SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2017-04-06
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ SPOŁECZNO-EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Data zakończenia pracy: 17.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: nauki społeczne, socjologia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łowicz (łódzkie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcia kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
rozmowy handlowe, zakup i sprzedaż towarów w kraju i poza krajem na rynki: Azji, Europy, Afryki
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, kontakt z klientem, pozyskiwanie klienta, przedstawianie ofert szkoleniowych, wysyłanie zaproszeń na szkolenia, organizacja szkoleń, kontakt z podwykonawcami, otwieranie szkoleń w miejscu ich organizacji itd.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie gruntów pod zasiew trawników za pomocą glebogryzarki spalinowej ERMA, nasadzanie drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne - cięcie snitarne, korygujące, koszenie trawników za pomocą wykaszarki STIHL FS-85, zagospodarowanie terenu wokół budynków.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Łódź (łódzkie)
• Instalacja i konserwacja systemów pomiarowych i kontrolnych• konserwacja, przegląd, naprawa i eksploatacja systemów pomiarowych i kontrolnych oraz związanych z nimi urządzeń w obrębie HLS• Przeprowadzenie diagnostyki i rozwiązywanie problemów• Programowanie i parametryzacja instalacji budynkowych• Automatyka budynkowa• Udział w dyżurach serwisowych• weryfikacja dokumentacji, raportowanie
ESA Energy Services GmbH & Co. KG - 2017-02-10 - Niemcy (Niemcy)
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Milejów (lubelskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2017-11-24 - Puławy (lubelskie)
Kontrola stanów surowców, praca w systemie ER Zamawianie surowców (płyty, drewno, okucia, pianki) Poszukiwanie nowych dostawców Negocjacje cenowe Kontakt (głównie mailowy) z kontrahentami z Niemiec i Holandii Prace administracyjne Współpraca z innymi działami firmy
Agencja Pracy Vector - 2017-04-28 - Czarne (pomorskie)
wykształcenie mile widziane wyższewymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskumile widziana umiejętność obsługi programu SUBIEKT GTprawo jazdy kat. Bkomunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, znajomość technik sprzedaży, operatywnośćPodtrzymywanie kontaktów i utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, udział w realizacji strategii sprzedażowej, współpraca z magazynem i produkcją, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, kreowanie wizerunku i marki firmy.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2600 - 3000 zł brutto
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2018-07-17 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż usług hotelowych (rezerwacje grupowe), planowanie i realizacja założeń sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów grupowych, analiza rynku usług hotelowych, raportowanie, monitorowanie. Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku, obsługa kadrowa pracowników. Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
SPÓŁKA AGRARNA AR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
-egzekwowanie wydajnej, terminowej i jakościowo dobrej pracy od pracowników, -egzekwowanie przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy, Zakładowego Regulaminu Pracy (rozpoczynanie i kończenie pracy, przerw śniadaniowych itp., -czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy i instrukcje technologiczne, -organizowanie szkoleń pracowników w zakresie umiejętności obsługiwania maszyn i urządzeń oraz prawidłowego wykonania operacji, -obsługa administracyjna produkcji.
Alligator Polska Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Nekla (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
zakup-sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzyw (praca stacjonarna w biurze), kontakt z producentami i firmami handlowymi, poszukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-06-06 - Łowicz (łódzkie)
Opracowywanie danych, przygotowywanie cyklicznych analiz, raportów oraz zestawień
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Brody Małe (lubelskie)
-weryfikacja ,rejestrowanie i księgowanie dokumentów,-uzgadnianie kont w systemie finansowo-księgowym,-rozliczanie w zakresie ZFŚS,-przygotowywanie dyspozycji zapłat,-rozliczenia z pracownikami(podróże służbowe ,zaliczki)-księgowanie wyciągów bankowych i rejestrów kasowych,-uzgadnianie i potwierdzenia sald,,-zapewnienie zgodności zapisów księgowych z przepisami podatkowymi,
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
- opieka nad sklepami internetowymi i nad platformą sprzedażową,- planowanie, realizacja, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowych SEO,- rozbudowa/budowa stron wspierających pozycjonowanie, - wsparcie techniczne dla sprzedawców w firmie, - zarządzanie treścią w sklepie internetowym (m.in. uaktualnienia opisów, wprowadzanie nowych produktów, obróbka zdjęć),
PROSAT Fojcik Sp.j. - 2018-01-08 - Krzyżanowice (śląskie)