SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Olsztyn oferta pracy DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych. Praca na terenie kraju i za granicą.
Data publikacji: 2017-11-30
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lanca 3/lok 4, 10-529 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych. Praca na terenie kraju i za granicą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2017
Data zakończenia pracy: 13.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
wietnamski, w mowie - dobry, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Lanca 3/lok 4, 10-529 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres email:lisenkokaty (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Lanca
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 09.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, tworzenie bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie udzielenia kredytów, pożyczek, obsługa kazowa, zakładanie kart bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Łopuszno (świętokrzyskie)
PRACE PORZĄKOWE W PARKU,PROSTE NAPRAWY ARCHITEKTURY OGRODOWEJ,DBAŁOŚĆ O ROŚLINNOŚĆ
KLINIKA REHABILITACJI NOWY DWÓR Sp.z o.o. - 2017-03-14 - Nowy Dwór-Parcela (łódzkie)
Przygotowanie i wydawanie terminowo posiłków, zgodnie z jadłospisem i reżimami technologicznymi oraz ścisłe przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w zbiorowym żywieniu wojsk i norm HACCP
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2016-11-29 - Zamość (lubelskie)
Oferta zgłoszona jest w ramach realizacji projektu pt. Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 30+ (2018), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 obejmującego aktywizację osób bezrobotnych, spełniających kryteria dostępu - są to osoby w wieku 30 lat i więcej znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy:- osoby starsze po 50 roku życia,- kobiety,- osoby z niepełnosprawnościami,- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach.
HBCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Sulęcin (lubuskie)
UDZIAŁ W KIEROWANIU CAŁOKSZTAŁTEM DZIAŁALNOŚCI I ZAPEWNIENIU WŁAŚCIWEJ EKSPLOATACJI SPRZETU CZOŁG-SAM., PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ I TECHNICZNEJ SPRZĘTU.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2015-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zatrudnienie pracownika, zwolnienie, zgłoszenie do ZUS, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń miesięcznych,
CATERMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o relacje z klientami dla zachowania wymaganego poziomu sprzedaży, przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień od klientów z zagranicy, kontrola realizacji zamówień zagranicznych, kontrola i monitoring obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówień, kierowanie działem, kontakty z kluczowymi klientami (ścisła współpraca z kontrahentami zagranicznymi)
MCKEEN-BEEF Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Lisków (wielkopolskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie etatów,wykonywanie listy płac,ewidencja czasu pracy,rozliczanie urlopów,drukow L-4,rejestr badan lekarskich,obsługa ZUS,GUS,US
Ogólnopolska Sieć Klinik Okulistycznych "Okoklinik" - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
zadania związane z wdrażaniem systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
opiniowanie projektów budownictwa mieszkaniowego, turystycznego, usługowego zgodnie z planem ochrony PKPK, ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-07-09 - Supraśl (podlaskie)
- obsługa procesu sprzedaży przez internet na portalu e-bay
Mirosław Gockowiak - 2016-08-09 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2016-12-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie gospodarki transportowej. ZADANIA PODSTAWOWE:1) inicjowanie i planowanie zaopatrzenia oraz potrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych;6) realizowanie zagadnień mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości wydziału.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-01-24 - Legionowo (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), biegła obsługa pakietu MS OFFICE,bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych, praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji,ważne jest posiadanie umiejętności szybkiego i samodzielnego redagowania tekstówdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myslenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracy1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Warszawa (pomorskie)
- prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym - wykonywanie przeglądów technicznych - dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych - sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO - zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie - nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym książki obiektu budowlanego - przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Rekrutacja nowych pracowników, weryfikacja kandydatów zgodnie z wymaganiami na dane stanowisko. Praca w godzinach 8-16. Do wynagrodzenia doliczna premia+prowizja
Folga sp. z o.o. - 2017-04-10 - Opole (opolskie)
Oklejanie obrzeży meblowych, pomoc przy montażu mebli, pomoc przy montażu k-g, malowanie, gipsowanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Administrowanie nieruchomościami. Prowadzenie spraw dot. najmu, dzierżawy użyczenia. Gospodarka składnikami majątku stacji ratowniczych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-09-04 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw zarządzania talentami
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 01.02.2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz.Urz.MS.2016.76). Szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie www.slupsk.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-06-08 - Słupsk (pomorskie)
-wdrażanie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych w obszarze sprzedaży,-utrzymanie domen,-serwis oprogramowania księgowego,kadrowego,bieżący instruktaż,usuwanie skutków awarii i błędów operatorskich,-obsługa serwisu oprogramowania rezerwacyjnego,sprzętu komputerowego,sieci komputerowej,wifi,serwera
Hotele Olsztyn Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)