REFERENT Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 361 PLN
Zakres obowiązków: - porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów- przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie - przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych- prowadzenie rejestrów i ewidencji Praca na czas określony, pół etatu. Jedna zmiana.
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów- przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie - przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych- prowadzenie rejestrów i ewidencji Praca na czas określony, pół etatu. Jedna zmiana.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 361 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa latpół etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: archiwista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 361 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: średniestaż pracy: 2 lata stażu pracyumiejętności: NIEZBĘDNE:- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, oraz przepisów wykonawczych, - znajomość obsługi komputera ( MS Office ) - komunikatywność - zdolności analityczneDODATKOWE: - szkolenia w zakresie archiwizowania dokumentacji i obsługi archiwów- systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę- umiejętność sprawnej organizacji pracy Inne: samodzielność i dokładność.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie świadectw pracy- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( dostęp w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu, oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu)- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporzadzanie dokumentacji do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego finansowanego ze środków MZ, obsługa administracyjno-techniczna w czasie realizacji szkolenia, wykonywanie zadań powierzonych przez kierownika działu kształcenia, dostarczanie dokumentacji szkolenia do wyznaczonych placowek ochrony zdrowia na terenie Wrocławia, praca na umowe na czas okreslony w niepełnym wymiarze czasu pracy: 1/5 etatu, oferta dostepna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Poznanie specyfiki pracy PCEIK, prace administracyjno-biurowe, pomoc w organizacji kursów, szkoleń i konferencji, imprez itd., przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oleśnica (dolnośląskie)
rejestrowanie poczty wpływającej i wypływającej, przygotowanie dokumentów na polecenie przełożonego, bieżąca obsługa sekretariatu wydziału, prowadzenie dzienników i ewidencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Mikołów (śląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krapkowice (opolskie)
Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów, potwierdzanie sald, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przygotowywanie płatności (terminarz, przelewy).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-11 - Kalisz (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, rok doświadczenia w księgowości, bardzo dobra obsługa programów komputerowych, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie i kompletowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowych, przygotowanie danych do sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz innych sprawozdań
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2018-01-25 - Cieszków (dolnośląskie)
Prace biurowe.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Stare Kurowo (lubuskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat. B; znajomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA" - 2018-01-04 - Knurów (śląskie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw
P.U. JAREX sp. z o.o. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki;Sporządzanie kalkulacji cenowych; Sporządzanie ofert handlowych;Monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy. Praca w godzinach 8-16
ABC Service Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Rejestracja osób bezrobotnych, obsługa osób poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
referent księgowy
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Pabianice (łódzkie)
- obsługa klientów kancelarii- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych- księgowanie- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rejestrowanie faktur, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177230
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Morzeszczyn (pomorskie)
Prace biurowe w Wydziale Prewencji
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Żary (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Grajewo (podlaskie)
prowadzenie spraw z zakresu świadczeń z pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Świerzawa (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, prowadzenie negocjacji handlowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
Oględziny pojazdów, gromadzenie dokumentacji szkodowej, kosztorysowanie w programie EUROTAX, AUDATEX, INFOEKSPERT, obsługa systemu likwidacji szkód
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)