SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI Starogard Gdański oferta pracy BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, sprawdzanie raportów wewnętrznych, wystawianie faktur VAT oraz VAT MARŻA w programie Subiuekt, rozliczanie wycieczek
Data publikacji: 2018-01-26
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:gen. Józefa Hallera 10, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, sprawdzanie raportów wewnętrznych, wystawianie faktur VAT oraz VAT MARŻA w programie Subiuekt, rozliczanie wycieczek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I KSIEGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SUBIEKT, SUMIENNOŚĆ, UCZCIWOŚĆ
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
gen. Józefa Hallera 10, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2018
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 24.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyj ęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie skarg pacjentów, współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lu faktycznym pacjentów, prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze swiadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital oraz zapewnienie dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze sttystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-04-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-04-28 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kotarwice (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi - 2017-07-24 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, prawidlowa organizacjja robót budowlano-drogowych w terenie, wykonywanie pomiarów
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO PZREKAZANIA DO BIURA RACHUNKOWEGO, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PZREZ PZREŁOŻONEGO.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Skierniewice (łódzkie)
organizacja transportów drogowych, morskich, lotniczych; obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bieżącej działalności, język koreański, język angielski niezbędny w kontaktach z klientami koreańskimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-20 - Żory (śląskie)
SZCSZCZEGÓLOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SA NA STRONIE WWW.ROPS.RZESZOW.PL
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2018-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów na poszczególnych stoiskach, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru i dbanie o ekspozycję, dbałość o czystość na stanowisku. Zatrudnienie w Pile w 3 punktach: ul. Poznańska, ul. Promienna oraz ul. Ludowa.
MARKET-DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-09 - Piła (wielkopolskie)
obsługa reklam w internecie
Domy Laguna Kamil Krzyżanowski - 2016-06-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wprowadzenie danych do systemu komputerowego, bieżące rozliczanie produkcji, sprawdzanie raportów oraz kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
Analiza, raportowanie wyników, współpraca z klientem, koordynowanie projektów np. przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwożenie i odbiór towaru; bezpośredni kontakt z klientami i dostawcami zagranicznymi, głównie z Uzbekistanu.
PHU "OGRODNIK" Michał Szulc - 2017-06-09 - Rozprza (łódzkie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z kurierami, obsługa poczty, organizacja wyjazdów służbowych, prowadzenie rejestru INTRASTAT, koordynacja wysyłki części zamiennych, organizacja pobytu gości z firmy kamiptałowej, obsługa administracyjna, współpraca z agnencją.
AIDA Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i anglojęzycznymi.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie do systemu RAKS zamówień, fakturowanie, organizowanie załadunków, kontakty z klientami
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
Elektromechanik samochodowy
Autoryzowany Dealer NISSAN A.i R.Polody S.J. - 2016-02-15 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
merytoryczne prowadzenie postępowań odszkodowawczych, kontakt z klientem kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wieluń (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA. PRZYJMOWANIE REKLAMACJI , WPROWADZANIE FAKTUR. REKLAMA FIRMY, KREOWANIE POLITYKI SPRZEDAŻOWEJ, TWORZENIE OFERT, OBSŁUGA PROGRAMU SERWISOWEGO. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Grodziec (wielkopolskie)