SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2017-11-13
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
kontrolowanie ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku, wydawania kluczy do pokojów, udzielanie podstawowych informacji co do rozmieszczenia poszczególnych pomieszczeń, obsługa klientów chińskojęzyczych
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Łazy (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wycenianie towarów, tworzenie zamówień na towar, obsługa klienta, doradzanie klientowi, dbanie o wygląd sklepu.Praca w hurtowni zabawek.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji rozliczeniowej,wystawianiu dokumentów księgowych,archiwizacja dokumentów,przygotowywanie statystyk, raportów i analiz, obsługa programów i systemów komputerowych: Pakiet Office, Materials Control, prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej,współpraca z Kierownikami Działów,
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie absencji pracowniczych; wprowadzanie i uaktualnianie danych kadrowo-płacowych w systemie Przygotowywanie raportów, statystyk i sprawozdań kadrowo-płacowych
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-02-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-12-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie ofert, pozyskiwanie klientów
Odlewnia FERRUM - Wodecki Sp. J. - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie i selekcjonowanie osób chętych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Chorzów (śląskie)
Przygotowywanie programów wycieczek zagranicznych, umów, kosztorysów imprez, współpraca z agentami sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. handlowych -poszukiwanie nowych klientów z terenów: Gruzji, Czech i Rosji. Przygotowywanie ofert, rozwijanie działąlności w zakresie handlu odzieżą i obuwiem. Miejsce pracy: Wrocław Sala G
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestracja pracowników, obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Puńsk (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Racibórz (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Pzygotowywanie receptury zgodnie z zawartością kalorii posiłków. Przygotoywywanie dań gotowych w zależności od ilości kalorii.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż produktów firmy
EWMAR NET Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie w wymogami pozwolenia wodno-prawnego,2. zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,3. nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków,4. nadzór nad przeprowadzaniem okresowych konserwacji zgodnie w obowiązującą dokumentacją techniczno-ruchową oraz utrzymanie ruchu wszystkich urządzeń i instalacji,5. udział w procesie usuwania awarii,6. nadzór i kontrola pracy pracowników oczyszczalni ścieków,7. udział w projektach i prowadzenie projektów inwestycyjnych, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pracy oczyszczalni ścieków,9. nadzór i kontrola nad wynikami badań w wykonywanych w laboratorium. Okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - rok. Godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w wysokości 5400 brutto, niezbędne narzędzia pracy, stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pakiet socjalny, interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Wodociągi Ustka Sp. z o.o. - 2018-08-21 - Ustka (pomorskie)
Obsługa zleceń internetowych. Obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek. Obsługa kasy fiaskalnej. Fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Babice Nowe (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; umiejętność obsługi komputera; znajomość rynku materiałów budowlanych; prawo jazdy kat. B; mile widziane uprawnienia na wózki widłowe; zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych i komputera, obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych, ciągła inwentaryzacja, sporządzanie zamówień, obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gliwice (śląskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-11-30 - Brzozowiec (lubuskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie projektów o tematyce prozdrowotnej, realizacja działań prozdrowotnych, koordynowanie działań prozdrowotnych i opiekuńczych, budowanie bazy opiekunek domowych/medycznych i koordynowanie ich pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)