenianie skuteczności podjętych działań,opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej i medialnej, wdrażanie strategii marketingowej i PR, monitorowanie mediów internetowych i prasowych, organizacja eventów i akcji statutowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa dziurkarki, guzikarki, praca na dwugłówce, overloku, stebnówce oraz przygotowywanie wzorcowych modeli , form.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Otwock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obowiązki: - prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń, sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne, bieżąca obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej, znajomość AutoCAD, znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32/781 36 44) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Pomoc w przygotowaniu i naliczaniu wynagrodzeń dla pracowników. Pomoc w prowadxzeniu dokumentacji zasiłkowej. Nauka dekretacji dokumentów, sporządzania deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja kebabu.Kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Duszniki (wielkopolskie)
przyjmowanie i magazynowanie towaru, sprzedaż miodu, prowadzenie ewidencji, utrzymywanie porządku w magazynie i biurach.
Optimus Eko sp. z o.o. - 2017-02-02 - Opole (opolskie)
analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, opracowywanie kosztorysów ofertowych, przedmiotów robót na podstawie dokumentacji projektu oraz PFU, sporządzanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców, analizowanie ofert zewnętrznych i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym zakładu oraz Układem Zbiorowym Pracy obowiązującym w Zakładzie- odbycie szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i pozostałych informacji prawnie chronionych przetwarzanych w Oddziele- zapoznanie się z pracą, planowaniem i koordynowaniem zadań w poszczególnych komórkach organizacxyjnych, do których zostanie skierowana osoba odbywająca staż oraz zapoznanie się z przepisami reguilującymi wykonywanie zadań w danej komórce organizacyjnej- wykonywanie konkretnych zadań i czynności zleconych przez kierownika danej komórki organizacyjnej nadzorującego pracę osoby odbywającej staż- wykonywanie czynności polegających między innymi na: pomocy w bieżącej przacy wydziału, zapoznanie się z dokumentacją i jej obiegiem, pomoc przy opracowywaniu dokumentacji, segregowaniu, kompletowaniu akt, adresowaniu, roznoszeniu, wysyłaniu korespondencji- przyuczenie do pracy w systemach informatycznych, pod nadzorem opiekuna, a w szególnych przypadkach pracy w systemach informatycznych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami na podstawie odrębnych procedur regulujących kwestie zarządzania uprawnieniami użytkowników poszczególnych systemów informatycznych funkcjonujących w Zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Chorzów (śląskie)
Produkt: kamienie ozdobnezakres obowiązków: obsługa poczty elektronicznych, kontakt mailowy i sms-owy z klientami, obsługa sklepu allegro (Easy Uploader),tworzenie aukcji allegro (Easy Uploader),tworzenie ogłoszeń reklamowych i obsługa portali reklamowych, obsługa strony www,obsługa straony Facebook,obsługa zamówień, relaizacja wysyłek online,tworzenie zestawień, satystyk, ofert itp. Praca zdalna przy komputerze w domu - możliwość zwrotu kosztów za internet.praca w godzinach 7-15 lub 8-16kontakt kandydatów z pracodawcą: 664 538 901Sala A, C, D, H
PAWEŁ RYNG MAXPOL-BUD - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, monitorowanie aktywności konkurencji.
RADIX-BIS Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Rotmanka (pomorskie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Złotów (wielkopolskie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Częstochowa (śląskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dotyczącej systemu zarządzania kryzysowego. Czynności związane z działalnością operacyjną. Opracowywanie dokumentacji, prowadzenie szkoleń w ramach gotowości bojowej i mobilizacyjnej.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego w Łodzi - 2018-08-08 - Zgierz (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i produktów niezbędnych dla funkcjonowania zakładu,kontrolowanie terminowości dostaw,wspieranie procesu selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określenie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców,wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców, cen, warunków kontraktu,zapewnienie technicznej i operacyjnej pomocy dla działań wszystkich działów związanych z zakupami,analizowanie i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-01-27 - Myszków (śląskie)
specjalista ds. handlu i marketingu
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)
- pozyskiwanie kontrahentów, - pozyskiwanie zmówień,- kontakt z klientem.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe "MONROL" Spółka z o. o. - 2017-10-12 - Mońki (podlaskie)