SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Kaliska Kościerskie oferta pracy FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Pracodawca: FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-400 Kaliska Kościerskie 93 B, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kaliska Kościerskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziana znajomość języka obcego, - umiejetność prowadzenia prezentacji sprzedażowych, - kreatywność, przedsiębiorczość, - bardzo dobra organizacja i umiejętność zarządzania czasem pracy, - wysoka motywacja.
Nazwa pracodawcy:
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
83-400 Kaliska Kościerskie 93 B, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV / Spotkanie z pracodawcą odbedzie sie dn. 27.01.2017 r. o godz. 10:00 w siedzibie firmy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kaliska Kościerskie
Numer budynku pracodawcy: 93 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wybór ofert, współpraca z kontrahentami. Praca stacjonarna.
ZAKŁAD MIĘSNY MOŚCIBRODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Mościbrody (mazowieckie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzenie ofert sprzedaży, promocja i planowanie sprzedaży, analiza potrzeb klientów, kontakt z kilePrace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
księgowanie faktur, obsługa kredytów, kontrola rachunków z kontrahentami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-02-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pomoc w administrowaniu systemami produkcyjnymi, tworzenie zapytań SQL, administracja serwerami i sieciami komputerowymi.
FORMASTER S.A. - 2017-01-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki i prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej kursów.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klienta indywidualnego i zbiorowego. Sprzedaż usług turystycznych w systemie. Sprzedaż systemów informatycznych dla biur turystycznych. Rozwój sieci sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
zadania:dbanie o stanowisko pracyprzygotowanie sali na przyjęcie gościprzestrzeganie przepisÓw HCCPzapoznanie się z menu restauracjiobsługa gości restauracjiobsługa kasy fiskalnejobsŁuga programu komputerowego POSIOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Ruda Śląska (śląskie)
WG. PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta,prowadzenie strony i sklepu internetowego,przygotowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w Spółce, w tym prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie, współpraca z partnerami biznesowymi, działem księgowym, wsparcie sprzedaży w zakresie konsultacji i doradztwa produktowego, kreowanie polityki merketingowej, przygotowywanie raportów i pism, wystawianie faktur, koordynowanie współpracy z działem technicznym.
WIRTUALNE POWIATY 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Łęczna (lubelskie)
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
-
INTEGRAL LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Kościerzyna (pomorskie)
Naprawa maszyn rolniczych pod względem mechanicznym.
PHU LUK-TRAK Łukasz Jastrzębski - 2018-04-16 - Zbuczyn (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
planowanie i kontrola realizacji produkcji na bazie zapotrzebowań klientów, kontrola dostępności materiałów bezpośrednio i pośrednio produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych oraz ich optymalizacja zgodnie z polityką firmy, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów produkcyjno-logistycznych, kontakty z klientami i dostawcami, współpraca z pozostałymi działami w firmie, sporządzanie raportów dla bezpośredniego przełożonego.
"GEBRUEDER PEITZ POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Żory (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Ogorzelec (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Prowadzenie profili w mediach społecznościowych dla sklepów internetowych, współtworzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych, tworzenie treści reklamowych, redagowanie i planowanie tekstów do mediów interaktywnych, tworzenie opisów produktów, sporządzanie analiz i raportów w zakresie prowdzonych kampanii.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
praca w specjalistycznej myjni samochodów, detaling, zabezpieczanie karoserii, praca z autami luksusowymi
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Kluczbork (opolskie)
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała
Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała - 2016-09-13 - Zakliczyn (małopolskie)