SPECJALISTA DO SPRAW KADR Świnoujście oferta pracy Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 735 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piastowska 55, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 735 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 735 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomosć kodeksu pracy
Nazwa pracodawcy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Piastowska 55, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Piastowska
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy: Ośrodek szkolno wychowawczy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- Prowadzenie polityki kadrowej,- Szukanie nowych możliwości rozwoju kompetencji kadry,- Marketing wewnętrzny,- Administrację i wsparcie procesów płacowych zgodnie ze standardami firmy,- Udzielanie odpowiedzi na pytania z zakresu HR i prawa pracy,- Administrację bazy danych, rejestrację danych płacowych i innych zdefiniowanych przez zakres usług dla Klienta,- Naliczanie i kontrolę płac,- Zarządzanie teczkami osobowymi pracowników, w tym teczkami elektronicznymi,- Ewidencja i weryfikacja czasu pracy,- Przygotowywanie raportów kadrowych.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
prace porządkowe i estetyzujące
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
DO UZGODNIENIA 1 osoba praca w Sanoku,1 osoba praca Jarosław,
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-23 - Sanok (podkarpackie)
Montaż bębnów kablowych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Jabłonka (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z klientami, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wilków Pierwszy (mazowieckie)
krępowanie, wyginanie, obróbka mechaniczna blach
LUBAS POLIURETANY Spółka Jawna Wiesław Lubas, Lubomir Lubas, Mariusz Lubas - 2016-09-05 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Racibórz (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olkusz (małopolskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ozorków (łódzkie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
jw
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr. 3 - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
-Przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,-Odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,-Utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: "Młodszy specjalista ds. eksportu DE" na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-05-15 - Tczew (pomorskie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn,
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-09-28 - Bochnia (małopolskie)
telefoniczna obsługa i kontakt z klientem stałym
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie całości spraw dotyczących windykacji należności Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie z tytułu dochodów budżetowych, w tym sporządzanie not obciążeniowych, wystawianie tytułów wykonawczych, wysyłanie wezwań do zapłaty, upomnień, sporządzanie ugód, celem dostarczenia aktualnej i bieżącej informacji na temat stanu należności w W-MOSG,- realizowanie windykacji należności z tytułu szkód w mieniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej spowodowanych przez osoby fizyczne lub prawne na bieżąco, celem ustalenia stanu faktycznego i wyegzekwowania należności,- uzgadnianie na bieżąco prawidłowości, terminowości i ewidencji analitycznej wszystkich należności, celem zapewnienia poprawności i zgodności stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi,- monitorowanie terminowości płatności wystawianych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej faktur, not obciążeniowych, celem terminowego wysyłania do zobowiązań do zapłaty, upomnień oraz podejmowania w stosunku do nich czynności zmierzających do wykonania zobowiązania w drodze egzekucji lub podejmowania innych czynności zmierzających do wyegzekwowania lub likwidacji należności- zbieranie, opracowywanie i redagowanie w jednolity materiał wkład merytoryczny, z zakresu uzyskanych należności z tytułu dochodów budżetowych, stanu należności i zaległości W-MOSG, celem ujęcia go w analizach kwartalnych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Odpowiadanie na pytania klientów we wszystkich obsługiwanych kanałach zgodnie z wyznaczonymi standardami i procesami. Obsługa klientów w języku angielskim. Obsługa klientów firmy z całego świata.- Dobieranie narzędzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania się z klientem. Budowanie relacji z klientem. Informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo. Sprzedawanie produktów/usług. Przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo. Udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo. Udzielanie informacji o statusie reklamacji, oraz sposobie jej rozstrzygnięcia. Sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu. Rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto/miesięcznie (15 zł/brutto/godzina w przypadku wykonywania zlecenia od poniedziałku do piątku, 20 zł/brutto/godzina w przypadku wykonywania zlecenia w weekendy i święta). Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 10 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Działoszyn (łódzkie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
kontakty z klientami (w kraju i poza granicami ,głównie Niemcy);obsługa dzialłu sprzedaży;wyjazdy do klientów;współpraca z działem produkcyjnym
PRIMA SP. Z O. O. - 2017-08-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Uciechów (dolnośląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)