REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Krosnowice oferta pracy Zespół Placówek Socjoterapeutycznych
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wymagania w stosunku do kandydatów zawarte są w ogłoszeniu dostępnym na stronie BIP ZPS w Kłodzku ( zpsklodzko.bipstrona.pl w zakładce komunikaty )
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Krosnowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Socjoterapeutycznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:57-362 Krosnowice 213, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagania w stosunku do kandydatów zawarte są w ogłoszeniu dostępnym na stronie BIP ZPS w Kłodzku ( zpsklodzko.bipstrona.pl w zakładce komunikaty )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosnowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Nabór odbywa się zgodnie z art.11,12 i 13 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2018 r. , poz. 1260 z późn. zm. ) - konkurs na stanowisko
Nazwa pracodawcy: Zespół Placówek Socjoterapeutycznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Rajska 1, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Rajska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1a051fbecd7284d4a311aac9e098244
Podobne oferty pracy
Prowadzenie księgowości podatkowej, prowadzenie egzekucji podatkowej, wydawanie zaświadczeń.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Parysów (mazowieckie)
Księgowanie rachunków i faktur.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Harasiuki (podkarpackie)
DOZÓR I OBSŁUGA URZĄDZEŃ I INSTALACJI, NADZÓR NAD ANALIZATORAMI CHEMICZNYMI, KALIBRACJA URZĄDZEŃ DO UZDATNIANIA WODY, WERYFIKACJA PARAMETRÓW WODY, WYMIANA ŚRODKÓW,KONTROLA WENTYLACJI, CZYSZCZENIE FILTRÓW,PRACE KONSERWACYJNO-REMONTOWE (KOMPLEKS BASENÓW "NEMO")
GMINNY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY DĘBICA - 2018-12-06 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-02-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Wymagania pracodawcy: wykształcenie zawdowe kierunek ślusarz. Zakres obowiązków: zgrzewanie częsci kotłów
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wygoda (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
Sporządzanie oraz ewidencja dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracowników. Sporządzanie umów zlecenie. Rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie list płac i dokumentów do ZUS. Ewidencja czasu pracy kierowców. Sporządzanie dokumentacji zasiłkowej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2017-03-23 - Twardogóra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bogdaniec (lubuskie)
- Prowadzenie i bieżąca obsługa sekretariatu (w zakresie biurowym i kancelaryjnym). Koordynacja obiegu korespondencji. Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów, sprawozdań i zestawień. Wprowadzanie danych do systemu. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunki: administracja lub ekonomia) lub średnie ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dynamika i zdecydowanie w działaniu, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne, chęć do pracy, miła aparycja. Wymagana znajomość języka anagielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Katowice (śląskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Krapkowice (opolskie)
- porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów- przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie - przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych- prowadzenie rejestrów i ewidencji Praca na czas określony, pół etatu. Jedna zmiana.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
referent (Dział Księgowości)
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta, uzupełnianie towaru, oznaczanie produktów. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do niedzieli w godz. 6.00-22.00, według ustalonego grafiku, w Bielsku-Białej.
AUCHAN POLSKA SP.ZO.O. - 2017-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Księgowanie operacji gospodarczych, rozrachunki kontrahenta
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - kadry i płace, minimum 3 lata stażu pracy w Dziale Spraw Pracowniczych, mile widziana znajomość języków obcych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy w tym prawa pracy podmiotów leczniczych. Charakterystyka pracy: Prowadzenie Działu Spraw Pracowniczych, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, sporządzanie danych i dokumentów do list płac, sporządzanie umów zleceń, sprawozdań. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny oraz e-mailowy: szpital (at) szpital-pilchowice.pl.
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM. ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2017-04-20 - Pilchowice (śląskie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników- przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych- prowadzenie rozmów telefonicznych- obsługa dokumentacji administracyjno - biurowej- obsługa Microsoft Office- obsługa aplikacji do HR- zbieranie zapotrzebowania na pracę- przygotowywanie oraz publikowanie ofert pracy- monitorowanie ogłoszeń- prowadzenie korespondencji z potencjalnymi pracownikami- obsługa formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Gogolin (opolskie)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI ORAZ SKUTECZNE POZYSKIWANIE ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z UBIEGANIEM SIĘ O DOFINANSOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW UMÓW, WSPÓŁPRACA PRZY ORGANIZACJI WYDARZEŃ KULTURALNYCH.
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-08-29 - Polkowice (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sławno (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sporządzanie projektów list wypłat, porządkowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie terminarza spotkań; odbieranie telefonów i łączenie z poszczególnymi działami firmy; segregowanie i przekazywanie korespondencji; wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siedlce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Świdnica (dolnośląskie)
współudział w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących ochrone informacji niejawnych, prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji szkoleniowej i planistyczno- sprawozdawczej pionu ochrony informacji niejawnych, udział w prowadzonych kontrolach stanu przestrzegania przepisów, pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego, prowadzenie kontroli zgodności funkcjonowania systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa SWB oraz przestrzegania przez urzytkowników systemów zasad ochrony informacji niejawnych oraz procedur bezpiecznej eksploatacji PBE, organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-12-15 - Białystok (podlaskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Trzcianka (wielkopolskie)
projektowanie - konstruowanie - konstrukcji żelbetowych, wykonywanie rysunków szalunkowych
BARBARA WOLAŃSKA J&B- PROJEKT - 2017-02-22 - Świdnica (dolnośląskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe: przyjmowanie i kompletowanie dokumentów, praca z klientem, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w hostelu, dbanie o estetyczny wystrój.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)