SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (MASZYNY ROLNICZE) Ząbkowice Śląskie oferta pracy STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (MASZYNY ROLNICZE)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNA SPRZEDAŻ, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH, WYDAWANIE MASZYN ROLNICZYCH, ROZŁADUNEK MASZYN ROLNICZYCH
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrcławska 44, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNA SPRZEDAŻ, POZYSKIWANIE KLIENTÓW, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH, WYDAWANIE MASZYN ROLNICZYCH, ROZŁADUNEK MASZYN ROLNICZYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: PRACA OD 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (MASZYNY ROLNICZE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2016
Data zakończenia pracy: 16.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: WÓZKI WIDŁOWE O NAPĘDZIE GAZOWYM
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - MILE WIDZIANEUMIEJĘTNOŚCI - BRANŻA ROLNICZA (MASZYNY)
Nazwa pracodawcy:
STOMIL SANOK - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+PODANIE O PRACE, ŚWIADECTWA SZKOLNE, ŚWIADECTWA PRACY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: 4675z
Nazwisko osoby zgłaszającej: BARTŁOMIEJ SMOLIŃSKI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.02.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szycie bluzek.
PPHU KONTEX-POL Jerzy Konig - 2015-11-25 - Kalisz (wielkopolskie)
organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych-sporządzanie należnej dokumentacji,rozliczanie remontów wyk.w budynkach wspólnot mieszkaniowych,wystwianie rachunków za wykonane remonty,prowadzenie całokształtu spraw zwiąż.z adaptacjami pomieszczeń wspólnych,sporządzanie wniosków o dofinansowanie remontów budynków wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace budowlane-murarskie
F.H.U. PLAST-DOM Tadeusz Mazurek - 2017-07-07 - Żory (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii w branży spożywczej (produkt: jabłka) w krajach arabskich. Poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego. Tworzenie nowych, niestandardowych działań w celu pozyskania Klientów końcowych Projektowanie i wdrażanie innowacyjnych projektów, analiza i ocena ich efektywności.
PHU i P "MARKETING" Jerzy Stachurka - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
wizyty na Białorusi i w Rosji celem nawiązania stosunkow handlowych, przygotowanie kontraktów handlowych, w jęz. rosyjskim i białoruskim, zdalne( e-mail, telefon) nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z Białorusi, przygotowanie ofert w EXCEL w jęz. rosyjskim i jęz. białoruskim, tłumaczenie zapytań handlowych od klientów rosyjskich , tłumaczenie specyfikacji produktów FMCG/ galanteryjnych na jęz. rosyjski i bialoruski
Modeste Kacper Konopko - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż usług hotelowych, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert. I zmiana pn-ptWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
planowanie i organizacja wysyłek eksportowych (kolejowych ,drogowych, intermodalnych),ścisła współpraca z przewoźnikami oraz z klientami,ścisła współpraca z działem planowania, bieżące raportowanie w zakresie realizacji dostaw.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-16 - Oława (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W BIURZE RACHUNKOWYM, PROWADZENIE ROZLICZEŃ PŁACOWYCH ORAZ KSIĄG RACHUNKOWYCH, KSIĄŻEK PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, OBSŁUGA PROGRAMU KADROWO PŁACOWEGO
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-01-26 - Otyń (lubuskie)
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM S.A. - 2017-07-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola jakości w zakładzie prefabrykacji żelbetowej, kontrola dostawców materiałów, kontrola prefabrykatów żelbetowych, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie protokołów. Praca dwuzmianowa w Bielsku-Białej (Wapienica).
PEKABEX PREF SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
zapewnienie obsługi kancelaryjnejprzestrzeganie przepisów oraz prowadzenie kontroli bieżących ochrony informacji niejawnychprowadzenie szkolenia uzupełniającego z zakresu ochrony informacji niejawnych,prowadzenie postępowań wyjaśniającychsprządzanie okresowych analiz, ocen, sprawozdańzapewnienie właściwej ochrony informacji niejawnychrealizacja zadań Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Jednostka Wojskowa 1517 - 2016-04-28 - Leszno (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Ropczyce (podkarpackie)
zrywka drewna
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Sitno (kujawsko-pomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, obsługa kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu obiegu dokumentów, wykonywanie czynności z zakresu archiwizacji dokumentów, prowadzenie istniejących rejestrów np zarzadzeń, redagowanie korespondencji wychodzącej, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji z zakresu BHP.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wejherowo (pomorskie)
Opracowywanie propozycji strategi i planów marketingowych; wsparcie w działaniach marketingowych placówki firmy; promocja marki w sieci internet
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie zawodowe; sprzątanie biur, powierzchni handlowej sklepu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)
wdrażanie planó sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z kilentem, prowadzenie korespondencji biznesowej
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2017-07-27 - Nysa (opolskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
Kluczowe zadania dotyczą: tworzenia, nadzoru i realizacji planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialności za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzania zasad TPM w zakładzie tworzenia, nadzoru i realizacji planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenia działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenia i udziału w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzania dokumentacją techniczną, dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, budowanie bazy klientów oraz pozytywnego wizerunku firmy
LukasMedia Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Lublin (lubelskie)
- obsługa kadrowa pracowników: przygotowywanie umów, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych, nadzór nad dokumentacją administracyjną i personalną pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
- przygotowywanie danych płacowych
- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Branża turystyczna, zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.
TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O. - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)