SPECJALISTA DO SPRAW KADR Siemianowice Śląskie oferta pracy Fabryka Elementów Złącznych S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja zatrudnienia. Obsługa spraw związanych z ztrudnieniem i zwolnieniami pracowników.
Data publikacji: 2016-07-21
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Fabryka Elementów Złącznych S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja zatrudnienia. Obsługa spraw związanych z ztrudnieniem i zwolnieniami pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Symfonia RCP.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziane doświadczenie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Znajomość języków obcych
Nazwa pracodawcy: Fabryka Elementów Złącznych S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Fabryczna 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Pn - Pt 7.00 - 15.00 tel 519 519 148
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.fez.pl
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: 0000097998
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2017-10-10 - Mielec (podkarpackie)
Opracowywanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu. Prowadzenie ankiet monitorujących postepy uczestników projektu. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów. Prowadzenie kontroli zajęć. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i in. świadczen, naliczanie zasiłkuchorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ubezpieczeń społecznych, zgłszanie i wyrejestrowywanie pracown ików do ZUS, sporządzanie deklaracji DRA, raportów RCA, przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów, sprawozdań do ZUS, deklaracje PIT, sprawozdania GUS SIO.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2017-10-03 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki:znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowaniem zadań służbowych;weryfikacja zestawień potrzeb rzeczowych w zakresie inwestycji budowlanych i remontów;opracowywanie programów inwestycyjnych;przygotowywanie stosownych uzgodnień do minimalnych;tworzenie propozycji planu na rok następny;uczestniczenie w naradach i szkoleniach;analizowanie i sporządzanie dokumentów oraz prowadzenie korespondencji na etapie procedur przetargowych;przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych.umowa na zastępstwoWynagrodzenie:zgodnie z Ponadzakładowym Układem Zbiorowym Pracowników MON:-zasadnicze i premia regulaminowa,-dodatek za staż pracy - ok. 2900,00 zł-premia uznaniowa.Wypłacamy dodatkowe wynagrodzenie roczne.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
pomiary czynników szkodliwych na stanowisku pracy, obliczanie wynikówbadańi sporządzanie sprawoizdań
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Białystok (podlaskie)
Obsługa w sklepie zoologicznym.
SKLEP ZOOLOGICZNY "ŁOKO" Firma Handlowa Marlena Drzymulska - 2017-04-10 - Ślesin (wielkopolskie)
Obsługa klientów w salonie wyposażenia łazienek, współpraca z projektantem wnętrz, obsługa komputera (MS Office, internet).Początkowo umowa na czas określony, potem możliwa umowa na czas nieokreślony
BK BUSINESS Krzysztof Białkowski - 2016-04-13 - Łask (łódzkie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
sprzedaż produktów w punkcie sprzedaży, pomoc w organizacji zaopatrzenia, przygotowywanie produktów do sprzedaży, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
Współpraca z hodowcami drobiu, podpisywanie umówkontraktacyjnych, audyt ferm drobiu, sporządzanie raportów i analiz. Praca w terenie na obszarze kilku województw.
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-04 - Opole (opolskie)
- sporządzenie zamówień- współpraca z dostawcami i klientami firmy-współpraca z firmami spedycyjnymi, zlecenie, transporty
"ADAMCZYK ELEKTROTECHNIKA PRZEMYSŁOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Zawieranie umów o pracę, rozwiązywanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrolowanie badań lekarskich pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Reda (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
tworzenie i realizacja działań sprzedażowych (od identyfikacji potrzeb do prowadzenia negocjacji w oparciu o wysoką jakość obsługi klienta), pozyskiwanie nowych klientów oraz aktywne monitorowanie rynku, budowanie długotrwałej współpracy z klientem indywidualnym i grupowym, ścisła współpraca z innymi działami hotelu
DWÓR ELIZY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-12 - Długopole-Zdrój (dolnośląskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•przygotowywanie projektów umów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
nabór w drodze konkursu, oznaczenie konkursu:K-1100-1/18, informacje na temat konkursu po adresem: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2018-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej,rozliczanie lekarzy weterynarii, dokumentowanie i księgowanie dochodów i wydatków, prowadzenie kasy Isspektoratu
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Żuromin (mazowieckie)
monitorowanie rynków zagranicznych, koordynowanie i dystrybuowanie pozyskiwanych informacji, przygotowywanie ofert, raportowanie działań
MGGP S. A. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
praca fizyczna przy wykonywaniu instalacji różnego rodzaju, jak również pozostałe prace nie związane z zawodem (Praca: Niemcy)
HERMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Połupin (lubuskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe, średnie techniczne lub wyższe techniczne (elektronik, mechanik precyzyjny, elektryk, energoelektronik, automatyk, informatyk, optyk, zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samodokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: j. angielski, podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, opracowanie graficzne produktów do promocji w programie COREL, przygotowanie do produkcji produktów marketingowych, ologowanie produktów na plpterze laserowym, rozliczanie według stanów magazynowych, sporządzanie ofert marketingowych, prowadzenie dokumentacji, analiza i poszukiwanie potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Puławy (lubelskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)