REFERENT DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH I UBEZPIECZEŃ Starogard Gdański oferta pracy Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH I UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsluga kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 30, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozliczeń finansowych, obsluga kasy, sporządzanie zestawień analitycznych, sporządzanie polis ubezpieczeniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH I UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Word
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymóg konieczny - komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Towarzystwo Inwestycyjne "INWEST" Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 30, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv i skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2017
Data dodania oferty pracy: 11.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
ABC-SERVICE SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym).2. Koordynacja obiegu korespondencji.3. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień.4. Wprowadzanie danych do systemu.5. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.6. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunki: administracja, ekonomia oraz pokrewne). Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu zaawansowanym. Dynamika i zdecydowanie w działaniu. Kontakt wyłącznie mailowy: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych spedycji
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Chwałki (świętokrzyskie)
Obsługa samochodów wjeżdżających na wysypisko, wpuszczanie osób prywatnych, rejestr pojazdów, kontakt z klientem, praca biurowa przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu skierowana dla osób zamieszkujących na terenach wiejskich.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Brzesko (małopolskie)
- sporządzanie list płac, - sporządzanie deklaracji ZUS,- obliczanie zasiłków chorobowych,- prowadzenie kasy,- prowadzenie rejestru kas i sporzxądzanie deklaracji VAT, - bankowość elektroniczna,- prowadzenie spraw ZFŚS,- inne zlecone przez przełożonego
Technikum im. Gen. Józefa Hallera w Owidzu - 2017-12-15 - Owidz (pomorskie)
promocja produktów
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie rozliczeń i rachunków bankowych (w tym lokat terminowych), sporządzanie umów rachunków bankowych, sporządzanie wyciągów bankowych, inne prace biurowe związane z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Suszec (śląskie)
prace pomocnicze i porządkowe w procesie produkcji i pakowania
Zakłady Mięsne Henryk Kania Spółka Akcyjna - 2017-06-28 - Pszczyna (śląskie)
Zastępowanie opiekuna podczas jego nieobecności (praca zawodowa, jednozmianowa przez 5 godzin dziennie 5 dni w tygodniu, podawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
pomoc przy rejestracji dowodów księgowych; kompletowanie dowodów księgowych; pomoc przy księgowaniu dowodów księgowych; pomoc przy opisie dowodów księgowych; pomoc przy archiwizacji dokumentów księgowych;
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Rawicz (wielkopolskie)
.
PIAST GROUP SP. Z O.O - 2016-06-28 - Gostyń (wielkopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Włodawa (lubelskie)
Obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych do produkcji wyrobów spożywczych.
ARCON OVERSEAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Działoszyn (łódzkie)
OBSŁUGA ZAKUPÓW-ZAMÓWIENIA, SPRZEDAŻ-FAKTUROWANIE, ANALIZA STANÓW MAGAZYNOWYCH POD POTRZEBY PRODUKCJI, PLANOWANIE ZAKUPÓW
ELEKTROZEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Projektowanie i utrzymywanie baz danych oraz ich nadzorowanie, uruchamianie i obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- sprawdzanie oraz podział dokumentów: faktury zakupu i sprzedaży, dokumenty kasowe oraz magazynowe;- księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i uzgadnianie magazynów;- tworzenie i księgowanie raportów kasowych, bankowych;- opisywanie dokumentów księgowych;- numerowanie dokumentów sprzedaży, zakupów i kosztów wg rejestru vat
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
pomoc w zakresie przygotowywania posiłków dla gości restauracyjnych.
CKiR ORLE GNIAZDO SZCZYRK SP.Z O.O. - 2018-02-07 - Szczyrk (śląskie)
referent do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Praca w księgowości budżetowej,obsługa księgowa instytucji kultury: Biblioteki,Babiogórskiego Centrum Kultury. jednostek obsługiwanych (szkoły, przedszkola, schronisko)
URZĄD GMINY ZAWOJA - 2018-01-12 - Zawoja (małopolskie)
naprawa samochodów osobowych i dostawczych.
F.U.H. WULKAMECH Sebastian Szincel - 2016-08-17 - Zabrze (śląskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
obsługa administracyjna biura, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)
pakowanie kompresów ocznych, chust podkładowych oraz filtrów anestezjologicznych; wpisywanie do systemu komputerowego wykonanej ilości produkcji; wypełnianie protokołów kontroli
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Lubań (dolnośląskie)
Szycie materiałów na trampoliny
Damsay Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Sieradz (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
- Wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, odbiorcami, przedstawicielami handlowymi, analiza cen i realizacja sprzedaży.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Znajomość pakietu Office. Kontakt telefoniczny (603-303-578) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: rekrutacja (at) specjal.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-10-20 - Katowice (śląskie)