SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Lubliniec oferta pracy EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleska 18, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Nazwa pracodawcy:
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
W.A. Mozarta 26/18, 31-232 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV ze zdjęciem+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: W.A. Mozarta
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa i wszelkie związane z tym obowiązki- obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, dokumentów księgowych, praca przy komputerze, wystawianie zleceń transportowych, organizowanie transportu, spedycja - nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. administrowania SILP: Administracja wewnętrznym systemem informatycznym Lasów Państwowych (SILP), administracja siecią lokalną Nadleśnictwa, administracja komputerami i systemem Windows oraz Linux. Zarządzanie i konfiguracja urządzeń mobilnych opartych na systemie android oraz Windows Mobile (telefony i rejestratory), administracja serwerem Windows 2012R2:- ACTIVE DIRECTORY zarządzanie użytkownikami oraz urządzeniami,- serwer wydruku oraz pomoc techniczna oraz informatyczna dla użytkowników systemu. Wymagane: Wykształcenie wyższe informatyczne. Administrowanie: siecią, serwerami WINDOWS, stacjami roboczymi, urządzeniami mobilnymi WINDOWS MOBILE i ANDROID. Mile widziana znajomość oprogramowania do wirtualnej firmy VMWARE lub inne. Wymagane 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie informatyka oraz preferowany język angielski techniczny na poziomie podstawowym. Kon. Tel. 95 755 8400 Anna Błotniak
NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE - 2018-12-05 - Lubniewice (lubuskie)
1) przygotowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców;2) kontrola dokumentacji;3) ewidencja kadrowa.
ILC Międzynarodowe Centrum Pracy Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-09-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Sprzedaż roślin, drzew i krzewówOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny minim. 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16, 11-19
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch - 2018-03-07 - Mikołów (śląskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postepowań o udzielanie zamówień publicznych, opracowywanie projektów SIWZ, udział w pracach komisji przetargowej.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
1. Ogólne umiejętności techniczne dotyczące organizacji wystaw2. Prace gospodarczo- techniczne na terenie muzeum3. Zaopatrzenie (zakupy dot. prac gospodarczych)4. Przewóz eksponatów sam. służbowym
MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ - 2018-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
FIRMA WIELOBRANŻOWA Bartosz Dorociak Wilków - 2016-11-25 - Wilków (opolskie)
Operacyjne zarządzanie sklepem. Zarządzanie zespołem. Kontrola stanu sklepowego. Analiza i interpretacja wyników sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Legionowo (mazowieckie)
* Wystawianie faktur VAT *Współpraca z Zarządem i Kierownikiem Produkcji * Przyjmowanie zamówień od kontrahentów * Pozyskiwanie nowych Klientów * Prowadzenie spraw administracyjnych biura * Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarzadu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Września (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-13 - Lelis (mazowieckie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość j. francuskiego w stopniu min. B2, otwartość, umiejętność nawiązywanai kontaktów z klientem biznesowym. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie wycen, okien, drzwi, rolet, bram. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych w obrotem gotówkowym (obsługa kasowa),Promowanie i sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-12-18 - Nowy Targ (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
obsługa sklepu Allegro oraz sklepu internetowego, opracowywanie graficzne zdjęć w prgramach graficznych, analiza konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprawdzanie i korekta ogłoszeń przetargowych pod względem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do ogłoszeń, w razie braków istotnych informacji w ogłoszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
przyjmowanie i zatwierdzanie zamówień, planowanie produkcji, przygotowywanie ofert sprzedaży, współpraca z działem logistyki
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja imprez zamkniętych oraz okolicznościowych.
AMAZONKA - 2015-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
działania marketingowe mające na celu promowanie produktów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Karpacz (dolnośląskie)