SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O) Zakliczyn oferta pracy Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała

Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O)

Wynagrodzenie: do 2 150 PLN

Zakres obowiązków: przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała

Data publikacji: 2016-09-13

Lokalizacja: Zakliczyn (małopolskie)

Pracodawca: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowanie wniosków o pomoc finansową na realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie wniosków o płatność, przygotowywanie odpowiednich sprawozdań, poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów LGD Dunajec-Biała, realizacja projektów LGD Dunajec-Biała, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania, przygotowanie i wdrażanie projektów w ramach LSR, prowadzenie monitoringu realizowanych operacji, współorganizacja imprez okolicznościowych, monitorowanie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ewaluacja wskaźników oraz monitoring wdrażania LSR, obsługa posiedzeń Rady Decyzyjnej LGD Dunajec-Biała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 150 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU (O)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zakliczyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zakliczyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.09.2016

Data zakończenia pracy: 31.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w pracy, dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point), znajomość tematyki z zakresu Funduszy i Programów UE, znajomość tematyki LEADER, PROW 2007-2013 i PROW 2014-2020, znajomość LSR, umiejętności analityczne, rachunkowe, obowiązkowość, rzetelność, wnikliwość, uczciwość, terminowość, odpowiedzialność komunikatywność, dobra organizacja pracy i samodzielność w inicjowaniu i prowadzeniu projektów, prawo jazdy kat. B. Praca w Zakliczynie, jedna zmiana w godz. 7.45-15.45, umowa o pracę w zastępstwie, wynagrodzenie: 2150zł brutto. Kontakt: wymagane dokumenty (szczegółowe informacje na stronie www.dunajecbiala.pl) należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Dotyczy na stanowisko Specjalista ds. wdrażania LSR" w terminie do 21.09.2016r. do godz. 16:00 osobiście w biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała, ul. Browarki 7, 32-840 Zakliczyn.

Nazwa pracodawcy: Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Adres pracodawcy:
Browarki 7, 32-840 Zakliczyn, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny, CV opatrzone klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (oryginały do wglądu), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: tarnowski

Gmina pracodawcy: Zakliczyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zakliczyn

Ulica pracodawcy: Browarki

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2016

Data dodania oferty pracy: 13.09.2016

Oferta pracy ważna do: 21.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji umów o pracę i cywilno-prawnych; naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sprzadzanie deklaracji ZUS, US, GUS; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowegooraz ubezpieczeniowego i własciwe ich zastosowanie; kontakty z urzędami i inne czynności biurowe, obsługa urządzeń biurowych, dyspozycyjność.
Forsage Transport Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 1 120 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (O) - do 2 000 PLN

obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY - 3 000 - 4 000 PLN

przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 925 PLN

NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, PRZYJMOWANIE, RALIZOWANIE I OPIEKA NAD ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW, PROJEKTOWANIE PREZENTACJI I OFERT, DORADZTWO ZWIĄZANE Z WYBOREM PRODUKTU, KONTAKT Z KLIENTAMI Z WIELKIEJ BRYTANII, NIEMIEC, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKI POWIĄZANE Z MARKETIINGIEM), DOŚWIADCZENIE W HANDLU I KONTAKCIE Z KLIENTAMI (JAKO SPRZEDAWCA, HANDLOWIEC, DORADCA KLIENTA ITP.), DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA: ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 500 PLN

Zakres obowiązków- księgowanie sprzedaży zagranicznej i krajowej -uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami krajowymi i z zagranicznymi -co miesięczne uzgadnianie rejestrów sprzedaży i kont do deklaracji VAT- tworzenie odpisów aktualizujących należności, spisywanie należności- bieżąca współpraca z działem windykacji- uczestnictwo w inwentaryzacjiUmiejętności:- mile widziana znajomość zagadnień transportowych- znajomość zasad księgowania (kosztów, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczania różnic kursowych)- znajomość: systemu Symfonii, transakcji zagranicznych WDT, WNT, Importu usług, - znajomość języka angielskiego komunikatywnie- znajomość excela- poziom zaawansowany- typu tabele przestawne, formuły wyszukaj pionowo i inne
VISLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Banino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ARANŻACJI WNĘTRZ - 2 100 - 2 700 PLN

projektowanie i aranżacja wnętrz w programie CAD Decor, bezpośrednia współpraca z klientami, sprzedaż asortymentu wyposażenia wnętrz, doradztwo w doborze produktów oferowanych przez salon, nadzór nad procesem realizacji zamówień
WARDROM SYSTEMY GRZEWCZE S.C. JACEK WARUSZEWSKI,MIROSŁAW DROZDOWSKI - 2018-04-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWLANO-REMONTOWYCH - od 2 100 PLN

Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 300 - 2 900 PLN

- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 200 PLN

Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA (DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI INFRASTRUKTURY SPECJALISTYCZNEJ) - od 2 300 PLN

Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 1 850 - 2 500 PLN

działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(JĘZYK SŁOWACKI) - od 2 200 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI KEBABU - od 13 PLN

Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS POZYSKIWANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW - od 1 850 PLN

SPECJALISTA DS POZYSKIWANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
PROGRES CNC s.c. Marcin Łach , Robert Łach - 2016-10-19 - Pięczkowo (wielkopolskie)

KIEROWCA -KURIER - od 1 750 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Ciecholewy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

opracowywanie i realizowanie strategii promocji dla lokalnej marki OLAVIA TAXI, poszukiwanie nowych reklamodawców i partnerów marki OLAVIA TAXI, kształtowanie działań usprawniajacycyh obsługę klienta, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku marki OLAVIA
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych rozliczanie ewidencji czasu pracyi nieobecności (chorobowe, urlopy, etc.) prowadzenie dokumentacjizwiązanej z wynagrodzeniami pracowników terminowe sporządzanie listpłac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,odpraw, innych elementów płacowych rozliczanie składek ZUSpracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON sporządzanie oraznadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, w tym:skierowania na badania lekarskie, umowy, aneksy, wypowiedzenia,świadectwa pracy prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczejzgodnie z obowiązującymi przepisami
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż artykułów znajdujących się w sklepie
Firma Handlowo-Usługowa "MEG" s.c. Edyta Grochowska, Mariusz Grochowski - 2016-01-20 - Góra (podlaskie)

SPECJALISTA DS.BHP - od 3 500 PLN

Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)


Wybierz powiat