SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sokołów Podlaski oferta pracy ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami- bieżąca obsługa klientów placówki- sprzedaż produktów Banku BPH- realizacja planów sprzedażowych- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Data publikacji: 2016-08-31

Lokalizacja: Sokołów Podlaski (mazowieckie)

Pracodawca: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kilińskiego 12, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami- bieżąca obsługa klientów placówki- sprzedaż produktów Banku BPH- realizacja planów sprzedażowych- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Podlaski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Siedlce

Gmina pracodawcy: Siedlce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Siedlce

Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 31.08.2016

Oferta pracy ważna do: 30.09.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

reklama produktów, opracowywanie kompleksowych kampani reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Stróże (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REKLAMY - od 14 PLN

specjalista do spraw sprzedaży i reklamy
AGROHANDLER Monika Wilczyńska - 2015-11-25 - Grzebienisko (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH - 997,4 PLN

Sporządzanie wzorców nowych wyrobów; wprowadzanie danych do programu rozliczeń; obsługa urządzeń biurowych; realizacja zadań zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ oraz Normami ISO obowiązującymi w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Będzin (śląskie)

INSTALATOR - ELEKTRYK - 1 750 - 2 430 PLN

•wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej,•montaż i uruchomienia nowych oraz modernizacja starych instalacji elektrycznych i teletechnicznych
kontakt przez OHP - 2016-06-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 850 - 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO KSIĘGOWOŚCI/ KSIĘGOWY. - od 2 200 PLN

Samodzielne prowadzenie księgowości kadr płac, obsługa płatnik, wiedza ogólna z zakresu podatku Vat i księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Milówka (śląskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI - od 6 000 PLN

- wdrażanie produkcji fitrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji, - szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporzadzanie raportów w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

obsługa klientów, ofertowanie i sprzedaż produktów, fakturowanie
"Zieliński -System Dach" Sp z o.o. - 2018-04-06 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

obsługa komputera, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 100 PLN

poszukiwanie i pozyskiwanie zewnętrznego finansowania projektów terminowe, kompletne i prawidłowe przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej obsługa administracyjno-finansowa, przygotowywanie sprawozdańpromocja projektu,współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania funduszy i rozliczania projektów,
Stowarzyszenie "Nadzieja Rodzinie" - 2018-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Specjalista ds.rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 1 850 - 2 500 PLN

bieżące naprawy pojazdów, konserwacja pojazdów, wymiana rozrządu, filtrów, sworzni, wahacza, drążków kierowniczych, amortyzatorów, paska alternatora, wymiana całego silnika itp.
Usługowy Zakład Mechaniki Pojazdowej Mirosław Pawluk - 2016-07-05 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw księgowych w dziale sprzedaży
Ślusarstwo Usługowo-Produkcyjne "STALMET" - 2018-02-21 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI - 3 000 - 3 500 PLN

Zapewnnienie pełnej dokumentacji pracyi płacy rozliczanie czasu pracy w szczególności równoważnego, sporządzanie sprawozdawczości satystycznej i rzeczowej sekcji. Obsługa administracyjna biura. Jedna zmiana, Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 697 047 601, e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 4 000 PLN

Praca handlowca, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

rozliczanie, sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS
SPÓŁKA DORADCÓW PODATKOWYCH "SEBASTJAN" SPÓŁKA JAWNA IRENA SEBASTJAN, ARKADIUSZ SEBASTJAN - 2018-06-25 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo płacowa, prowadzenie dokumentacji, naliczanie wynagrodzeń
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-05-25 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)

SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU - od 2 100 PLN

Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-03-15 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

--realizowanie planów produkcyjnych w zakresie pakowania i montażu-kontrola jakości komponentów plastikowych-właściwe użwanie przyrządów pomiarowych
C-TECH Sp.z.o.o - 2018-02-12 - Kowary (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie Klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
"MOREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - 100 - 1 200 PLN

Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do odbycia kursu
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-08 - Mońki (podlaskie)


Wybierz powiat