REFERENT DS. TURYSTYKI - 341 Świdnica oferta pracy Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT DS. TURYSTYKI - 341

Wynagrodzenie: od 2 770 PLN

Zakres obowiązków: przygotowanie ofert turystycznych, rozliczanie ofert turystycznych, obsługa klienta, sprzedaż ofert biura

Data publikacji: 2019-03-18

Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)

Pracodawca: Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowanie ofert turystycznych, rozliczanie ofert turystycznych, obsługa klienta, sprzedaż ofert biura

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 770 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja od sprzedaży imprez

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TURYSTYKI - 341

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik obsługi turystycznej*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 770 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, znajomość pakietu MS.Office, podstaowa znajomność języka angielskiego

Nazwa pracodawcy: Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 14/110, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: świdnicki

Gmina pracodawcy: Świdnica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świdnica

Adres strony pracodawcy: http://www.piotrzuk.pl/

Ulica pracodawcy: Spółdzielcza

Numer budynku pracodawcy: 14

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*

Data dodania oferty pracy: 18.03.2019

Oferta pracy ważna do: 18.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT FINANSOWY - KASJER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Złotoryja (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 3 500 PLN

administracja serwerami działającymi pod kontrolą systemów operacyjnych Windows Serwer 2012R2, Windows SQL Serwer; administrowanie sieci komputerowej Spółki (LAN, WAN, WIFI), w tym konfiguracja switchy, routerów, firewalli, tunelów VPN wszystko w oparciu o technologię CISCO; obsługa bieżąca, rejestracja zgłoszeń serwisowych od pracowników i pomoc w problemach technicznych (helpdesk); prowadzenie spraw związanych z obsługą i realizacją zadań inwestycyjno-remontowych; obsługa formalno-organizacyjna prowadzonych przez Dział Techniczny spraw dla jednostek organizacyjnych spółki
Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. - 2016-04-18 - Pabianice (łódzkie)

REFERENT DS. NIERUCHOMOŚCI - 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

-Obsługa klienta w biurze obrotu nieruchomościami,-Praca na 1/2 etatu - godziny pracy do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: nieruchomosci (at) wladasz.plProsimy o dołączenie do cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI- JOLANTA WŁADASZ - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 640 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jaworzno (śląskie)

REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH [UMOWA NA ZASTĘPSTWO] - od 2 400 PLN

-Prowadzenie spraw administracyjnych i obsługi kancelaryjnej zabezpieczającej potrzeby organizacji pracy Terenowego Oddziału w Tczewie,-Prowadzenie regulacji stanu prawnego działek,-Prowadzenie ewidencji księgowej w tym środków trwałych, wyposażenia biura, przygotowywanie i roliczanie eksploatacji samochodu służbowego,-CV na adres:kadry (at) zmiuw.gda.pl
ZARZĄD MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO W GDAŃSKU - 2016-11-21 - Tczew (pomorskie)

REFERENT DS. PLANOWANIA I REALIZACJI UMÓW - od 3 000 PLN

przygotowywanie oraz weryfikacja umów cywilnoprawnych; kompletowanie dokumentów potrzebnych do sporządzania umowy, bieżący monitoring przebiegu umów, kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji, udział w procesie sprzedaży
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)

OBUWNIK- MONTAŻYSTA - od 2 500 PLN

pastowanie, usuwanie zanieczyszczeń, zakładanie sznurówek, przyklejanie ozdób, obcinanie nitek przy obuwiu
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Mława (mazowieckie)

REFERENT STAŻYSTA - 2 200 - 2 500 PLN

wykonywanie zarządzeń sędziów, przygotowywanie akt do posiedzeń, sporządzanie wokand, wysyłanie zawiadomień o rozprawach i kontrola przed terminami rozprawy, prawidłowego ich doręczenia; protokołowanie na rozprawach, anonimizacja orzeczeń sądowych;
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W LUBLINIE - 2017-10-23 - Lublin (lubelskie)

