REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Knurów oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"

Stanowisko: REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat.B; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Data publikacji: 2017-09-29

Lokalizacja: Knurów (śląskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen.J.Ziętka 18c, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat.B; znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Gen.J.Ziętka 18c, 44-196 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt osobisty z pracodawcą w godz.8-13

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-13

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: gliwicki

Gmina pracodawcy: Knurów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Knurów

Ulica pracodawcy: Gen.J.Ziętka

Numer budynku pracodawcy: 18c

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 29.09.2017

Oferta pracy ważna do: 29.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KOMINIARZ - 3 500 - 7 000 PLN

Praca polegająca na czyszczeniu przewodów kominowych w prywatnych domkach jednorodzinnych.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-03-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 500 PLN

naliczanie płac, księgowanie, prowadzenie kart wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji podatkowych, ewidencja środków trwałych
"MEDBIAL" Spółdzielnia Inwalidów - 2017-02-09 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka zakłądania i prowadzenia dokumentacji kadrowo- płacowej, rozliczanie wynagrodzeń deklaracje podatkowe i ZUS
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

prace pomocnicze przy produkcji bram wjazdowych, składanie zawiasów, wózków bramowych
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW- KOT" s.c. Kowalski Wiesław, Kotkowski Tadeusz - 2018-02-14 - Mława (mazowieckie)

REFERENT DS MARKETINGU - 2 400 - 2 800 PLN

Prowadzenie sprzedaży produktów spółdzielni, obsługa wznaczonego regionu i wskazanych klientów, pozyskiwanie nowych odbiorców.Promowanie nowych wyrobów spółdzielni oraz nowych możliwości sprzedaży
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW SPAMEL TWARDOGÓRA - 2017-11-22 - Twardogóra (dolnośląskie)

REFERENT DS. TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Złotoryja (dolnośląskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 11 PLN

Liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera.
kontakt przez OHP - 2016-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe, spec.: administracja/ rachunkowość; zakres obowiązków: prace biurowe, wystawianie i wprowadzanie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)

REFERENT / KSIĘGOWA - 2 200 - 2 400 PLN

praca w dziale księgowości
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)

REFERENT W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 850 PLN

Wprowadzanie zmian w rejestrze gruntów i budynków oraz w rejestrze wartości i cen - wynikających z wyroków sądowych, wypisów w księgach wieczystych, tytułów własności, decyzji administracyjnych, umów dzierżaw, wyciągów z operatów szacunkowych, itp. bez podpisywania zawiadomień o wprowadzanych zmianach. Sporządzanie i podpisywanie danych wydawanych z ewidencji gruntów i budynków, rejestru wartości i cen danych w postaci wypisów i wyrysów, informacji, wyciągów itp. Naliczanie opłat i wystawianie dokumentów obliczeńopłaty z tytułu prowadzenia i udostępniania danych z zasobu oraz potwierdzenie dokonania ww opłat - w zakresie działania referatu. Udział w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organ administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-14 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. OFERTOWANIA (DO PRZYUCZENIA) - 2 100 - 2 774,95 PLN

Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przemiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert.Praca jednozmianowa na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Staż organizowany dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DS. KADROO-PŁACOWYCH - od 2 300 PLN

samodzielne stanowisko w dziale kadry-płace
Doradcy Podatkowi S.C. G.Grygier, A. Szpotowska - 2018-05-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT - od 2 100 PLN

prace biurowe dotyczące spraw komorniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Świdrów (mazowieckie)

REFERENT W DZIALE RYNKU PRACY - 997,4 PLN

1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)

REFERENT - TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

archiwizacja dokumentów, przyjmowanie przesyłek, listów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Katowice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW WPROWADZANIA DANYCH W DZIALE OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ - 997,4 PLN

Obsługa programów informatycznych niezbędnych do pracy, obsługa korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DO SPRAW ROZLICZEŃ - 1 850 - 2 500 PLN

Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2016-09-12 - Ruda Śląska (śląskie)

OPERATOR MASZYN / PRACOWNIK PRODUKCJI - 1 850 - 3 000 PLN

Praca na linii produkcyjnej przy obsłudze maszyn (stojąca) w branży opakowaniowej (produkcja folii). Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Wapienica).
FIRMA ART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)

REFERENT W DZIALE HANDLOWYM - od 3 000 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami, wyjazdy służbowe, organizacja transportu, praca przy komputerze
FTK Spółka z o.o. - 2017-05-23 - Krasnystaw (lubelskie)

REFERENT FINANSOWO-KSIĘGOWY - od 2 000 PLN

prowadzenie rozliczeń księgowych i dokumentacji firmy, dokonywanie prawidłowej kwalifikacji dokumentacji księgowej, a w szczególności: dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych, dokumentów inwestycyjnych oraz sprawdzanie poprawności ich wystawienia, przygotowywanie dokumentów kosztowych do zatwierdzenia, kontrola rejestrów VAT, terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji do organów administracji państwowej w zakresie swoich obowiązków
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Kwidzyn (pomorskie)

REFERENT - 1 017,4 PLN

zgodnie z harmonogamem stażu / nabór staż PO WER IV/
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Pabianice (łódzkie)

REFERENT DS. ROZLICZEŃ PŁACOWO-KADROWYCH - od 2 200 PLN

- rozliczanie płac i ZUS- prowadzenie dokumentacji pracowniczej- ewidencja urlopów oraz zwolnień lekarskich
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych. Prace kancelaryjne. Rejestrowanie pism. Gromadzenie i archiwizacja dokumentów. Udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Potulice (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. PROMOCJI KULTURY - 1 017,4 PLN

odbieranie telefonów, poczty e-mailowej, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, obsluga urządzeń biurowych, tworzenie dokumentacji na komputerze zgodnie ze wskazówkami opiekuna stażu, podejmowanie działań mających na celu promocję szeroko rozumianej kultury, współorganizowanie imprez, wieczorów tematycznych, promocja czytelnictwa wsród mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)

REFERENT GOSPODARCZY - od 3 000 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych oraz sanitarnych. Przygotowanie sal konferencyjnych (sprzątanie po gościach). Mycie okien.
OCEANIC S.A. - 2018-01-18 - Sopot (pomorskie)