REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik geodeta*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik geodeta* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, nieposzlakowana opinia, doświadczenie zawodowe na stanowiskach pracy związanych z geodezją i kartografią w bezpośrednim wykonastwie lub organie administracji geodezyjnej i kartograficznej lub w organie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami" do dnia 25.04.2016r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: samorząd terytorialny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik geodeta*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2016
Data dodania oferty pracy: 14.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu szkolnego, kadry, RODO. Zatrudnienie na 1/2 etatu.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Przełęk (opolskie)
Zapoznanie z zasadami prowadzenia dokumentacji techniczno- budowlanej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
bieżąca obsługa oddziału w zakresie administracyjnym zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Rozładunek i załadunek materiałów budowlanych
Prestol Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Gdynia (pomorskie)
- praca na produkcji przy obsłudze maszyn
Cartlander Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Łebieniec (pomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym MS Office; prowadzenie bezpośredniej obsługi podatników; przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-29 - Knurów (śląskie)
Księgowanie, wysyłanie danych, wysyłanie przelewów, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Suwałki (podlaskie)
wykonywanie czynności prawniczychpod nadzorem adwokata oraz bieżąca obsługaklientów oraz spraw, przygotowanie dokumentów i kopiowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
Rejestrowanie i obsługa zajęć egzekucyjnych
CENTRUM OPERACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
Fakturowanie, wprowadzanie danych, prace biurowe.
Przedsiębiorstwo Handlowe Babilon Czesław Małecki - 2017-03-29 - Legionowo (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z bieżącą obsługą Dziekanatu jako referent w Dziale Spraw Studenckich, archiwizacja dokumentacji toku studiów, wprowadzanie danych studentów do programu komputerowego, zakładanie teczek studenckich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Siedlce (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chodzież (wielkopolskie)
Weryfikacja i księgowanie faktur, Księgowanie poleceń księgowania i innych dokumentów księgowych, Księgowanie rezerw, Kontrola dokumentów magazynowych, Weryfikacja i księgowanie raportów kasowych, Kontrola, uzgadnianie i rozliczanie kont, Sporządzanie raportów i analiz, Uczestnictwo w procesie zamykania m-ca księgowego, Uzgadnianie rejestrów Vat, Rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji, Obsługa audytów i kontroli.
Bać - Pol S.A. - 2018-04-18 - Świlcza (podkarpackie)
Referent ds. zatrudnienia i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pianowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wynagrodzenie 2000 zł brutto do uzgodnienia; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-17
P.M.U.H. ”KRAJNIK I SYN” MIROSŁAW KRAJNIK - 2016-01-26 - Słupsk (pomorskie)
Archiwizacja dokumentów. Paszportyzacja dokumentacji technicznej, wykonawczej i klienckiej. Uzupełnianie danych w systemach.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Płock (mazowieckie)
Dekretowanie faktur, kontrola nad terminowością zobowiązań, sprawdzanie dokumentów pod wzgledem merytorycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Płock (mazowieckie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarówwiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów , prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, Ośrodków Doradztwa Rolniczego, Policji Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ i instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-09 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, WPROWADZANIE CZĘŚCI NA MAGAZYN, WPROWADZANIE/WYSTAWIANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Lubin (dolnośląskie)
- zakładanie kart stałego klienta dla osób kupujących w sklepie Kaufland
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Jarocin (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowniczych,sporządzanie list płac wynagrodzeń, zasiłków ZUS, prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, macierzyńskich i innych zasiłków płaconych z ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, sporządzanie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i Urzędem Skarbowym, PEFRON, zastępstwo w czasie nieobecności Głównego Księgowego, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO.prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej firmy, nadzór nad nią,kontrola i sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,spraw związane urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla Szkoły planów urlopowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących Szkoły i opracowanie wymaganych przez nie działań,rozliczanie delegacji pracowników, aktualizacja regulaminów i procedur obowiązujących w szkole.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
wyksz. średnie, zdolności manualne, może być osoba po kierunku terapeuta zajęciowy ale nie jest to warunek konieczny;wymiar czasu pracy: 3/4 lub 1/1
Stowarzyszenie Rozwoju Dziecka i Rodziny - 2017-09-13 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
ZGODNY
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa / nabór staż /
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Pabianice (łódzkie)
obróbka stali nierdzewnej i kompletowanie zamówień wg dokumentacji
Firma ARM Aniela Szuba - 2017-05-16 - Skawina (małopolskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-08-16 - Zielonki (małopolskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. J - 2015-12-28 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów, ewidencja składników majątku, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Oleśnica (dolnośląskie)