REFERENT DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 500 PLN

Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji OświatowejKontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych: wstępnych, kontrolnych,sporządzanie list płac pracowników administracji i obsługi. Wydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkoły.Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowych.Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkoły.Prowadzenie teczek osobowych.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Prowadzenie ewidencji urlopów.Stałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy.
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Gostynin (mazowieckie)

OGRODNIK – PRACOWNIK ROLNY - 1 800 - 1 850 PLN

Pielęgnacja i zbiór owoców i warzyw. Sortowanie owoców i warzyw.
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ADAM WEICHBROTH - 2016-03-24 - Krzywe Koło (pomorskie)

REFERENT UBEZPIECZENIOWY - od 2 000 PLN

Obsługa oraz zawieranie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Miechów (małopolskie)

SERWISANT/MONTER - od 2 100 PLN

montaż instalacji grzewczych i konserwacja instalacji grzewczych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Krzywiec (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - 1 850 - 3 000 PLN

Praca w warsztacie przy serwisie maszyn rolniczych (opryskiwacze, ciągniki rolnicze itp.).Wymagania:- wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe,- staż pracy minimum 1 rok,- mile widziana znajomość budowy maszyn rolniczych.
ABC ROL Spółka z o.o. - 2016-05-06 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

REFERENT - od 2 400 PLN

- Więcej informacji na stronie internetowej domtecza.org.pl w zakładce BIP Ogłoszenia pracy.Zakres zadań:1. Prowadzenie sekretariatu w Domu Dziecka Tęcza- rejestrowanie korespondencji przychodzącej , wychodzącej, - prowadzenie spisu spraw,- przyjmowanie rozmów telefonicznych,- bieżące prace zlecone przez Dyrektora2. Sprawowanie nadzoru nad samochodem służbowym- ewidencja, kontrola kart drogowych,- sporządzanie zestawienia rozchodu paliwa3. Prowadzenie składnicy akt.- Wynagrodzenie: 2400 zł brutto (w tym premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie wyższe lub średnie - wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,2. Obywatelstwo polskie,3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,6. Znajomość:- przepisów samorządowych,- przepisów kancelaryjnych i archiwalnych7. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,8. Umiejętność dobrej organizacji swojej pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych,2. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,3. Komunikatywność,4. Systematyczność.
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2018-11-14 - Katowice (śląskie)

REFERENT - do 1 200 PLN

Prowadzenie spraw kancelaryjnych, obsługa poczty, sprawy związane z realizacją obowiązku szkolnego, zapytania ofertowe, inne.
Szkoła Podstawowa w Psarach im.Jana Pawła II - 2018-01-08 - Psary (dolnośląskie)

PEDAGOG - od 1 300 PLN

pedagog
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Radomin (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 000 PLN

Transportowanie mebli w okreslone miejsce w określonym czasie
MEBLOSOFT SP. Z O.O. SP. K. - 2019-01-28 - Krapkowice (opolskie)

ELEKTRYK/ KONSERWATOR - od 3 500 PLN

Nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej instalacji elektrycznej, przegląd urządzeń elektrycznych, naprawa sieci i urządzeń elektrycznych, bieżąca kontrola elementów i stanu instalacji elektrycznej
HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL Spółka z o.o. Sp. K. - 2016-11-24 - Mielno (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

REFERENT KSIĘGOWY - 1 017,4 PLN

wprowadzanie dokumentów, prace księgowe, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, obsługa poczty elektronicznej, sporządzanie pism i zestawień
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - HANDLOWYCH - do 1 850 PLN

Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym; biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, mile widziana znajomość przepisów reach; Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura (archiwizacja dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja informacji na stronie internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DS.ZAOPATRZENIA - od 2 200 PLN

dostarczanie towaru do klienta,windykacja należności
Polski Tytoń Dystrybucja S.A. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

m.in.: komplementacja i bieżąca aktualizacja zbiuru dokumnetów, obsługa korespondencji, ewidencja faktur oraz rachunków, tworzenie zestawień i raportów, wsparcie administracyjne biura zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)


Wybierz powiat