REFERENT DS. FINANSOWO-KADROWYCH Kwidzyn oferta pracy GMINNY O艢RODEK KULTURY W KWIDZYNIE
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: sporz膮dzanie list p艂ac, um贸w cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych, obs艂uga program贸w finansowo-ksi臋gowych i kadrowo-p艂acowych, programu bankowego oraz programu P艁ATNIK
Data publikacji: 2016-08-17
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
Pracodawca: GMINNY O艢RODEK KULTURY W KWIDZYNIE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:GRUDZI膭DZKA 30, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzy艅ski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
sporz膮dzanie list p艂ac, um贸w cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych, obs艂uga program贸w finansowo-ksi臋gowych i kadrowo-p艂acowych, programu bankowego oraz programu P艁ATNIK
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-KADROWYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Kwidzyn
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kwidzy艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Kwidzyn
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga program贸w finansowo - ksi臋gowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga programu P艁ATNIK
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
umiej臋tno艣膰 programu kadrowo-p艂acowego i programu bankowego, mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: GMINNY O艢RODEK KULTURY W KWIDZYNIE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
GRUDZI膭DZKA 30, 82-500 Kwidzyn, powiat: kwidzy艅ski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzy艅ski
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kwidzyn
Adres strony pracodawcy: http://www.gminakwidzyn.pl
Ulica pracodawcy: GRUDZI膭DZKA
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Obok prowadzenia dzia艂alno艣ci zwi膮zanej z organizacj膮 czasu wolnego, Gminny O艣rodek Kultury prowadzi wielokierunkow膮 dzia艂alno艣膰 rozwijaj膮c膮 i zaspokajaj膮c膮 potrzeby kulturalne mieszka艅c贸w oraz upowszechnia i promuje kultur臋 lokaln膮 w kraju i zagranic膮.
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 17.08.2016
Oferta pracy wa偶na do: 26.08.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.08.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie si臋 z og贸lnymi zasadami dotycz膮cymi bie偶膮cej dzia艂alno艣ci, przepisami BHP, PPO呕, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy s艂u偶bowej i ochronie danych osobowych- zapoznanie si臋 z zasadami dotycz膮cymi dzia艂a艅 w ramach PROW 2014-2020- uczestnictwo w obs艂udze wniosk贸w- pomoc przy elektronicznej rejestracji spraw z zakresu windykacji nienale偶nie lub nadmiernie pobranych p艂atno艣ci- pomoc przy obs艂udze urz膮dze艅 biurowych- pisanie pism w edytorze tekst贸w- kompletowanie, porz膮dkowanie akt贸w prawnych i dokument贸w firmy- pomoc przy obs艂udze archiwum i kancelarii- pomoc przy archiwizacji danych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Gorlice (ma艂opolskie)
wprowadzanie danych do rejestr贸w, zak艂adanie, udost臋pnianie i porz膮dkowanie akt, rejestrowanie, wysy艂ka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydzia艂y, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zak艂adowego, obs艂uga administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadznie biura, prace z zakresu ksiegowo艣ci, obs艂uga krwiodawc贸w i podopiecznych PCK.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
ochrona obiekt贸w
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wydawanie wniosk贸w i formularzy zwi膮zanych z Centraln膮 Ewidencj膮 i Informacj膮 o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej oraz ewentualna pomoc w ich wype艂nianiu,Udzielanie informacji o przedsi臋biorcach figuruj膮cych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia艂alno艣ci Gospodarczej,Wysy艂anie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Izolacja kot艂贸w C.O., prace wyko艅czeniowe
BK TRADE Bartosz Karolczyk - 2017-07-11 - 呕erk贸w (wielkopolskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w oraz dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnieniem na podstawie um贸w cywilnoprawnych.2. Weryfikacja kompletno艣ci dokumentacji kadrowej, egzekwowanie brak贸w.3. Organizowanie obiegu dokument贸w w dziale, w tym w szczeg贸lno艣ci segregacja dokument贸w, ich ewidencjonowanie, przekazywanie w艂a艣ciwym osobom/dzia艂om oraz archiwizacja.4. Obs艂uga korespondencji z pracownikami oraz instytucjami zewn臋trznymi.5. Sporz膮dzanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem oraz zwalnianiem pracownik贸w.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Tuch贸w (ma艂opolskie)
kontroler bilet贸w w komunikacji miejskiej w ZEGLUDZE OSTR脫DZKO ELBLASKIEJ
REWIZOR Pawe艂 Adamiak - 2016-07-07 - Ostr贸da (warmi艅sko-mazurskie)
Przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z zwalnianiem i zatrudnianiem pracownik贸w.Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w.Sporzadzanie sprawozda艅 z zakresu spraw kadrowych.Wydawanie i ewidencja delegacji s艂u偶bowych oraz legitymacji s艂u偶bowych.Wydawanie pracownikom skierowa艅 na profilaktyczne badania lekarskie oraz kontrola ich wa偶no艣ci.Sporz膮dzanie planu urlop贸w wypoczynkowych oraz nadz贸r nad ich realizacj膮.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z praktykami studenckimi oraz sta偶ami realizowanymi w jednostce.
