REFERENT UBEZPIECZEŃ - PLACÓWKA TERENOWA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W GRUDZIĄDZU - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ(NR 2287) Grudziądz oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: REFERENT UBEZPIECZEŃ - PLACÓWKA TERENOWA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W GRUDZIĄDZU - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ(NR 2287)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przyjmowanie i kompletowanie wniosków, Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, Wydawanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, Ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych emerytur.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki, w której wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.wynagrodzenie 2800zł + dodatek za staż pracy
Data publikacji: 2020-08-13
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 40, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Przyjmowanie i kompletowanie wniosków, Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wysokości świadczeń, Wydawanie decyzji w zakresie: ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymywania, zawieszania i wznawiania wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, Ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent, ustalanie ich wysokości oraz dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych emerytur.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki, w której wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.wynagrodzenie 2800zł + dodatek za staż pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2800zł + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
REFERENT UBEZPIECZEŃ - PLACÓWKA TERENOWA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W GRUDZIĄDZU - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ(NR 2287)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie: minimum średnie, preferowane administracyjne, ekonomiczne Wymagania konieczne: Znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, Znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE, Wysoka kultura osobista, Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, Orientacja na interesanta, Umiejętność pracy w zespole,Komunikatywność,Umiejętność szybkiego doskonalenia zawodowego.mile widziane osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
danePracodawcy_nip: 5260013054
danePracodawcy_regon: 012513262
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jeżeli zostały zawarte w złożonych w ofercie pracy dokumentach. Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie i oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie, dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni. W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię nostryfikacji dyplomu, w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 28.08.2020r.Oferty pracy należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie jednostki organizacyjnej przeprowadzającej nabór lub za pośrednictwem operatora pocztowego z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy ogłoszenie numer BIP 0200-OP.110.10.2020Oferty pracy bez zaznaczonego na kopercie numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS). Miejsce składania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy Wydział Ogólny, pokój nr 503 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22 Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (7:00 15:00) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52/341-52-61 wew. 172 lub adresem e-mail bydgoszcz (at) krus.gov.plInne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne. Brak nazwiska kandydatki/kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru. Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne albo za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych przez kandydata. Wynik naboru jest jednocześnie informacją dla pozostałych kandydatów biorących udział w procesie naboru o niezakwalifikowaniu do zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci mają prawo uzupełnić swoją ofertę pracy wyłącznie w terminie składania dokumentów określonych w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do siedziby jednostki KRUS)Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy w oddziałach regionalnych Kasy 1. Administrator danych Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190 00-608 Warszawa, którą reprezentuje Dyrektor Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy na podstawie pełnomocnictwa Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, adres Oddziału: 85-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych poczta elektroniczna na adres e-mail: iod (at) krus.gov.pl, poczta tradycyjna na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych, 3. Cele przetwarzania danych przeprowadzenia aktualnego naboru4. Podstawa przetwarzania danych a)konieczność zbierania danych osobowych w celu nawiązania stosunku pracy na podstawie umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), b)na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym, innych przepisów prawa nakładających obowiązki prawne na administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit c RODO); jeżeli w dokumentach zawarte są złożone dodatkowo szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie 5. Prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO Nie dotyczy 6. Odbiorcy danych Dane osobowe kandydatów na pracowników Kasy mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z przepisami prawa; dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania; dane osobowe w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania będą udostępniane za pomocą Biuletynu Informacji Publicznej 7. Czy dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej? Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych 8. Okres, przez który będą przetwarzane dane osobowe oferta pracy wraz z zawartymi w niej danymi osobowymi będzie przechowywana przez okres rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po ogłoszeniu wyniku naboru. Dane osobowe wymagane przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników będą przechowywane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami kancelaryjnym w Kasie oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego 9. Prawa osoby, której dane są przetwarzane a)żądania dostępu do danych osobowych, b)żądania sprostowania danych osobowych, c)żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, d)żądania usunięcia przetwarzanych danych osobowych, jeżeli podstawą przetwarzania nie jest obowiązek prawny, e)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, f)w zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, g)w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych, to jest prawo otrzymania od Kasy Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Pani/Panu przysługuje prawo przesłania tych danych innemu administratorowi danych lub zażądania, aby Kasa przesłała te dane do innego administratora. Zrobienie tego jest możliwe tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe, h)wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 10. Z czego wynika konieczność podania danych osobowych oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania Przepisy prawa wskazane w rubryce 4, podanie danych nie jest obowiązkowe 11. Konsekwencje niepodania danych osobowych Brak możliwości udziału w naborze 12. Czy dane osobowe będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podawania decyzji, w tym profilowania Nie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 190
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 13.08.2020
Oferta pracy ważna do: 28.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e6b4438a0f4d9e4f56d0223b4322f590
Podobne oferty pracy
Nadzór nad transportem wewnętrznym, przygotowywanie specyfikacji wysyłkowych, awizacja dostaw w systemach odbiorców, organizacja transportów dedykowanych, weryfikacja ilościowa/asortymentowa wysyłek towarów do klienta, weryfikacja ofert przewoźników, weryfikacja ilościowa/asortymentowa dostaw na magazyn główny,wsparcie biura magazynu.
