SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY Elbląg oferta pracy P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz"
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych,1/2 etatu, godz. pracy 8.00-12.00
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRÓLEWIECKA 146, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych,1/2 etatu, godz. pracy 8.00-12.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE MEDYCZNE - WYMÓG KONIECZNY : FIZJOTEREPEUTA, FARMACEUTA LUB PIELEGNIARKA WYKSZTAŁCENIE MEDYCZNE LUB KURS Z TOWAROZNAWSTWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
Nazwa pracodawcy:
P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz"
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
sprzedaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zwoleń (mazowieckie)
Sprzedaż systemów zabezpieczeń mienia, telewizji przemysłowej i systemów PPOŻ. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- Pomoc kucharzowi w przyrządzaniu posiłków. Utrzymywanie czystości w kuchni i w przyległych pomieszczeniach. Utrzymywanie w stanie używalności i czystości powierzony sprzet kuchenny. - Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-12:30. Wymagania: wykształcenie minimum zawodowe. Doświadczenie nie jest wymagane. Książeczka SANEPID. Sprawność i dokładność w sprzątaniu, wyczucie estetyki i ładu, umiejętność współpracy w grupie. Umiejętność gotowania, wyczucie smaku. Kontakt telefoniczny (32-252-34-48) w godzinach: 8:00-15:00, lub e-mail: zalewska76 (at) interia.plinteria.pl
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 76 - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Białogard (zachodniopomorskie)
wiedza z zakresu lokalnego rynku pracy, oraz narzędzi rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, dodawanie ogłoszeń na portalach, prowadzenie rekrutacji. Praca na pełny etat, od poniedzoałku do piątku w godzinach 10-18.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Michałowice (mazowieckie)
jw
PRZEDSZKOLE NR 214 IM. JANINY KRZEMIŃSKIEJ - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
- Realizacja projektów w zakresie działań marketingowych, przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, opracowywanie i redagowanie tekstów marketingowych, organizacja i uczestnictwo w imprezach, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych, wsparcie działań promocyjnych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Dobra komunikacja werbalna. Miłe usposobienie. Kreatywność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Specjalista d/s technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-13 - Gorzyce (podkarpackie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Chorzów (śląskie)
Bieżąca ewidencja kosztów; uzgadnianie księgowań kont kosztoych na koniec miesiąca; ustalanie rzeczywistego poziomu i struktury kosztów poniesionych w danym okresie sprawozdawczym; opracowanie zestawień kosztów i prowadzenie analiz porównawczych.
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W KONINIE - 2018-08-23 - Konin (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płońsk (mazowieckie)
sprzedaż urządzeń do druku reklam, prowadzenie akcji marketingowych drogą elektroniczną i telefoniczna, nadór nad klientami aktywnymi
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Chorzów (śląskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, marketing
"FERREX" SP. ZO.O. - 2016-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
praca z pacjentem
Agnieszka Kubus-Tylkowska "AGAMED" - 2016-08-23 - Bocheniec (świętokrzyskie)
Wsparcie działu kadr w bieżących pracach; Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracownikom; Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, tj.: przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksów, porozumień, wypowiedzeń oraz świadectw pracy; Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników; Prowadzenie rejestru i kontrola urlopów pracowniczych; kontakt z pracodawca e-mailowy.
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Słupsk (pomorskie)
Organizacja i prowadzenie biura, przygotowywanie danych do raportów, wsparcie logistyczne, organizacyjne i administracyjne biura. Praca na terenie całego kraju.
K.U.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Kartuzy (pomorskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywnośći procesów logistycznych oraz inicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami wewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów,dobór technilogii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udzial w planowaniu i zagwarantowaniu niezbędnych zasobów realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola dokumentów zakupowychRealizacja zapotrzebowania na surowce do produkcjiSporządzanie zapytań ofertowychNadzór nad transportem i logistyką dostaw
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie planów ochrony obiektów, utrzymanie kontaktów za zleceniodawcami, pozyskiwanie nowych zleceniodawców, sprawowanie kontroli i nadzoru nad pracownikami ochrony mienia.
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
bezposrednia obsługa klientów, ustalanie i nadzór warunków wspólpracy, realizacja planów sprzedazy, wypisywanie dokumentów magazynowych i kasowych, zamawianie towarów handlowych, obsługa sprzętu komputerowego, wydawanie cięższych towarów pow.15 kg.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Środa Śląska (dolnośląskie)