POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH Będzin oferta pracy Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektów finansowanych ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list plac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach). Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacja działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu
Data publikacji: 2016-06-15
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektów finansowanych ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list plac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach). Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacja działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych; znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość zasad ewidencjonowania, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych, praktyczna znajomość programów komputerowych (Microsoft Word, Power Point, Excel), prawo jazdy kat. B, systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówCV proszę przesyłać na adres e-mail kadry (at) zpk.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.06.2016
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace hydrauliczne na terenie zakładu
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
pomoc w wykonywaniu prac administracyjnych, prowadzenie ekancelarii
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych na terenie Opola, praca w godz. popołudniowych od 15:30
TOP SERVICE - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
Czyszczenie dachów i spodów wagów oraz ich malowanie, szlifowanie powierzchni i nakładanie szpachli, ręczne natryskowe opisywanie jednostek, rzetelne, dokładne i bezusterkowe wykonywanie pracy.Wymagane doświadczenie w zawodzie lakiernika samochodowego.
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "ZNTK" S A - 2017-01-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Chorzew (łódzkie)
Wydawanie i przyjmowanie towarów. Wymagane: znajomość obiegu dokumentów gospodarki magazynowej, doświadczenie, prawo jazdy -czynne, dyspozycyjność. Zgłoszenia kandydatów- telefoniczne, e-mail, osobiste.
FLOKATEX Izabela kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)
x
JUMITEX Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Białystok (podlaskie)
instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, wentylacja, klimatyzacja, instalacje przemysłoweBydgoszcz+ teren woj. kujawsko-pomorskiego
RAFAŁ BAGNIEWSKI ALMERA-INSTAL - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Włodawa (lubelskie)
Prawidłowe prowadzenie dokumnetacji biurowej, przygotowywanie zestawień-tabel.KONTAKT: katarzyna.szpitman (at) apis.eu.pl
APIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
Wykonywanie prac zbrojarskich na terenie całego kraju.
Zakład Budowlany "Budomax" - 2017-07-20 - Tylicz (małopolskie)
- Znajomość procedur i przestrzeganie standardów pracy. Znajomość zasad obsługi klienta obowiązujących w salonie CCC. Sprzedaż i obsługa klienta w ramach standardów pracy w CCC. Zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów i wizerunku sieci CCC. Dbanie o porządek w sieci sprzedaży i w magazynie. Terminowe wykonywanie wszystkich zadań zleconych przez zwierzchników.- Wynagrodzenie: 1650 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca zmianowa w godzinach: 9:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy. Kontakt e-mail: 112.katowice.auchan (at) ccc.eu
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
pomocnicze prace w kuchni
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Boguchwały (warmińsko-mazurskie)
Obsługa interesanta, bieżąca pomoc w pracy Referatu Organizacyjnego, pomoc w Biurze Obsługi Klienta, archiwizacja dokumentów, kierowanie rozmów do poszczególnych referatów, kserownie pism
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie materiału do obróbki na maszynach stolarskich, wykańczanie ręczne. Układanie wyrobów gotowych. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kęty (małopolskie)
przeprowadznie ankiet wśród przychodniów
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Rybnik (śląskie)
mycie i konserwacja samochodów, pranie tapicerki, odkurzanie, obsluga urzadzeń czyszczących
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Białogard (zachodniopomorskie)