HLT sp. z o.o. - 2017-03-03 - Głuchołazy (opolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie (okres studiów), mile widziany profil recepcjonisty, wykształcenie kierunkowe hotelarskie, turystyczne, znajomość języków obcych w zakresie komunikatywnym (angielski), zdolność do nauki obsługi programów komputerowych związanych z bieżącą działalnością hotelu, obsługa terminala płatniczego, kasy fiskalnej, obsługa podstawowych urządzeń biurowych, zdolność organizacji pracy własnej, zdolność obsługi klientów, łatwość nawiązywania kontaktów.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Rybnik (śląskie)
Praca przy komputerze, kontakt z pracownikami oraz kontrahentami z Ukrainy
BLUE LINE Bogdan Plak - 2019-09-26 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)
przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółkidbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w oddzialeopracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejsporządzanie pism do kontrahentówobsługa kontrahentówsprawdzanie protokołów realizacji usługi po kątem zgodności z zapisami umowywspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału (dyrektora, koordynatora technicznego oraz specjalisty ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
program
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Ciecierzyn (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
Okres próbny do 3 miesięcy, następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy; okres próbny wynagrodzenie 2250 brutto (przyuczenie do wykonywania pracy); stawka akordowa 19 PLN brutto;- obsługa maszyn szwalniczych,- zszywanie elementów tkanin,- wykonywanie prac manualnych na produkcji,- czytanie instrukcji uszycia danego kompletu,- używanie narzędzi takich jak: nożyce, ucinaczki.Godz. pracy 6-22.
MARIPOL MEBLE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-11 - Kobylnica (pomorskie)
współpraca z kontrahentami w zakresie płatności zobowiązań, kontrola prawidłowości dokumentów finansowych i ich obiegu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
wstępna dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów zasiłkowych i płacowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów kadrowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Mława (mazowieckie)
Szkolenie BHP i P/POŻ; zapoznanie z programem finansowym oraz zaj=kładowym planem kont; drukowanie dokumentów tj.faktur, PZ , raportów; archiwizowanie dokumentów, upinanie, wiązanie i przenoszenie do archiwum zakładowego; ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych; księgowanie faktur i innych dokumentów; sporządzanie raportów i analiz z działalności firmy
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mława (mazowieckie)
wsparcie działu w bieżących pracachprofesjonalna i kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedażyefektywna realizacja planów sprzedażywsparcie klienta w zakresie doboru najbardziej optymalnych rozwiązań technicznychbudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowychudział w przygotowaniu materiałów marketingowychprzygotowanie raportów oraz analiz dla potrzeb biura sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekuna, jednorazowe świadczenia "Za życiem" i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna oraz jednorazowego świadczenia "Za życiem" na podstawie analizy przedłożonych wniosków oraz dołączonych dokumentów.3. Ustalanie uprawnień do opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz zdrowotne dla osób pobierających świadczenia opiekuńcze i zasiłek dla opiekuna.4. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń SYGNITY.5.Uzyskanie danych określonych ustawami od organów podatkowych, organów emerytalno- rentowych, rejestrów publicznych, w tym rejestru PESEL oraz systemu informacji oświatowej i Centralnego Wykazu Ubezpieczonych drogą elektroniczną lub pisemną.6.Przygotowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.7. Sporządzanie pism ( do ZUS, Bank) w sprawie zwrotu świadczeń rodzinnych.8. Przygotowanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9. Przekazywanie ostatecznych decyzji dotyczących nieuiszczonych należności tytułu nienależnie pobranych świadczeń.10.Przekazywanie organowi prowadzącemu postępowanie egzekucyjne alimentów, decyzji przyznającej świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz wniosku o przyłączenie się lub wszczęcie egzekucji należności dłużnika.11.Przekazywanie dłużnikom alimentacyjnym oraz organom właściwym dłużnika: a) informacji o przyznaniu osobie uprawnionej świadczenia z funduszu alimentacyjnego, b) informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.12.Występowanie do organu właściwego dłużnika z wnioskiem o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego. 13. Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych zgodnie z przepisami ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.14.Prowadzenie postępowania w sprawie uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych. 15. Informowanie organów ścigania (Prokuratura lub Policja) o przyznaniu świadczeń w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów.16.Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-02-06 - Chełm (lubelskie)
