SEKRETARKA Mińsk Mazowiecki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 15.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
HANDEL DETAL. ART. OGÓLNOSPOŻ. PRZEM. M. KRAWCZYK MIĘDZYBÓRZ - 2016-02-19 - Międzybórz (dolnośląskie)
Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń. Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji. Praca dla jednego z członków grupy producentów warzyw Primavega.Praca w firmie Primavega-Grupa Producentów Warzyw. Kontakt telefoniczny 23 306 70 00 wew. 731, 726, 709 lub osobity, e-mailowy.
HR BEZPIECZNA PRACA ALEKSANDRA SPYCHAŁA - 2016-08-12 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu Prezesa
"MEDISON" Sp z o.o. - 2016-05-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu
GLOB_PLUS SP. Z O.O - 2016-05-09 - Słubice (lubuskie)
obsługa sekretariatu szkoły
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Sułkowicach - 2018-01-11 - Sułkowice (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Ruda Śląska (śląskie)
profesjonalna obsługa studentów w zakresie realizacji szkoleń, aktywne działania w ramach współpracy z kadra nauczycielską, udzielenie informacji o szkole i świadczonych usługach , kształtowanie pozytywnego wizerunku szkoływ pierwszej kolejności będzie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Spawanie detali według rysunków technicznych. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Słupsk (pomorskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Ropczyce (podkarpackie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, drobne naprawy
PRAESIDIUM Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Września (wielkopolskie)
pakowanie i załadunek mebli, sprzętu AGD i armatury łazienkowej, przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie faktur
BELINI POLSKA Sp. z o. o. - 2016-03-16 - Tabor Wielki (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za życie, zdrowie i bezpieczeństwo dzieci podczas sprawowania opieki; planowanie pracy wychowawczo – dydaktyczno – opiekuńczej ; wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka, jego zdolności i zainteresowań;stosowanie twórczych i nowoczesnych metod nauczania i wychowania.
Przedszkole Miejskie Nr 55 w Łodzi - 2016-09-06 - Łódź (łódzkie)
- Zszywanie i zakładanie akt- Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego i sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych- Redagowanie pism- Wysyłanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji- Dołączanie do akt pism i dowodów doręczeń korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner, komputer, kserokopiarka)- Wykonywanie innych czynności sekretarskich na polecenie Kierownika I Wydziału Cywilnego
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świebodzin (lubuskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w wieku przedszkolnym. Dbałość o bezpieczństwo i porządek na sali oraz łazience podczas pobytu dzieci w przedszkolu. Pomoc w czynnościach higienicznych. Pomoc przy dystrybucji posiłków. Dbałość o dobry wizerunek placówki oświatowej. Pomoc podczas zajęć edukacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Brak danych
Przedszkole w Czarnej Białostockiej - 2017-07-07 - Czarna Białostocka (podlaskie)
ekspedycja poczty, sporzadzanie projektów pism, przygotowanie dokumentacji archiwalnej, prowadzenie akt, udzielanie informacji
Prokuratura Okregowa - 2016-03-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Dzierzgoń (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć z historii z dziećmi w szkole specjalnej.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY "CZYŻ" - 2017-07-10 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Zawiercie (śląskie)
-zbijanie elementów drewnianych,-praca na maszynach stolarskich,
Firma THIEM Jarosław Thiem - 2018-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)
Pisanie pism, rozdzielanie korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych, zamawianie materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdynia (pomorskie)
1. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.2. Archiwizacja i segregacja dokumentów.3. Obsługa programu magazynowo-fakturowego.4. Obsługa komputera, skanera, drukarki, odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru, sprzedaż detaliczna, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Ryjewo (pomorskie)
obsługa sekretariatu-kontakty z firmami zewnętrznymi, obsługa sprzętu biurowego
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2015-12-22 - Brzyście (podkarpackie)
przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni tureckiej
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Skawina (małopolskie)
- obsługa telefoniczna klientów,- ewidencja korespondencji,- prowadzenie kalendarza spotkań,- wystawa dokumentów sprzedaży,
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Dobra (zachodniopomorskie)
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)