REFERENT Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław


Największy wybór odzieży

Stanowisko: REFERENT

Wynagrodzenie: od 1 361 PLN

Zakres obowiązków: - porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów- przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie - przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych- prowadzenie rejestrów i ewidencji Praca na czas określony, pół etatu. Jedna zmiana.

Data publikacji: 2019-03-06

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- porządkowanie i ewidencjonowanie akt spraw i innych dokumentów- przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie - przyjmowanie i udostępnianie materiałów archiwalnych- prowadzenie rejestrów i ewidencji Praca na czas określony, pół etatu. Jedna zmiana.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 361 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa latpół etatu

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: REFERENT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: archiwista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 361 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: średniestaż pracy: 2 lata stażu pracyumiejętności: NIEZBĘDNE:- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, oraz przepisów wykonawczych, - znajomość obsługi komputera ( MS Office ) - komunikatywność - zdolności analityczneDODATKOWE: - szkolenia w zakresie archiwizowania dokumentacji i obsługi archiwów- systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę- umiejętność sprawnej organizacji pracy Inne: samodzielność i dokładność.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- CV i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie - kopie świadectw pracy- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( dostęp w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu, oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu)- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Młodych Techników

Numer budynku pracodawcy: 61

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: archiwista

Data dodania oferty pracy: 06.03.2019

Oferta pracy ważna do: 22.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - do 400 PLN

sporzadzanie dokumentacji do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego finansowanego ze środków MZ, obsługa administracyjno-techniczna w czasie realizacji szkolenia, wykonywanie zadań powierzonych przez kierownika działu kształcenia, dostarczanie dokumentacji szkolenia do wyznaczonych placowek ochrony zdrowia na terenie Wrocławia, praca na umowe na czas okreslony w niepełnym wymiarze czasu pracy: 1/5 etatu, oferta dostepna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Poznanie specyfiki pracy PCEIK, prace administracyjno-biurowe, pomoc w organizacji kursów, szkoleń i konferencji, imprez itd., przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oleśnica (dolnośląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

rejestrowanie poczty wpływającej i wypływającej, przygotowanie dokumentów na polecenie przełożonego, bieżąca obsługa sekretariatu wydziału, prowadzenie dzienników i ewidencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Mikołów (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)

REFERENT - od 2 675 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Krapkowice (opolskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

Weryfikacja, klasyfikacja i księgowanie dokumentów, potwierdzanie sald, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przygotowywanie płatności (terminarz, przelewy).
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-11 - Kalisz (wielkopolskie)

REFERENT DS KSIĘGOWYCH I HANDLU - od 2 500 PLN

Wymagania: wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, rok doświadczenia w księgowości, bardzo dobra obsługa programów komputerowych, prawo jazdy kat B, dyspozycyjność.Zakres obowiązków: księgowanie i kompletowanie dokumentów, pomoc w sporządzaniu dokumentacji przetargowych, przygotowanie danych do sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz innych sprawozdań
SMAK Dystrybucja Grzegorz Dorosz - 2018-01-25 - Cieszków (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)

REFERENT BIUROWYREFERAT FINANSÓW - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Stare Kurowo (lubuskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH - do 2 100 PLN

Wykształcenie: średnie techniczne; mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w spółdzielni mieszkaniowej; prawo jazdy kat. B; znajomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: kontrola i obsługa mieszkańców; pomoc w koordynacji i nadzorze nad pracami dozorców i konserwatora, firm remontowych oraz w zarządzaniu podległymi wspólnotami mieszkaniowymi zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych, w oparciu o prawo budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KNUROWIANKA" - 2018-01-04 - Knurów (śląskie)

REFERENT DS. KADROWYCH - od 2 673 PLN

sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Rozpoznanie wymagań klienta w zakresie usług z wolnej ręki;Sporządzanie kalkulacji cenowych; Sporządzanie ofert handlowych;Monitorowanie spraw związanych z podpisaniem umowy. Praca w godzinach 8-16
ABC Service Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

REFERENT W DZIALE REJESTRACJII, EWIDENCJII I ŚWIADCZEŃ - 997,4 PLN

Rejestracja osób bezrobotnych, obsługa osób poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)

REFERENT - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Goleniów (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KANCELARYJNO - BIUROWYCH W WYDZIALE LOKALOWYM - od 1 850 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego (księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie) II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 90%2)praca w terenie 10%3)praca w kontakcie z klientem4)praca przy komputerze5)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2015 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Przyjmowanie, rejestracja i przekazywanie korespondencji wpływającej oraz wychodzącej z Wydziału,2)Obsługa interesantów Wydziału, w tym wydawanie wniosków i kart informacyjnych w zakresie spraw realizowanych przez Wydział,3)Rejestracja faktur w systemie komputerowym,4)Podpinanie tekstów Zarządzeń Prezydenta Miasta w odpowiednim programie komputerowym,5)Aktualizowanie - w programie komputerowym - stopnia realizacji Uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta,6)Zamawianie materiałów biurowych, druków, pieczęci, rezerwacja oraz przygotowanie sal na potrzeby Wydziału7)Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI/MŁODSZY KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)

REFERENT KSIĘGOWY - 997,4 PLN

referent księgowy
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Pabianice (łódzkie)

REFERENT KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

- obsługa klientów kancelarii- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych- księgowanie- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Krosno (podkarpackie)

REFERENT BIUROWY - do 3 000 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rejestrowanie faktur, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, ewidencji pojazdów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CHEMEKO Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W PIERWSZYM SAMODZIELNYM REFERACIE OBSLUGI BEZPOŚREDNIEJ - od 2 280,46 PLN

Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177230
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Morzeszczyn (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe w Wydziale Prewencji
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Żary (lubuskie)

MAGAZYNIER TECHNICZNY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Grajewo (podlaskie)

REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ Z POMOCY SPOŁECZNEJ - od 1 850 PLN

prowadzenie spraw z zakresu świadczeń z pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Świerzawa (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie z nimi długotrwałych relacji, prowadzenie negocjacji handlowych,
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Biała Podlaska (lubelskie)

REFERENT DS. LIKWIDACJI SZKÓD/ LIKWIDATOR SZKÓD - 1 900 - 2 200 PLN

Oględziny pojazdów, gromadzenie dokumentacji szkodowej, kosztorysowanie w programie EUROTAX, AUDATEX, INFOEKSPERT, obsługa systemu likwidacji szkód
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat