SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Krasnystaw oferta pracy Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Data publikacji: 2018-06-12
Lokalizacja: Krasnystaw (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poniatowskiego 50, 22-300 Krasnystaw, powiat: krasnostawski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krasnystaw
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krasnostawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krasnystaw
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność współdziałania z innymi, duża samodzielność, mile widziana praca w branży odzieżowej.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 50, 22-300 Krasnystaw, powiat: krasnostawski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: krasnostawski
Gmina pracodawcy: Krasnystaw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krasnystaw
Adres strony pracodawcy: www.coratex.com.pl
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 01.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
LUCART - 2016-03-09 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2017-07-04 - Lubsko (lubuskie)
Zarządzanie dostawcami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zlecownych przez zarząd i inne, nadzorowanie sieci handlowej Spólki, kompetencje sprzedawcy, i kasjera, język chiński do porozumiewania się z zarządem i zamawianai towaru, zastępowanie innych pracowników w razie choroby lub nieobecnośći
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projektowanie, produkcja i montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Mikołów (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
Kontrola wyceny stanów magazynowych w jednostkach na Ukrainie, Rosji, USA. Przygotowanie analiz, raportów, dat sprzedaży i zużycia surowców. Kontakt z pracodawcą mailowy.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
kontrola procesu produkcji soków; kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w sprzedaży; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sprzedaży bezpośredniej w sklepie, obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, przygotowywanie ofert dla klientów, wprowadzenienowych produktów do oferty, opieka magazynowa, nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z kontrahentami, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- tworzenie wizualizacji pomieszczeń z wykorzystaniem biblioteki programów CAD i ARKON, - uzupełniania strony internetowej, - przygotowywanie ofert handlowych
Zakład Meblowy WB DUET Waldemar Boczkowski - 2016-09-21 - Kościerzyna (pomorskie)
nadzór nad stroną internetową tartaku, tworzenie oferty handlowej, przygotowywanie mat. reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad sprzedażą, drukowanie etykiet do wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Czatkowice (dolnośląskie)
w/g potrzeb
FABET Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych S.A - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Transport krajowy
"GOLDAN" Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. KONTROLA ORAZ WYSTAWIANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH, ORGANIZACJA TRANSPORTÓW ZAKUPOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI W RAMACH DZIAŁU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywna sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim. Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez Pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)
- kominukatywność i umiejętność łatwego nawiązaywania kontaktów,- umiejętność pozyskiwania nowych widzów i utrzymywanie długofalowych kontaktów z potencjalnym klientem,- obsłga widzów podczas rezerwacji biletów, informacja o repertuarze, dostępność wolnych miejsc i wydarzeniach, które odbywają się w Teatrze.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-04-28 - Trzebicz (lubuskie)
planowanie rozkroju szkła, przygotowanie produkcji, zamawianie materiałów do produkcji, obsługa klienta
STAN-SZKŁO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
1. Przyjmowanie zamówień, 2. Sprzedaż, obsługa dokumentów sprzedaży, 3. Obsługa aukcji Allegro,4. Wdrażanie nowych pomysłów.
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2018-02-06 - Łęczyca (łódzkie)
Praca w biurze, koordynacja produkcji, kontakty z klientami w języki niemieckim i/lub angielskim. Okres próbny trwa 3 miesiące. Praca w godzinach 7.00-15.00
Karma Bella Logistyka Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Psarskie (wielkopolskie)
wspólpraca oraz pozyskiwanie producentów asortymentu, nadzór nad dokumentacją zakupową, nadzór nad materiałami na magazynach w zakresie wskaźnika rotacji grup materiałowych oraz materiałów zalegających, nadzór nad poprawnością cen w cennikach oraz ich aktualnością , dobra organizacja i umiejętność pracy w zepole
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
obskluga maszyn tkackich, dbałość o jakość produktu i odpowiednią wydajność maszyn
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Nasutów (lubelskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)