SPECJALISTA DO SPRAW KADR Lubsko oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych
Data publikacji: 2017-07-04
Lokalizacja: Lubsko (lubuskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 10, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w księgowości, obsługa programu Vulcan
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Chopina 10, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żarski
Gmina pracodawcy: Lubsko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubsko
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.07.2017
Oferta pracy ważna do: 03.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
obsługa teczek osobowych, wystawianie umów o pracę, świadectw pracy itp., naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie zgłoszeń i rozliczeń ZUS w Płatniku, analiza czasu pracy dla potrzeb sprawozdawczych, uczestniczenie w anektowaniu umów z NFZ w sprawie podwyżek pielęgniarek, kontrola i prowadzenie analiz według potrzeb
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zielona Góra (lubuskie)
dostawa towaru i żywności do klienta
Pizzeria "PICO-BELLO" - 2016-05-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
staż - udział w kontrolach obiektów z zakresu higieny komunalnej, współudział w prowadzeniu monitoringu wody,współudział w opracowywaniu sprawozdań, rejestrowanie i segregowanie pism wpływających i wychodzących z sekcji, przygotowywanie pojemników do poboru wody, prowadzenie rejestrów i dokumentów obowiązującychw sekcji, współudział w wykonywaniu zadań z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji, udział w naradach i szkoleniach, wdrażanie systemu jakości, przestrzeganie przepisów BHP i P/poż, wykonywanie innych niezbędnych czynności warunkujących prawidłową pracę oraz odrębnych zadań powierzonych przez Dyrektora Stacji i Kierownika Oddziału Nadzoru,Komputer: ilość godzin 2Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przewóz rzeczy na terenie Unii Europejskiej; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15 po wcześniejszym umówieniu telefonicznie
PHU GAST-EKO - Marcin Siwak - 2017-01-24 - Słupsk (pomorskie)
naliczanie płac, wprowadzanie urlopów, chorobowego, zasiłków, prowadzenie dok. przy zatrudnianiu, zwolnieniu pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- sprzedaż usług i produktów OneFone S.A.,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz opieka nad nimi,- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z nowymi oraz powierzonymi klientami,- podejmowanie działań mających na celu rozwój sprzedaży,- przygotowanie i prezentacja indywidualnych rozwiązań telekomunikacyjnych u klientów,- składanie ofert oraz doradztwo w zakresie usług świadczonych przez OneFone S.A.,- odpowiedź na zapytania klientów i dopasowywanie do nich rozwiązań,- kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy,- utrzymanie stałego kontaktu z klientami OneFone S.A.E-mail: rekrutacja (at) onefone.pl
ONEFONE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Oława (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Puławy (lubelskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracownicznej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzenia umów, wystawianie świadectw, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopów, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad badaniami okresowymi, organizowanie szkoleń BHP, spprządzanie sprawozdań, zestawień, raportów, współpraca z innymi działami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Wasilków (podlaskie)
pomoc przy pracach budowlanych
Usługi Budowlane Dariusz Gątnicki - 2017-07-13 - Lubsko (lubuskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2017-06-02 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, załatwianie spraw dot. ruchu kadr, warunków pracy i płacy, czasu pracy oraz świadczeń pracowniczych, planowanie i organizacja szkoleń, nadzór nad dokumentacją prawną i organizacyjną, prowadzenie spraw dot. gospodarki nieruchomościami i wyposażenia, przygotowywanie danych do budżetowania oraz prognozowanie kosztów wynagrodzeń i rezerw, obsługa zintegrowanego systemu komputerowego
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Nowy Dwór (pomorskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
Realizacja projektów HTL, BTL, realizacja projektów graficznych, redakcja strony www,
CLIMA - PRODUKT Sp.o.o. - 2016-10-07 - Pszczółki (pomorskie)
- Obsługa kadrowa spółki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy w dziale kadr lub na podobnym stanowisku (mogą być osoby po półrocznym stażu z Urzędu Pracy). Wymagana umiejętność samoorganizacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-721-11-40, 784-036-204) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy (ul. Bytkowska 1a, 40-148 Katowice) lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Szkolenie w zakresie BHP
MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami Optymalizacja obowiązujących procesów Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
wg stanowiska - kontakt z pracodawcą tel 71-3891116; e-mail : kadry (at) igbpiast.pl
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2016-05-10 - Wołów (dolnośląskie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, nadzorowanie procesówkasowych, monitorowanie pracy kasjerów, rozwiązywanie problemów klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebinia (małopolskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
wspołpraca z zespołem sprzedaży firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami, sporzadzanie elementów analityki i oceny pracy przedstawicieli handlowych, nadzór nad tworzeniem umów z kontrahentami i ich realizacją
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Turek (wielkopolskie)