SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Bogatynia oferta pracy GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Bogatynia (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 26, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bogatynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bogatynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia lub prawo, administracja, zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe -ekonomia lub administracja lub prawo lub zarządzanie itp.
Nazwa pracodawcy:
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 26, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Bogatynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bogatynia
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca zgodnie z zawodem
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-03-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- koordynacja działań oświatowo - zdrowotnych- realizacja zadań prozdrowotnych- rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych- poradnictwo i instruktaż metodyczny- pobudzanie aktywności społęcznej do działań na rzecz własnego zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień, przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (śląskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja kandydatów z Ukrainy, selekcja, obsługa komputera, opieka nad pracownikami oddelegowanymi do pracodawców
Accurat Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Pobiedziska (wielkopolskie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-04-04 - Kuryłówka (podkarpackie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania, weryfikacja terminów i rodzaju naborów, monitorowanie planowanych projektów, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, nadzór nad wdrażaniem i realizacją projektów, bieżąca aktualizacja wiedzy z zakresu dotacji
FREEVOLT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
montaż i serwis urządzeń do automatycznego otwierania drzwi, bram, rolet oraz szlabanów
Elektro-Styl - 2017-09-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z trenerami grup młodzieżowych,obsługa biura klubu.
Miejski Klub Sportowy MRĄGOWIA - 2016-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
organizacja i zlecanie przewozu produktów i towarów z oferty Spółki, wykonywanie planów sprzedaży, współpraca z firmami transportowymi i spedycjami, pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i negocjowanie stawek, rozliczenia z przewoźnikami
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach nepalskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników. Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US. Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych. Zatrudnienie na 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia na pełny etat.
Majewski Fensterfabrik Sp. z o.o - 2017-04-04 - Nysa (opolskie)
Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
HAMID TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie firmy i produktów, pozyskiwanie klientów, doradztwo i prezentacja produktów u klienta, przygotowywanie ofert handlowych
Klar Glass Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Pobiedziska (wielkopolskie)
- organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych- sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń- sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie kancelarii urzędu,- Sprawozdawczość GUS,- Szczegółowe informacje: stgrona SŁUŻBY CYZILNEJ w zakładce: http://dsc.kprm.gov.pl DLA OBYWATELA - WOLNE STANOWISKA- Umowa o pracę na zastępstwo,- Kontakt z Panią Beatą Żmuda - TEL. 58 532-16-63; e-mail: pinb (at) pinb.tczew.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W TCZEWIE - 2015-12-23 - Tczew (pomorskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów
Port Service Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)