SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY, BEZPIECZEŃSTWA PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA Kraków oferta pracy OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY, BEZPIECZEŃSTWA PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: - udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LUBICZ 25, 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie geologii- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI DO SPRAW HIGIENY, BEZPIECZEŃSTWA PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 26.08.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: co najmniej 1 rok studiów II stopnia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
na kierunku górnictwo i geologia w specjalności górnictwo odkrywkowe
Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Adres pracodawcy:
LUBICZ 25, 31-503 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: LUBICZ
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
zapoznanie się praktykanta z: -strukturą organizacyjną organów nadzoru górniczego, podstawami prawnymi działania oraz zadaniami i kompetencjami wynikającymi z ustawy Prawo geologiczne i górnicze;- zasadami prowadzenia postępowania administracyjnego oraz zasadami etyki korpusu służby cywilnej;- rodzajami dokumentów powstających w toku działalności tut. Urzędu;- zasadami prowadzenia archiwum zakładowego-zasadami prowadzenia ruchu odkrywkowego zakładu górniczego,
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2016
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
realizacja zamówień klientów, pozyskiwanie nowych klientów
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-07-18 - Zawiercie (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie procesów technologicznych zleceń realizowanych przez REMSOD, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej oraz tworzenie dokumentacji powykonawczej dla realizowanych przez siebie zleceń,sporządzanie zapotrzebowań materiałowych po uprzedniej weryfikacji zasobów magazynowych oraz kooperacyjnych w razie stwierdzenia braku możliwości realizacji przez Remsod sp. z o.o.,nadzór nad kosztami przy realizacji zleceń,kontrola nad przebiegiem realizacji zlecenia na każdym jego etapie,współpracowanie z klientem
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami ewidencji delegacji słuzbowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Planowanie i obsługa procesów zaopatrzenia, magazynowania oraz dystrybucji, prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową i inwentaryzacją magazynów,sporządzanie protokołów niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Praca w godz. 7-15, 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
Przyjmowanie, wydawanie towaru
AGAT Hurtownia Lodów i Mrożonek Stanisław Stachowiak - 2017-11-03 - Jarocin (wielkopolskie)
- Obsługa sklepu internetowego. Wystawianie faktur sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zamówień.- Firma oferuje: Pracę w dynamicznym zespole, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy, etat, stałe wynagrodzenie + premia wg. uznania.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracą na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
nadzór nad prowadzeniem robót drogowych, kierowanie grupą pracowników
Renata Malinowska-Firma Wielobranżowa RENMAL - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo=płacowych firmy, realizacja procesów rekrutacji, umowa o prace na czas określony, jedna zmiana, kontakt z pracodawcą tel.: 71-0368-015-05, wewnętrzny 37, wynagrodzenie zasadnicze plus premia do 50 %, oferta dostępna w sali E
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
-pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, faxu,-pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej i handlowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży,-obsługa klientów- sprzedaż bezpośrednia, obsługa kasy fiskalnej,-praca w terenie-prospecting-podpisywanie umów z nowymi konsultantami-pod nadzorem opiekuna,-usługi marketingowe-promocja-reklama,-projektowanie artykułów reklamowych-wizytówki, ulotki, gazetki
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wieliczka (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
ELMECH KAZETEN Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Czeladź (śląskie)
kreowanie wizerunku Firmy , dbanie o kontakty z klientami, tworzenie kampanii reklamowych, prowadzenie funpagu Firmy.
JCK SP. Z O. O. - 2017-09-20 - Świdnica (dolnośląskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAW, BRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek i hoteli, biletów i ubezpieczeń, obsługa systemów rezerwacyjnych i systemu CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie prac na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANO-USŁUGOWE SZPAKOWSKI WOJCIECH SZPAKOWSKI - 2016-09-09 - Sulechów (lubuskie)
stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog; analizowanie pod względem formalno-prawnym: projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych, projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów), dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań; dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi: opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych, wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.); występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej; prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2); przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych; udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLogpraca na umowę na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie, doświadczenie w sprzedaży. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 18.00, system czasu pracy wg grafiku
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-02-23 - Włynkowo (pomorskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji i analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
praca z katalogiem części, sprzedaż części do ciągników, maszyn rolnicznych i samochodów ciężarowych, tworzenie ofert handlowych, dowóz części do warsztatów samochodowych, praca na magazynie z częściami itp.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kluczbork (opolskie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Kontakt z klientami.Realizowanie planów sprzedaży.Raportowanie.Praca od pon-pt w godz.8-16.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Janki (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
DORADCA KOMPLEX Sp. z o. o - 2016-01-05 - Korpele (warmińsko-mazurskie)