PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY Białobrzegi oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
Stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: a) wykonywanie czynności kancelaryjnych i sekretariatu, w tym przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielenie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji,b) prenumerata czasopism,c) prowadzenie składnicy akt,d) prowadzenie spraw osobowych, szkoleniowych i socjalnych pracownków, w tym ewidencji czasu pracy, obecności w pracy, urlopów, wyjazdów służbowych,e) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym oraz konserwacją wyposażenia GOPS, w tym sporządzanie zapotrzebowania i przeprowadzanie procedur zakupów usług, dostaw i robót budowlanych, sporzadzanie projektów umów z wykonawcami, zamówień, manitorowanie i nadzór nad wykonywaniem zamówień przez wykonawców, rozliczanie,f) obsługa organizacyjno-administracyjno - techniczną szkoleń, narad, spotkań, w tym zespołu interdyscyplinarnego,g) prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji, ochrony mienia,h) realizacja zadań z zakresu kontroli zarządczej,i) prowadzenie okresowych inwentaryzacji składników majątkowych GOPS,j) sporzadzanie informacji o charakterze analitycznym i sprawozdawczym, w tym w zakresie realizowanych zadań.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Białobrzegi (podkarpackie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-114 Białobrzegi 4, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) wykonywanie czynności kancelaryjnych i sekretariatu, w tym przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielenie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji,b) prenumerata czasopism,c) prowadzenie składnicy akt,d) prowadzenie spraw osobowych, szkoleniowych i socjalnych pracownków, w tym ewidencji czasu pracy, obecności w pracy, urlopów, wyjazdów służbowych,e) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym oraz konserwacją wyposażenia GOPS, w tym sporządzanie zapotrzebowania i przeprowadzanie procedur zakupów usług, dostaw i robót budowlanych, sporzadzanie projektów umów z wykonawcami, zamówień, manitorowanie i nadzór nad wykonywaniem zamówień przez wykonawców, rozliczanie,f) obsługa organizacyjno-administracyjno - techniczną szkoleń, narad, spotkań, w tym zespołu interdyscyplinarnego,g) prowadzenie spraw z zakresu informatyzacji, ochrony mienia,h) realizacja zadań z zakresu kontroli zarządczej,i) prowadzenie okresowych inwentaryzacji składników majątkowych GOPS,j) sporzadzanie informacji o charakterze analitycznym i sprawozdawczym, w tym w zakresie realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a) posiadanie obywatelstwa polskiego,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych,c) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, f) wykształcenie wyższeWymagania dodatkowe:a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,b) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych,c) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu określonym w pkt 4, w tym w szczególności prowadzenia spraw personalnych lub zamówień publicznych,d) biegła znajomość obsługi komputera,e) samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność działania pod presją czasu, odporność na stres, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-114 Białobrzegi 4, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) kserokopie świadectw pracy,f) dokumenty potwierdzające wykonywanie przez minimum 2 lata czynności, o których mowa w pkt 4 , np. zaświadczenia, zakresy obowiązków służbowych, opinie,g) oświadczenie o stanie zdrowia,h) oświadczenie o niekaralności,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4 pok. nr 3 lub przesłać e-maiem na adres gops (at) gmina-bialobrzegi.pl lub drogą pocztową na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w terminie do dnia 31 lipca 2017 r. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: wyższy urzędnik samorządowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2018
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zmiana koloru auta, oklejanie pojazdów, spawanie i konstruowanie konstrukcji kasetonów, budowa liter przestzrennych, gięcie plexy
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Łomianki (mazowieckie)
Prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplenia, układanie glazury.
EXTRABAU-ASAEL NEGOCJATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola detali na zakładach motoryzacyjnych, wsparcie produkcji.Praca stojąca lub siedząca dla kobiet i mężczyzn.
Exact Systems S.A. - 2017-04-21 - Nowa Sól (lubuskie)
prace ogólnobudowalne
Usługi Ogólnobudowlane Paweł Pyrzyński - 2018-03-23 - Sochocin (mazowieckie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:Wydział Finansowo Budżetowy-nauka obsługi urządzeń biurowych,-nauka weryfikacji kompletności wniosków o zwrot podatku akcyzowego,-nauka wysyłania korespondencji podatnikom,-nauka archiwizowania dokumentów,-nauka księgowania rachunków wspólnot mieszkaniowych w tym kosztów zarządu i fundusz remontowy.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pieńsk (dolnośląskie)
-
Firma Handlowa Zalewska Genowefa - 2017-04-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych,- telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Piła (wielkopolskie)
Praca na stałe, wykształcenie bez znaczenia, chęci do pracy, zaangażowanie, umiejetność pracy w zespole.Wynagrodzenie: podstawa miesieczna+premie+atrakcyjny fundusz socjalny
ZMK Delikates Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace biurowe
P.P.H.U. AS s.c. Moczydłowski S. Wierzbicki A. - 2017-10-12 - Truskolasy-Niwisko (podlaskie)
Obsługa klienta - wystawianie polis.
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sporządzanie zacierów, prace pomocnicze przy obsłudze syrowców, aparacie odpędowym
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNO-PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "GOPASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Milicz (dolnośląskie)
SPRZĄTANIE ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH;WYMAGANIA: ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane z pielęgnacją i zbiorem warzyw i owoców w gospodarstwie rolnym
Gospodarstwo Rolne Kucharczyk Witold - 2016-04-21 - Czersk (mazowieckie)
sporządzanie wykazów akt do archiwum i inne czynności kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)
obsługa biura, zamawianie i odbiór części samochodowych, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
EKO - M Michał Pietrow - 2018-03-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
montaż elektrozaworów, montaż na stanowisku bez linii, używanie narzędzi pomiarowych;praca Łódź/Kurczaki - zapewniony dojazd
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji płotów betonowych. Praca w godzinach 7 - 15.
Przeds. Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Mirosław Pankowski - 2018-04-06 - Zaklików (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe na terenie restauracji
kontakt przez OHP - 2016-03-25 - Malbork (pomorskie)
malowanie ławek, dbanie o estetykę miejsca pracy, miejsce wykonywania pracy: parki i tereny zielone w Jaworznie
Firma Handlowo Usługowa "OGRÓDEK" - 2016-04-04 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie, wydawanie towaru, konfekcja (sprzęt AGD). Umowa zlecenie (około 160 h/m-c), następnie możliwa umowa o pracę, praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 390 19 00.
FIRST POLSKA Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Zamykanie przychodni, drobne naprawy, wymiana żarówek, naprawa klamek oraz inne prace techniczne "złota rączka".
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
Praca przy montażu instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w nowych obiektach budowlanych oraz obiektach istniejących.Dyspozycyjność 08:00-20:00Około 33 godzin pracy w tygodniu/ około 132 godzin pracy miesięcznieMiejsce pracy - Wrocław, ul. Zakrzowska 19, wg zleceń na terenie wojewodztwa DolnośląskiegoPrzwidywany okres zatrudnienia 3 lata sala D
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Wytwórnia Wędlin Zbigniew Zabrocki Górki - 2017-06-05 - Górki (pomorskie)
Praca tymczasowa w Mielcu - sklep Tesco, wykładanie towaru - sucha żywność lub sprzęt RTV,I zmiana 06:00-14:00II zmiana 14:00-22:00III zmiana 22:00-06:00
Beetsma Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2015-12-04 - Mielec (podkarpackie)
dbanie o czystość na obiekie
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
realizacja zamówień; obsługa urządzeń poligraficznych; prace wykończeniowe oraz pakowanie zleconych zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gostynin (mazowieckie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Tychowo (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radom (mazowieckie)