SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kościerzyna oferta pracy Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedawca w sklepie medycznym - obsługa pacjentów w zakresie realizacji wniosków o przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prusa 1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedawca w sklepie medycznym - obsługa pacjentów w zakresie realizacji wniosków o przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- WYMÓG KONIECZNY: wykształcenie medyczne w kierunku: pielęgniarstwa, fizjoterapi, farmacji
Nazwa pracodawcy: Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Prusa 1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Prusa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa programów kadrowych, redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, kontakt telefoniczny z kandydatami i wstępna weryfikacja ich umiejętności, selekcja kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla, pozyskiwanie kontaktów oraz współpraca z partnerami na Ukrainie, poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, współpraca ze spedytorami oraz wewnętrznym działem celnym w zakresie realizacji zamówień, planowanie i monitorowanie realizacji zamówień, raportowanie dla klienta
ADAMPOL S. A. - 2018-01-12 - Małaszewicze (lubelskie)
obsługa fotobudki, wideobudki, obróbka graficzna zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Żuromin (mazowieckie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, POSZUKIWANIE KLIENTA, PROWADZENIE NEGOCJACJI, OBSŁUGA GIEŁDY
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Bobolice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie magazynu
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)
Telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+, dosprzedaż usług dodatkowych, wsparcie techniczne, realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności. Wynagrodzenie podstawa 2500 zł + stałe dodatki i premie oraz prywatna opieka medyczna, karta Mulisport, pakiet telewizyjny - zestaw nc+. Praca w godz. 6:00 - 24:00
ITI Neovision S.A. - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
doradztwo, wykonywanie projektow, ścisły nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, nadzór nad pracami konseratorskimi, scisła współpraca z Dyrekcją obiektu, umiejejętność sporządzania kosztorysów, specyfikacji, zamówień. czytanie projektów, znajomość programów branżowych w tym Autocad DWG
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientów firmy.
SEGER CUTTING TOOLS OZGA MIKUSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-18 - Wiśniowa (podkarpackie)
planowanie transportu, kontakt z klientami ukraińskimi, wykonywanie dokumentacji ukraińskiej
KRZYŻANOWSKI EDWARD - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE IMPORT-EKSPORT SARNÓWKA 4 - 2016-02-23 - Sarnówka (kujawsko-pomorskie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami,Wstępne negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,Przygotowywanie wezwań do zapłaty,Monitorowanie spłaty należności,Współpraca z kancelarią komornika, Przygotowywanie dokumentacji dla spraw jakie mają trafić na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego,Prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych,Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej,Współpraca z agencjami windykacyjnymi,Realizacja planów zbiórki odzyskanych należności (realizowanie norm w zakresie wartości kwot odzyskanych),Analizowanie i raportowanie przełożonemu osiąganych wyników ,Dbanie o jakość obsługi klienta oraz terminową realizację zadań,Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych.nadzór / wykonywanie zadań windykacyjnych/ w spółce i podmiotach powiązanych.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na tereniekraju i za granicą. Pozyskiwanie kontrahentów w zakresie nowych rybnków zbytu dla branzy odzieżowej i futrarskiejAnalizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planówsprzedażowych.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w wykonywaniu zadań przypisanych pracownikom GOK w zakresie podstawowej działalności ośrodka
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Stanisławów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja okien drewnianych
Zakład Stolarski Kapeja Marek - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy projekcie badawczym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2017-03-29 - Biłgoraj (lubelskie)
Sprzedaż ubezpieczeń na życie. Praca w godzinach 08.00-16.00, 12.00-20.00. Praca w call center. Praca w Warszawie.
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
usługi pielęgnacyjne oraz gospodarcze na rzecz osób starszych
MARMED S.C. MARTA POGORZELSKA I PIOTR POGORZELSKI - 2015-12-08 - Gubin (lubuskie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)
sortowacz listów i paczek. Praca na umowę zlecenie, 3 zmiany, rozkład i wymiar czasu pracy do uzgodnbienia z pracodawcą. Wynagrodzenie 8 zł brutto/godz. , zmiana nocna 9zł brutto/godz. Oferta pracy również dla emerytów i osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Zatrudnienie przez Agencję Zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)przygotowywanie oraz prowadzenie dekumentacji personalnej oraz związanej z zatrudnieniem (ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie itp.)tworzenie i wykorzystywanie narzędzi technicznych usprawniających procesy kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Poligraficzne MODENA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Cieszyn (śląskie)