SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białka Tatrzańska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów oraz dostawców, kontakty telefoniczne z dostawcami chińskimi, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży
Data publikacji: 2019-01-24
Lokalizacja: Białka Tatrzańska (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białka Tatrzańska, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów oraz dostawców, kontakty telefoniczne z dostawcami chińskimi, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białka Tatrzańska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tatrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Adres pracodawcy:
Ks. Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie wymaga
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tatrzański
Gmina pracodawcy: Zakopane
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zakopane
Ulica pracodawcy: Ks. Stolarczyka
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 24.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw logistyki zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Bełchatów (łódzkie)
prowadzenie ewidencji odpadowych, kontakt z kontrachentami w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie rozliczeń odbieranych odpadów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, doświadczenie zawodowe. Zakres zadań: prowadzenie zajęć z uczniami szkoły zgodnie z załącznikiem nr 1 http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/_files_/technik_informatyk__351203__.pdf z następujących przedmiotów: Systemy operacyjne, Urządzenia techniki komputerowej, sieci komputerowe, Witryny i aplikacje internetowe, Systemy baz danych, Pracownia urządzeń techniki komputerowej, Pracownia sieciowych systemów operacyjnych, Pracownia lokalnych sieci komputerowych, Pracownia baz danych, Pracownia aplikacji internetowych. Umowa o pracę nauczyciela zgodnie z Kartą Nauczyciela w pełnym wymiarze czasu pracy 18/18. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko: specjalista przedmiotów zawodowych informatycznych", należy składać w terminie do 12.08.2016 r., do godz. 12.00 pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik, sekretariat.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
przygotowanie dokumentacji, przekazywanie planu budowy, kontrola realizowanych zadań na etapie wykonawstwa i w okresie pogwarancyjnym, spółpraca z sekcją finansowo-ekonomiczną, przeglady gwarancyjne
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-01-17 - Krasnystaw (lubelskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA TŁUMACZEŃ
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2018-11-20 - Dębica (podkarpackie)
Rejestrowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym. Analiza, uzgadnianie kont księgowych. Analiza dokumentów dotyczących rozliczeń projektów unijnych i przygotowywanie odpowiednich zestawień i sprawozdań. Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów. Prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach 8-16.
M.S. STEEL Klaudiusz Sobieski Spółka Jawna - 2017-04-18 - Brochocinek (mazowieckie)
wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz montaż urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Ozorków (łódzkie)
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe z dziedziny administracji, doświadczenie w branży budowlanej, znajomość programu kadrowego, kosztorysowego.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rybnik (śląskie)
koordynowanie procesów transportowych, nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy
"DANMAR" Maryna Iasevych - 2016-02-17 - Skarbimierz (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (pomorskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej
HUZAP Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Bytom (śląskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowanie samochodem ciężarowym z przyczepą - trasy krajowe
ZBIGNIEW MIKOŁAJCZYK MIKOŁAJCZYK ZBIGNIEW PIOTR - 2018-12-17 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja określonych projektów i celów marketingowych. Rozliczanie bieżącej dokumentacji, obsługa biura, koordynacja pracy lektorów. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych.
ROYAL SCHOOL Centrum Języków Obcych Barbara Kubalańca - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
kontakty z zewnętrzną firmą księgową (ustalanie sald); przygotowanie przelewów bankowych, kontakt z bankiem; wypełnianie deklaracji podatkowych; administracja inwestycji oraz środków trwałych i inne
THE EUROPEAN VAN COMPANY Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Końskie (świętokrzyskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Stary Wielisław (dolnośląskie)
Firma TIME4DUBAI zajmuje się sprzedażą ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. - poszukiwanie na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich samochodów, które będą sprzedawane w Polsce- bezpośredni kontakt z kontrahentami w języku angielskim i arabskim
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa konsumenta w zakładach gastronomicznych oraz prowadzenie dokumentacji sprzedaży i rozliczenia kelnerskie.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Częstochowa (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników; kontakt z kandydatami;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaż i montaż osłon okiennych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Legionowo (mazowieckie)