MIEJSKI O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ - 2018-08-29 - Kalisz (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- wprowadzanie danych do system贸w komputerowych,- przyjmowanie deklaracji i informacji podatkowych,- obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej,- obs艂uga interesant贸w (np. pomoc przy wydawaniu za艣wiadcze艅),- przygotowywanie dokumwentacji do odbioru nadp艂at w kasie zastepczej Urz臋du,- kontakt z intersantem zewn臋trznym,- pomoc pracownikom dzia艂u w sprawach administracyjno-biurowych,- archiwizowanie dokument贸w,- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,- inne zlecone prace przez prze艂o偶onego w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgierz (艂贸dzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej EL-Dent El偶bieta Kornet - 2017-09-19 - Zamo艣膰 (lubelskie)
1. Sprzeda ofert turystycznych.2. Uk艂adanie program贸w turystycznych imprez krajowych i zagranicznych.3. Obs艂uga turystycznych system贸w rezerwacyjnych.4. Pomoc w organizowaniu i rozliczaniu imprez turystycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent ds. ksi臋gowo-finansowych
Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej - 2018-08-01 - Bytom (艣l膮skie)
Wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych, obs艂uga korespondencji, obs艂uga klient贸w biura. Wykszta艂cenie wy偶sze - ksi臋gowo艣膰 lub rachunkowo艣膰, gospodarka nieruchomo艣ciami. Bieg艂a obs艂uga komputera, komunikatywno艣膰, kultura osobista.
Zarz膮dzanie Nieruchomo艣ciami Czes艂aw Ry艅ski - 2016-02-04 - Wejherowo (pomorskie)
- Obs艂uga administracyjna w zakresie prowadzonych przez Uczelni臋 bada艅 naukowych. - Wymagrodzenie: 3300-3800 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny, nast臋pna umowa na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30 lub 12:00-20:00. Wymagane: wykszta艂cenie wy偶sze preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi pakietu MS Office, znajomo艣膰 przepis贸w Kodeksu post臋powania administracyjnego, umiej臋tno艣膰 samodzielnej organizacji pracy, systematyczno艣膰, skrupulatno艣膰. Wymagania dodatkowe: znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego potwierdzona certyfikatem, udokumentowane co najmniej roczne do艣wiadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych, umiej臋tno艣膰 redagowania pism urz臋dowych. Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przes艂a膰 poczt膮 na adres: ul. Ksi臋cia J贸zefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
艢L膭SKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-09-19 - Katowice (艣l膮skie)
Ewidencjonowanie transakcji firm na podstawie odpowiedniej dokumentacji ksi臋gowej m.in. wyci膮g贸w bankowych, faktur.Kontrola, dekretacja i ksi臋gowanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowychPrzygotowywanie i porz膮dkowanie dokument贸w do ksi臋gowania,Wprowadzanie dokument贸w do programu ksi臋gowego,Bie偶膮ca obs艂uga, rejestrowanie i weryfikacja faktur.Sprawdzanie poprawno艣ci wprowadzonych danych,Uzgadnianie kont dostawc贸w do odpowiednich ksi膮g w systemie finansowo-ksi臋gowym.Przygotowywanie raport贸w na potrzeby lokalne.Ksi臋gowanie faktur zakupuRozliczanie rozrachunk贸w odbiorc贸w i dostawc贸w,Prowadzenie dokumentacji finansowej,Nadz贸r nad obiegiem dokument贸w ksi臋gowych,,Nadz贸r nad poczt膮 przychodz膮c膮,Wsp贸艂praca z oddzia艂ami firmy Wykonywanie zada艅 zleconych przez G艂贸wn膮 Ksi臋gow膮
SOMA Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Tychy (艣l膮skie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
