SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Ruda Śląska oferta pracy 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Spółek Grupy Kapitałowej w aspekcie kadr i płac,Prowadzenia akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ( umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie list płac;Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp.; Ustalanie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów;Obsługa zajęć komorniczych,Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, Obsługa programu Płatnik ( zgłaszania i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących, Obsługa portalu EPUEBieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, Przygotowywanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PEFRONWprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym TETA HR; Planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich; Archiwizowanie dokumentów kadrowo- płacowychWspółpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa Spółek Grupy Kapitałowej w aspekcie kadr i płac,Prowadzenia akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ( umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie list płac;Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp.; Ustalanie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów;Obsługa zajęć komorniczych,Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, Obsługa programu Płatnik ( zgłaszania i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących, Obsługa portalu EPUEBieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, Przygotowywanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PEFRONWprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym TETA HR; Planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich; Archiwizowanie dokumentów kadrowo- płacowychWspółpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu EXCEL
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. wykształcenie średnie, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac, znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych, znajomość obsługi programu Płatnik, obsługa portali PEFRON i GUS, znajomość pakietu MS Office ( Word, Excel), samodzielność, rzeteloność, dokładność i terminowość, odpowiedzialność i uczciwość, komunikatywność i wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Pionierów 31, 41-711 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Pionierów
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.11.2018
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 05.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie zamówień i dokumentacji na produkcję.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe POM Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Trzebnica (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wykonywanie pracy w dziale wtrysku, metalizacji oraz montażu, dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Sosnowiec (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Zarządzanie zasobami ludzkimi, rozstrzygając złożone wnioski i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach, uczestnicząc we wspólnych inicjatywach, uczestnicząc we wspólnych inicjatywach,zapewnianie klientom pełną, dokładną i terminową odpowiedź zgodnie z wytycznymi,skuteczne wykorzystywanie narzędzi i systemów HR,podejmowanie kompleksowej odpowiedzialności wszystkichch przychodzących zapytań,koordynacja z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o stanie, szkolenie i doradzanie klientom oraz wewnętrznym stronom zainteresowanych w procesachh i systemach HR,przeprowadzanie analizy przyczyny wszystkich błędów i stosowanie działań zapobiegawczych, przygotowywanie wysokiej jakości standardowych oraz złożonych raportów i symulacji, prowadzenie sprawozdań i sprawdzanie kwalifikowalności w celu wsparcia lokalnych cykli, koordynacja i wykonywanie złożonych amian, dokładne utrzymywanie danych oraz przygotowywanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-02-22 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Sadzenie sadzonek drzew i krzewów, pielęgnowanie upraw młodników i drzewostanów, budowa ogrodzeń upraw leśnych.
PPHU TIMBERPOL Anna Kobylańska - 2018-06-27 - Rudy (śląskie)
prowadzenie kadr, płac, rozliczenia ZUS i z US
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
transport maszyn leśnych zestawem ciągnik Valtra+przyczepa, zabezpieczenie materiałów do ciągłej pracy maszyn leśnych
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Niechcice (łódzkie)
Prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami, często rosyjsko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym personelem.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów, umiejętność obsługi komputera, analizy i prognozowania sprzedaży, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA I KONSERWACJA PIECÓW GAZOWYCH I PALIWA PŁYNNE
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
j.w
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Mechanik
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wojnicz (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Kłodzko (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedażowych spółki, sprzedaż telefoniczna produktów i usług, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, realizowanie założonych celów sprzedażowych, stała współpraca z centralą
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
realizowanie planów sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (m.in. urzędy miast, urzędy gmin, PKP), pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej, prezentowanie aktualnych promocji i kampanii sprzedażowej, sporządzanie raportów i analiz, negocjowanie warunków handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy.Firma oferuje: zatrudnienie w firmie o rosnącej pozycji na rynku, prowizję od sprzedaży, niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, duże możliwości rozwoju w obszarze sprzedażowym
Keystone Consulting Sp. Z o.o. - 2017-10-10 - Bytom (śląskie)
obsługa logistyczna magazynu wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnegopoprzez zapewnienia pelnej sprawności technicznej urzadzeń technologicznych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, projektowanie stolarki okienno-drzwiowej
VICPLAST Andrzej Jasiński - 2017-10-24 - Suwałki (podlaskie)