REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI Syców oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Syców (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Syców, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Praca w programie COMARCH ERP XL- ewidencja faktur sprzedaży i zakupów- obsługa urządzeń biurowych- inne prace zlecone
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT D/S KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Syców
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta subsydiowana zarezerwowana dla osób zarejestrowanych w PUP Oleśnica
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, Realizacjaplanów produkcyjnych, Kontrola jakości wyrobów,. Praca w systemie trzy zmianowym : 6-14 / 14-22 / 22-6
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-11-16 - Opole (opolskie)
Obsługa PIT, rozliczanie zwolnień lekarskich, tworzenie listy płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa komputera
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Białogardzie - 2016-10-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn biurowych, obsługa doraźna klientów-sekretariat,asystent szefa
Kancelaria Prawnicza Alina Matuszczyk Radca Prawny - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
Nauka prowadzenia zajęć kulturalno- edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
1. Czuwanie nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów.2. Obsługa kancelaryjna Centrum (obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji elektronicznej i tradycyjnej oraz prowadzenie ksiąg kancelaryjnych.3. Prowadzenie obowiązujących rejestrów oraz ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących (umowy, zamówienia, zarządzenia itp.).4. Prowadzenie dokumentacji oraz dokonywanie operacji finansowych, w szczególności: sprzedaży biletów wstępu oraz przyjmowanie wpłat od uczestników płatnych form pracy, sporządzanie dowodów wpłat oraz dokonywanie wpłat pobranej gotówki na rachunek bankowy.5. Promowanie i informowanie o bieżących przedsięwzięciach kulturalnych oraz działającychkołach i sekcjach zainteresowań. 6. Redagowanie tekstów oraz bieżąca aktualizacja informacji w serwisie internetowym oraz na portalach społecznościowych.7. Przygotowywanie projektów umów, sprawozdań i planów pracy.
Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku - 2017-02-17 - Serock (mazowieckie)
-Układanie kostki brukowej i odwodnień,-Wynagrodzenie akordowe/ od 14 zł brutto / 1 godz.-Miejsce pracy: woj. Pomorskie i Niemcy,-Zapewniamy zakwaterowanie,-Kontakt telefoniczny 58-562-89-79., e-mail: roter.info (at) wp.pl
ROTER- NATALIA PALARCZYK - 2017-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności,wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,prowadzenie ewidencji kart abonenckich,prowadzenie ewidencji materiałowej.
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-03-27 - Malbork (pomorskie)
wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji kandydata, szczegóły dotyczące oferty: http://www.ops.koscian.pl/pliki/praca%20pliki/nabor%202016/nabor%20referent.pdf
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościanie - 2016-02-09 - Kościan (wielkopolskie)
Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń ( dokumentów RP-7)Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-13 - Tczew (pomorskie)
- Układanie płytek na ścianach oraz posadzkach. Dbanie o porządek miejsca pracy. Praca na samodzielnym stanowisku. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 36 zł/brutto za metr kwadratowy ( 30 zł netto za metr kwadratowy). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + możliwość pracy w soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na stanowisku glazurnika lub posadzkarza lub płytkarza. Mile widziana umiejętność układania płytek ściennych i podłogowych (gresowych lub porcelanowych). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 609-443-899) w godzinach: 7:00-18:00.
"JAN" JAN WYDRA - 2017-09-25 - Katowice (śląskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, zasadami obiegu dokumntów, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu kancelarii, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Pszczyna (śląskie)
sporządzanie sprawozdań budżetowych, zestawień dochodów budżetowych, wezwań do zapłaty, windykacja należności, gromadzenie dokumentacji niezbędnych do sporządzenia deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Utrzymywanie kontaktów w z klientem zewnętrznym, pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe, sprawdzanie i pilnowanie zamówień klientów, przygotowywanie i wysyłanie materiałów handlowych, promocyjnych, reklamowych, przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji , doradztwo w zakresie kosmetyki . Wykształcenie średnie kosmetyczne - mile widziane, doświadczenie w branży kosmetycznej, pracy biurowej lub handlowej, podstawowa znajomość języka angielskiego, komunikatywność, znajomość obsługi komputera Microsoft Office, Subiekt, pracowitość, dyspozycyjność, budowanie dobrych relacji z klientami.
EPOQUE Distribution Robert Ostrowski - 2016-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: przygotowywanie plików do druku cyfrowego/wielkoformatowego; dobór mediów do druku i nadzór nad procesem drukowania; znajomość programów graficznych - Adobe Ilustrator, Photoshop, Corel Draw; dokładność sumienność; gotowość do przygotowania prostych projektów graficznych i wizualizacji; inicjatywa w działaniu; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ALTAR" HABERKO JANINA - 2017-11-28 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Wykszt. średnie lub wyższe, dobra znajomość obsł. komputera, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Racibórz (śląskie)
- podział i praca przy obiegu dokumentacji wpływającej do wydziału - ustalanie wysokości emerytur i rent oraz badanie uprawnień do świadczeń- kompletowanie wniosków, zakładanie teczek dotyczących spraw w obigu bieżącym
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Dozorowanie terenu ogrodu zoologicznego, drobne prace gospodarcze, pomoc przy karmieniu zwierząt.
Park Miejski - 2016-03-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
WYKONYWANIE REGULARNYCH, RUTYNOWYCH ZADAŃ W ZAKRESIE OBSŁUGI BIUROWEJ, WYKONYWANĄ NA ZLECENIE PRZEŁOŻONYCH. OBSŁUGA KONTRAHENTÓW I KONTRAKTY Z KLIENTAMI FIRMY KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH.
MONSUN EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-06-22 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej, przyjmowanie rzeczowych składników majątku do magazynu, wydawanie rzeczowych składników majątku, prowadzenie ewidencji, rejestrów, wykazów, rozmieszczanie rzeczowych składników w magazynie i ich zabezpieczenie, obsługa specjalistycznego oprogramowania komputerowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
- uczestnictwo w pobieraniu prób towarów w celu ich atestowania,- przeprowadzania analiz,- kontrola jakościowa bieżących produkcji,- prowadzenie dokumentacji laboratorium,- przestrzeganie procedur zapewnienia jakości w firmie.
ATLANTA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa administracyjna praktyk zawodowychobsługa szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z komórkami organizacyjnymi z zakresie praktyk i szkoleńpomoc pracownikom działu w obsłudze kadrowej pracownikówStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: -kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności-rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie-weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu-wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacjiZlecanie przesyłek kurierskich
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-14 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Praca w charakterze pomocnika instalatora lub Instalatora samodzielnego. Przygotowywanie stanowiska pracy, obsługa urządzeń, maszyn do robót instalacyjnych.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EVE-ROM ROMAN ZABORNIAK - 2016-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca polegająca na fakturowaniu przy pomocy programu komputerowego
Spółdzielnia Mleczarska BIELUCH w Chełmie - 2018-03-21 - Chełm (lubelskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)