wst臋pna weryfikacja deklaracji i dokument贸w podatkowych- formala i rachunkowa kontrola dok. i deklaracj-kompletowanie i chronologiczne porz膮dkowanie dok. w aktach podat.analiza i wprowadzanie danych i deklaracji do system贸w inform.archiwizacja dok.wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1. Przyjmowanie zg艂oszenia szkody od klienta.2. Przygotowanie pe艂nej dokumentacji dla firmy ubezpieczaj膮cej.3. Kontakt z firm膮 ubezpieczaj膮c膮 - zg艂oszenie dodatkowych ogl臋dzin.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Gospodarowanie 艣rodkami czysto艣ci, nadzorowanie pracownik贸w obs艂ugi, przygotowywanie um贸w, prowadzenie ksi膮g inwentarzowych, przygotowywanie dokumentacji i realizacji zakup贸w zgodnie z przepisami UOP.Praca w godz.7.30-15.30
Szko艂a Podstawowa nr 6 - 2018-02-22 - S艂upsk (pomorskie)
-
DEKo Daniel Kotowski - 2018-09-17 - W膮glikowice (pomorskie)
Ewidencja dokument贸w magazynowych, kontrola stan贸w magazynowych, rozliczanie surowc贸w do produkcji
Wosana S.A. - 2016-10-07 - Damnica (pomorskie)
wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Prudnik (opolskie)
sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z przebiegiem zatrudnienia pracownika i zleceniobiorcy, wprowadzanie danych do programu kadrowo-p艂acowego, sporz膮dzanie zestawie艅 i raport贸w, nadz贸r nad badaniami lekarskimi pracownik贸w, prace biurowe z u偶yciem pakietu MS Office, inne prace zlecone przez prze艂o偶onego w ramach zajmowanego stanowiska
AGENCJA OCHRONY SZABEL SP. Z O.O. - 2018-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie si臋 z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokument贸w, redagowania pism urz臋dowych, realizowanie zada艅 sekretariatu z pomoc膮 opiekuna sta偶u.Sta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: B艂onie
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych, dla kt贸rych organem jest Wojew贸dzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materia艂贸w 藕r贸d艂owych i archiwalnych, przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych i postanowie艅, a tak偶e reprezentowanie organu przed Wojew贸dzkim S膮dem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organ贸w s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej, a w szczeg贸lno艣ci w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zada艅 dotycz膮cych gleboznawczej klasyfikacji grunt贸w, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protoko艂u pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosk贸w oraz przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi dla Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zada艅 Wojew贸dzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej zwi膮zanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarz膮dczej w Urz臋dzie- wykonywanie czynno艣ci okre艣lonych dla Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotycz膮cych zada艅 z zakresu bezpiecze艅stwa i obronno艣ci -przygotowywanie projekt贸w stanowisk, opinii Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku w膮tpliwo艣ci co do stosowania przepis贸w prawa przez organy s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie do budynku od ul. Jagiello艅skiej 3, posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych. Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodze艅, wysy艂anie deklaracji do odpowiednich organ贸w
Zesp贸艂 Szk贸艂 Og贸lnokszta艂c膮cych w I艂awie - 2018-09-05 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
wyksz. wy偶sze lub 艣rednie ekonomiczne,mile widziane do艣wiadczenie w obszarze finans贸w i ksi臋gowo艣ci,znajomo艣膰 ustawy o rachunkowo艣ci,znajomo艣膰 obs艂ugi komputera: Excel, Word, program finansowo-ksi臋gowy, znajomo艣膰 j臋zyja angielskiego;zakres obowi膮zk贸w: kontrola dokument贸w pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym, kompletowanie i ewidencjonowanie dokument贸w, rejestrowanie i weryfikacja faktur zakupowych, wykonywanie bie偶膮cych spraw administracyjno-ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Odolan贸w (wielkopolskie)
Opieka nad osob膮 starsz膮.
Dom Seniora Jan Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-06-29 - God贸w (艣l膮skie)