- Organizacja i prowadzenie pracy opiekuńczo- wychowawczej w powierzonej grupie oraz indywidualnej z wychowankiem. Przygotowywanie wychowanków do życia społecznego. Zwoływanie zespołów wychowawczych., uczestniczenie w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka, posiedzeniach Rady Pracowników Pedagogicznych. Dbanie o wyposażenie wychowanków w odzież, obuwie, bieliznę i inne przedmioty osobistego użytku stosownie do wieku i indywidualnych potrzeb, zabawki, książki odpowiednie do wieku rozwojowego, środki higieny osobistej, artykuły piśmiennicze, znaczki, koperty. Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami placówek, w których przebywają indywidualni wychowankowie ( MOS, SOSW, i inne), utrzymywanie stałego kontaktu ze szkołami macierzystymi wychowanków, rodzicami lub opiekunami prawnym. Prowadzenie dokumentacji grupy (dziennik, karty odzieży, karty wychowanka, indywidualnych planów pracy). Współdziałanie z psychologiem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym oraz nauczycielami. Systematyczne prowadzenie własnych obserwacji i opracowywanie wskazań pedagogicznych i propozycji dot. zakwalifikowania dziecka do odpowiedniej formy opieki. Dbanie o bezpieczeństwo, zdrowie, higienę powierzonych dzieci, oraz dbanie o czystość i estetykę pomieszczeń zajmowanych przez grupę. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w sytuacji, gdy zachodzi taka potrzeba, podczas nieobecności pielęgniarki wydawanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza. Sprawdzanie wszystkich pomieszczeń i sal pod kątem bezpieczeństwa dzieci i zabezpieczenie budynku przed włamaniem i kradzieżą. Wychowawcy nie wolno opuszczać stanowiska pracy dopóki nie zostanie zmieniony przez innego wychowawcę, ściśle przestrzega harmonogramu pracy.- Wynagrodzenie: Zasadnicze w wysokości 1800 zł/brutto, premia 20%, dodatek za wysługę lat, dodatkowe wynagrodzenie roczne. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Przewidywany termin zatrudnienia: 09.04.2018 r.- Godziny pracy: zgodnie z harmonogramem czasu pracy + sobota, niedziela. Czas pracy: dostosowany do potrzeb wychowanków, we wszystkie dni tygodnia zgodnie z harmonogramem pracy. Wymagane wykształcenie: Ukończone studia wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, psychologii, nauk o rodzinie lub resocjalizacji. Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku młodszego wychowawcy lub innym stanowisku w pracy z dziećmi lub młodzieżą - minimum 2 lata. Wymagane umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi. Umiejętność współpracy z ludźmi. Umiejętność współpracy zespołowej. Umiejętność dokonywania samodzielnych wyborów oraz decyzji. Łatwość nawiązywania kontaktów.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2018-03-21 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prace brukarskie I zmiana Miejsce pracy: terem Elbląga i okolic
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Zapoznanie z aktami prawnymi na danym stanowisku.2. Udzielanie informacji interesantom.3. Pomoc w pracach biurowych, redagowanie pism, przygotowywanie korespondencji, pomoc w Punkcie Obsługi Rady, pomoc w Sekretariacie Burmistrza, kancelarii.4. Kierowanie ruchem osobwym i telefonicznym.5. Archiwizacja dokumentacji, wykonywanie czynności kancelaryjnych, przyjmowanie paczek, przesyłek.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Łęczyca (łódzkie)
składanie wykrojników form wtryskowych do tworzyw sztucznych i aluminium
ATRIUM Sp. J M. T. Piechowicz - 2016-04-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
pisanie na komputerze o0raz obsługa wszystkich urządzeń biurowych,wysyłka, rejestracja i segregacja korespondencji, opieka nad dziećmi i młodzieżą w autobusach dowożących do szkół
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Radzanów (mazowieckie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Gniew (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie garderoby do prania
Vector S.A. - 2016-06-02 - Bytom (śląskie)
obsługa korespondencji, wydawanie wniosków, roznoszenie pism
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Trawniki (lubelskie)
rejestracja w sekretariacie i w komputerze złożonych wniosków dot. świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego 500+; wydawanie stronom przygotowanych decyzji i zaświadczeń; przyjmowanie od stron wniosków o wydanie zaświadczeń; segregowanie dokumentów zgodnie z przeznaczeniem
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Trzebinia (małopolskie)
sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowych (wstępna kontrola); dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności; terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych Urzędu Miejskiego w zakresie dochodów i wydatków budżetowych; analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont; rozliczanie i zatwierdzanie delegacji służbowych pod względem formalno-rachunkowych; sporządzane dokumentacji związanej z płacami pracowników urzędu Miejskiego i zleceniobiorców, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników; naliczanie i sporządzanie listy wypłat diet radnych, przewodniczącego rady gminy i sołtysów; sporządzanie listy wypłat ryczałtów samochodowych dla pracowników; wydawanie zaświadczeń na wniosek pracownika dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)