SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z) Tarnów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z)

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.

Data publikacji: 2019-12-11

Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-MAGAZYNIER (Z)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020

Data zakończenia pracy: 14.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie w pracy z klientem, znajomość języka hiszpańskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie, mile widziana umiejętność obsługi systemów informatycznych, gotowość do pracy w systemie zmianowym. Zakres obowiązków: kontakty z kontrahentami zagranicznymi. Praca w Tarnowie na dwie zmiany od pon. do pt. w godz.: I zmiana 6.00-14.00, II zmiana 14.00-22.00; wynagrodzenie: 3 300 zł brutto+ premia.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Tarnów

Gmina pracodawcy: Tarnów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnów

Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2019

Data dodania oferty pracy: 11.12.2019

Oferta pracy ważna do: 31.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d73a782e89bfc761fe499c70893d4d4

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie oferty handlowej dla klientów, realizacja planów sprzedażowych i dbanie o wyznaczone parametry pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, podwyższanie jakości i efektywności prowadzonych rozmów.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA K/M - od 3 500 PLN

1) przygotowanie, organizowanie i prowadzenie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, obejmujących w szczególności: a) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym umów na podstawie wypracowanych przez komórki organizacyjne opisów przedmiotu zamówienia oraz szczególnych wymagań związanych z ich realizacją; b) przygotowanie ogłoszeń wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych, ich terminowe kierowanie do właściwych publikatorów (Biuletyn Zamówień Publicznych, Urząd Publikacji Unii Europejskiej, tablica ogłoszeń, strona internetowa Centrum); c) opracowywanie wszelkich dokumentów w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) przygotowanie umów zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przedstawionymi w treści wybranej oferty; 2) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze jej sekretarza, prowadzenie protokołu postępowania wraz ze wszystkimi załącznikami; 3) archiwizowanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
CENTRUM ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH - 2019-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO PRACY BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa biura
FUNDACJA JEST OK! - 2018-04-03 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 4 000 PLN

Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ - od 2 250 PLN

1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowymKontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

-przygotowywanie dokumentów produkcyjnych,-sprawdzanie dostępności materiałów i półfabrykantów-analiza zdolności produkcyjnych,-współpraca z działem zakupów, produkcji, logistyki,-optymalizacja zapasów
kontakt przez OHP - 2019-05-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY W BRANŻY GAZOWEJ - od 15 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów w branży gazowej w butlach 11 kg, utrzymywanie nowego rynku gazowego.
Firma EK Polska Kowalik Emil Piotr - 2018-02-06 - Orłów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW AZJATYCKICH - od 950 PLN

rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - do 2 800 PLN

Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 300 PLN

-przetwarzanie zamówień,-współpraca z handlowcami,-praca w j. angielskim.
CETCO POLAND Sp.z o.o. - 2016-07-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)

MAGAZYNIER / POMOCNIK SKLEPOWY - od 2 000 PLN

Przyjmowanie dostaw towarowych; wydawanie towaru; dbanie o ekspozycję na sklepie; utrzymanie porządku na magazynie; przesyłanie reklamacji do działu reklamacji
NEONET SA - 2017-04-24 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, kompleksowa obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z montażystami, projektantami i serwisem; realizacja powierzonych obowiązków (raportowanie)
EkoEnergia Polska Sp. z o.o. Kielce - 2017-10-18 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - 2 500 - 3 493 PLN

Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HACCP - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji , kalkulacje, współpraca z działem sprzedaży
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2018-01-04 - Pijanów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA - od 2 100 PLN

Tłumaczenie i tworzenie dokumentów w języku rosyjskim oraz ukraińskim, pozyskiwanie pracowników dla klientów zewnętrznych, legalizacja ich pobytu, załatwienie wszelkich formalności związanych z zakwaterowaniem, udzielanie wsparcia i porad związanych z pobytem w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)

FAKTURZYSTA - od 1 750 PLN

współudział w prowadzeniu dokumentacji księgowej, kontrola płatności należnej,wstępna windykacja nalezności.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. BHP (0,5 ETATU) K/M - od 2 500 PLN

- przeglądy BHP u klinetów firmy- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych- prowadzenie dokumentacji BHP
Delphi BDU s. j. Dymowska-Moussa, Grabowska-Wawrzeniecka - 2020-01-06 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA-INFORMATYK - od 2 600 PLN

-specjalistyczny nadzór nad funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych-administrowanie systemów teleinformatycznymi-nadzór nad właściwą obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego. Praca w 2 Lubelskiej Brygadzie Obrony TerytorialnejMiejsce wykonywania pracy: Biała Podlaska, Chełm
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-29 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

Sprzedaż towarów wraz z wystawianiem fakturZakup towarów do produkcjiRozliczanie stanów magazynowych.Negocjacje cenowe zakupu i sprzedaży.Kompletowanie dokumentacji dla księgowości.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Chłopice (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - od 5 300 PLN

Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS REKRUTACJI PRACOWNIKÓW 3/4 ETATU - od 2 000 PLN

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW, SPARWY ADMINISTARCYJNO-KADROWE, ROZLICZANIE CZASU PRACY, WYSTAWIANIE OGŁOSZEŃ, KONTAKT Z AGENCJAMI PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PREFEROWANE ZARZĄDZANIE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, DOŚWIADCZENIE W REKRUTACJI, KADRACH, ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO
ISSP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-06 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)