obsługa i nadzór maszyn produkcyjnych załadunek i rozładunek towaru,wypełnianie dokumentacji produkcyjnej dbanie o czystość maszyn i stanowiska pracyk/Opola (placówka firmy) Praca jednozmianowa w godz 7-15
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2019-03-04 - Węgry (opolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Kraków (małopolskie)
jw
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Drezdenko (lubuskie)
prace budowlane
Stanex-Bud Niedźwiecki Stanisław - 2016-09-20 - Katowice (śląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Strzegom (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Somonino (pomorskie)
- Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków o zawarcie umów o refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Przekazanie zaopiniowanych wniosków o zawarcie umowy o refundację wraz z pełną dokumentacją do ŚWK.3. Sprawdzanie pod względem merytoryczno- formalnym i finansowym wniosków o bieżącą refundację zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie transz wydatkowania środków.4. Sporządzenie opinii w sprawie kwalifikacji wniosków.5. Prowadzenie rejestru przyjmowanych wniosków .6. Przygotowanie zapotrzebowania finansowego na poszczególne transze wypłat refundacji do wydziału księgowego ŚWK.7. Prowadzenie rejestru korespondencji z pracodawcami.8. Terminowe sporządzenie obowiązującej dokumentacji planistycznej i sprawozdawczej.9. Bieżąca, systematyczna obsługa programu Delfin w zakresie refundacji.10. Udzielanie pełnej informacji pracodawcom o warunkach i trybie refundowania wynagrodzeń młodocianych.11. Przestrzegania przepisów regulujących refundację wynagrodzeń młodocianych. - Godziny pracy: 7:45-15:45.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2020-02-25 - Katowice (śląskie)
Udzielanie klientom, informacji o aktualnej ofercie produktowej Banku, wykonywanie czynności kasowych, obsługa bankomatu, obsługa międzynarodowych i krajowych przekazów pieniężnych, wpłaty na rachunki i wypłaty z rachunków prowadzonych przez Bank, pobieranie prowizji i opłat, zakładanie i likwidacja rachunków, księgowanie operacji skupu i sprzedaży walut, prowadzenie rejestrów wniosków kredytowych, kompletowanie dokumentacji kredytowej wnioskodawców, analiza przedłożonych dokumentów finansowych w zakresie oceny zdolności kredytowej, przygotowywanie projektów umów kredytowych, wysyłanie korespondencji bankowej.
BANK SPÓŁDZIELCZY W LEŚNICY - 2020-03-12 - Jemielnica (opolskie)
-obsługa kancelaryjna Urzędu ( otwieranie korespondencji przychodzącej, kompeltowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki;- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu;- kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń;- prace porządkowe ( przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, spis dokumentów, opisywanie teczek).
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Piaseczno (mazowieckie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
1. Kompletowanie informacji niezbędnych do przygotowania odpowiedzi na zajęcia wierzytelności.2. Sprawdzanie zgodności (rejestrów) przypisów odpisów z załączonymi dokumentami źródłowymi.3. Kompletowanie dokumentów i przekazywanie ich do innych komórek organizacyjnych urzedu.4. Przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji do podatników.5. Przygotowywanie akt do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Kartuzy (pomorskie)
wg stanowiska ( praca w Brzegu Dolnym ) kontakt z pracodawcą tel : 601261828
LAMBDA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-01 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
1. Prowadzenie ewidencji księgowej.2. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.3. Uzgadnianie rozrachunków, rozliczanie operacji gospodarczych.4. Księgowanie faktur.5. Sporządzania list płac.6. Potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami.7. Obsługa programu Optima.8. Obsługa poczty tradycyjnej i mailowej.9. Współpraca z klientami, obsługa telefoniczna i bezpośrednia.10. Sporządzanie sprawozdań GUS, PEFRON i innych.
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Tarnów (małopolskie)