REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Katowice oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 9, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2016
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Mile widziani studenci.Mile widziane prawo jazdy kat. "B" i własny samochód - w celu dojazdu do klienta.
Gabinet terapeutyczno-rozwojowy "Koliber" Ewa Witkowska - 2018-01-04 - Racibórz (śląskie)
praca biurowa w banku
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Tworóg (śląskie)
Dekretowanie dokumentów finansowych i ich ewidencjonowanie w systemie informatycznym oraz przetwarzanie
Biuro Rachunkowe IRES Spółka z o.o. - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przemiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert.Praca jednozmianowa na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
szycie na maszynie stemplówce
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "BY-CAST" Barbara Ogórek - 2016-07-22 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
wyksz. średnie (wskazana osoba po Technikum Ekonomicznym) lub wyższe ekonomiczne, umiejetność obsługi komputera (Word i Excel)praca na programie ksiegowym, segregowanie dokumentów, wpinanie, księgowanie itp.osoba zarejestrowana w PUP do 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z wypożyczalnią sprzętu rehabilitacyjnego, prowadzenie dziennika korespondencji i przekazywanie do działów, obsługa sekretariatu
Brodnickie Centrum Caritas im. Bpa Jana Chrapka - 2016-11-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej.
LASER sp. z o.o. Sp.k. ZPCh - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
- Analiza dokumentacji IT,- Analiza i testy oprogramowania dla platform Windows,- Analiza i testy kodu web-HTML, JawaScript,- Wsparcie techniczne klientów,- Sporządzanie raportów z wykonywanych analiz.
PREBYTES Bartosz Kwitkowski - 2016-07-08 - Leżajsk (podkarpackie)
wprowadzanie dokumentow księgowych do systemu ksiegowego
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
wykładanie, układanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-03-16 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Utrzymanie zieleni miejskiej - koszenieterenów zielonych, pielęgnacja krzewów i nasadzeń na klombach, rabatach i skwerach e Bisztynku. Remont przepustów drogowych, utrzymanie dróg gminnych, odtwarzanie rowów przydrożnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorcówRozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracyWprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo - płacowymRozliczenia i sprawozdawczość wynikająca z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej (ZPChr)Obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo - płacowychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSSporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płacAdministrowanie archiwum zakładowym
Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej - 2017-12-29 - Straszyn (pomorskie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Konin (wielkopolskie)
Praca w gospodarstwie rolnym
Bioland Sp.zoo - 2017-02-14 - Witkowice (wielkopolskie)
referent ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Zabrze (śląskie)
opracowywanie rys. konstrukcyjnych, wykonywanie obliczeń statystycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z tym związanych
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-01-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wykonywanie prac wykończeniowych na wysokości pow. 3 m - malowanie, szpachlowanie, wykonywanie sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kancelarii i sekretariatu spóldzielni
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
Koordynacja pracy i nadzór administracyjny nad grupą ok. 10-15 pracowników również obywateli Ukrainy, wspracie służb bhp przy szkoleniach w zakresie tłumaczenia i komunikacji z pracownikami Ukrainy, pomoc w zakwaterowaniu oraz porozumiewaniu się podczas wykonywania przez pracowników Ukrainy zadań zleconych na danym projekcie oraz formalności związanych z rozliczaniem czasu pracy i wypłatą wynagrodzeń,
Zakłady Remontowe Energetyki SA - 2016-12-27 - Jaworzno (śląskie)
Księgowanie wyciągów bankowych, analiza rozrachunków, weryfikacja terminów płatności, wstępna windykacja należności, przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, sporządzanie zestawień i raportów, weryfikacja dokumentów finansowych, leasingowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (kompensat) do systemów finansowo-księgowych. Wymagania: wykształcenie średnie (preferowane wyższe), kierunek ekonomia, finanse, rachunkowość, mile widziany staż pracy, znajomość podstawowych zagadnień zw z rachunkowością, biegła obsługa Ms Office, Excel, Word, skrupulatność, dokładność, termonowość, zdolność analitycznego myślenia. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno, ul. Przemysłowa 5.
"Parentis" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Kartoszyno (pomorskie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego w Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administarcyjnej. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie maturalne. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
-organizowanie pracy biura-obsługa klientów-sporządzanie pism-obsługa programów kancelarii-obsługa urządzeń biurowych-oraz inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
Księgowanie faktur, dowodów księgowych, dokonywanie przelewów księgowych, rozliczanie
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-03-10 - Woźniki (mazowieckie)
Udzielanie informacji klientom osobiście lub telefonicznie, wydawaniew formularzy dotyczących świadczeń, wydawanie zaświadczeń, przyjmowanie wniosków, rejestracja przyjętych wniosków, przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta w sklepi mięsnym, obsługa kasy fiskalnej i terminalu. Miejsce wykonywania pracy sklep na terenie marketu Kafland, ul. Kwiatowa 17 w Tczewie.
NIEWIEŚCIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-04-01 - Niewieścin (kujawsko-pomorskie)
Pracownik socjalny
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Sidra (podlaskie)