SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Milejów oferta pracy KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Milejów (lubelskie)
Pracodawca: KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PARTYZANCKA 11, 21-020 Milejów, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milejów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milejów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Data zakończenia pracy: 15.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane zdolności negocjacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
PARTYZANCKA 11, 21-020 Milejów, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Milejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Milejów
Adres strony pracodawcy: www.kampol-fruit.pl
Ulica pracodawcy: PARTYZANCKA
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy:
Firma prowadzi działalność polegającą na skupie, sprzedaży oraz przetwórstwie świeżych i mrożonych warzyw i owoców (produkcja koncentratów)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowanie stron www - internetowych i intranetowych, edycja treści i administrowanie stronami internetowymi i intranetowymi klientów, zarządzanie serwerem, sporządzanie kopii zapasowych, bieżące realizowanie zleceń klientów. Praca w godzinach 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-09-05 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru na lady, kontrola terminów przydatności towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
opracowywanie pozycji i nadzorowanie realizacji strategi i planów marketingowych, ksztaltawanie działań wspomagających obsługę klientów,
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Ząbki (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
PPHU JOL-MARK - 2016-03-22 - Węgierska Górka (śląskie)
Spawanie maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Bytów (pomorskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
praca księgowej
Ośrodek Pomocy Społecznej Wielichowo - 2016-10-17 - Wielichowo (wielkopolskie)
M.IN. KOORDYNOWANIE PROJEKTÓW SEO LOKALNYCH I GLOBALNYCH PARTNERÓW; PRZEPROWADZANIE BIEŻĄCEGO WYSZUKIWANIA, OPTYMALIZACJI I ROZBUDOWY SŁÓW-KLUCZY; KONTROLA TREŚCI STRONY I PRZESTRZEGANIA SEO; BADANIE I ANALIZA ROZWIĄZAŃ REKLAMOWYCH; ROZWIJANIE I WDRAŻANIE STRATEGI MARKETINGOWYCH; WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI SEO W CELU NADZOROWANIA WYKONYWANIA PRACY; WSPÓŁPRACA Z ZESPOLEM MARKETINGOWYM ABY DOSTOSOWYWAĆ SEO DO KONKRETNYCH TRESCI;
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kajetany (mazowieckie)
Promocja bazy turystycznej, przygoytowanie ofert , sprzedaż usług turystycznych, obsłga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Szymbark (pomorskie)
Osoba ta odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innymi dokumentami powiązanych z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
Auto Turbus Sp. z o. o. - 2017-05-25 - Bytom (śląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Toporów (łódzkie)
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami- bieżąca obsługa klientów placówki- sprzedaż produktów Banku BPH- realizacja planów sprzedażowych- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-08-31 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów: telefoniczna obsługa klienta, weryfikacja poprawności umów, back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtującyhc klienta kwestii.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów restauracji
Jagiełło-Nowak Sylwia Zajazd EUFORIA - 2016-03-18 - Ciągowice (śląskie)
Prowadzenie syntez chemicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiOpracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieInformowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych pracPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia pracZgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Prace remontowo-budowlane / układnaie glazury.
Zakład Ogólnobudowlany Usługi i Handel "BUD-DOM" - 2017-01-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru, uzupełnianie braków na regałach, przyjmowanie pieniędzy od klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Młodzawy Małe (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość bieżących potrzeb zakładu. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Analiza cen, warunków dostawy. Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Negocjowanie warunków z kontrahentami. Wybór kontrahentów. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów. Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów. Współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów. Magazynowanie towarów. Gospodarowanie zgromadzonymi zapasami. Fakturowanie.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Tychy (śląskie)
Kontrola jakości produktów spożywczych
CHABER SA - 2016-03-18 - Odrzywołek (mazowieckie)
naprawy, przeglądy , konserwacja sprzętu medycznego
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-05-07 - Wrocław (dolnośląskie)
w zakresie specjalisty do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)