POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH Będzin oferta pracy Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: do 1 900 PLN

Zakres obowiązków: Pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektów finansowanych ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list plac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach). Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacja działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu

Data publikacji: 2016-06-15

Lokalizacja: Będzin (śląskie)

Pracodawca: Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektów finansowanych ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list plac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach). Bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacja działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA DS KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Data zakończenia pracy: 30.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych; znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych, znajomość przepisów Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, znajomość zasad ewidencjonowania, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych, praktyczna znajomość programów komputerowych (Microsoft Word, Power Point, Excel), prawo jazdy kat. B, systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, dokładność i dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemówCV proszę przesyłać na adres e-mail kadry (at) zpk.com.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Zespół Parków Kraj. Woj. Śląskiego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Adres pracodawcy:
Krasickiego 25, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: będziński

Gmina pracodawcy: Będzin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Będzin

Ulica pracodawcy: Krasickiego

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.06.2016

Data dodania oferty pracy: 10.06.2016

Oferta pracy ważna do: 30.07.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

HYDRAULIK - od 2 000 PLN

Prace hydrauliczne na terenie zakładu
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 100 PLN

pomoc w wykonywaniu prac administracyjnych, prowadzenie ekancelarii
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych na terenie Opola, praca w godz. popołudniowych od 15:30
TOP SERVICE - 2018-01-17 - Opole (opolskie)

MALARZ-LAKIERNIK - 2 000 - 4 000 PLN

Czyszczenie dachów i spodów wagów oraz ich malowanie, szlifowanie powierzchni i nakładanie szpachli, ręczne natryskowe opisywanie jednostek, rzetelne, dokładne i bezusterkowe wykonywanie pracy.Wymagane doświadczenie w zawodzie lakiernika samochodowego.
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego "ZNTK" S A - 2017-01-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Chorzew (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Wydawanie i przyjmowanie towarów. Wymagane: znajomość obiegu dokumentów gospodarki magazynowej, doświadczenie, prawo jazdy -czynne, dyspozycyjność. Zgłoszenia kandydatów- telefoniczne, e-mail, osobiste.
FLOKATEX Izabela kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

x
JUMITEX Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Białystok (podlaskie)

HYDRAULIK - MONTER WOD-KAN-MONTER WENTYLACJI(NR 1747) - od 4 000 PLN

instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, wentylacja, klimatyzacja, instalacje przemysłoweBydgoszcz+ teren woj. kujawsko-pomorskiego
RAFAŁ BAGNIEWSKI ALMERA-INSTAL - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Włodawa (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNO-BIUROWA - od 2 100 PLN

Prawidłowe prowadzenie dokumnetacji biurowej, przygotowywanie zestawień-tabel.KONTAKT: katarzyna.szpitman (at) apis.eu.pl
APIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)

ZBROJARZ - od 1 000 PLN

Wykonywanie prac zbrojarskich na terenie całego kraju.
Zakład Budowlany "Budomax" - 2017-07-20 - Tylicz (małopolskie)

SPRZEDAWCA - KASJER (3/4 ETATU) - od 1 650 PLN

- Znajomość procedur i przestrzeganie standardów pracy. Znajomość zasad obsługi klienta obowiązujących w salonie CCC. Sprzedaż i obsługa klienta w ramach standardów pracy w CCC. Zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów i wizerunku sieci CCC. Dbanie o porządek w sieci sprzedaży i w magazynie. Terminowe wykonywanie wszystkich zadań zleconych przez zwierzchników.- Wynagrodzenie: 1650 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca zmianowa w godzinach: 9:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy. Kontakt e-mail: 112.katowice.auchan (at) ccc.eu
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA-PO STAŻU - od 2 100 PLN

Obsługa interesanta, bieżąca pomoc w pracy Referatu Organizacyjnego, pomoc w Biurze Obsługi Klienta, archiwizacja dokumentów, kierowanie rozmów do poszczególnych referatów, kserownie pism
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Sadki (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI STOLARZE MEBLOWI I POKREWNI - 997,4 PLN

Przygotowywanie materiału do obróbki na maszynach stolarskich, wykańczanie ręczne. Układanie wyrobów gotowych. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kęty (małopolskie)

ANKIETER - do 12 PLN

przeprowadznie ankiet wśród przychodniów
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Rybnik (śląskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 300 PLN

mycie i konserwacja samochodów, pranie tapicerki, odkurzanie, obsluga urzadzeń czyszczących
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Białogard (zachodniopomorskie)

WYCHOWAWCA - od 1 800 PLN

- Organizacja i prowadzenie pracy opiekuńczo- wychowawczej w powierzonej grupie oraz indywidualnej z wychowankiem. Przygotowywanie wychowanków do życia społecznego. Zwoływanie zespołów wychowawczych., uczestniczenie w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka, posiedzeniach Rady Pracowników Pedagogicznych. Dbanie o wyposażenie wychowanków w odzież, obuwie, bieliznę i inne przedmioty osobistego użytku stosownie do wieku i indywidualnych potrzeb, zabawki, książki odpowiednie do wieku rozwojowego, środki higieny osobistej, artykuły piśmiennicze, znaczki, koperty. Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami placówek, w których przebywają indywidualni wychowankowie ( MOS, SOSW, i inne), utrzymywanie stałego kontaktu ze szkołami macierzystymi wychowanków, rodzicami lub opiekunami prawnym. Prowadzenie dokumentacji grupy (dziennik, karty odzieży, karty wychowanka, indywidualnych planów pracy). Współdziałanie z psychologiem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym oraz nauczycielami. Systematyczne prowadzenie własnych obserwacji i opracowywanie wskazań pedagogicznych i propozycji dot. zakwalifikowania dziecka do odpowiedniej formy opieki. Dbanie o bezpieczeństwo, zdrowie, higienę powierzonych dzieci, oraz dbanie o czystość i estetykę pomieszczeń zajmowanych przez grupę. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w sytuacji, gdy zachodzi taka potrzeba, podczas nieobecności pielęgniarki wydawanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza. Sprawdzanie wszystkich pomieszczeń i sal pod kątem bezpieczeństwa dzieci i zabezpieczenie budynku przed włamaniem i kradzieżą. Wychowawcy nie wolno opuszczać stanowiska pracy dopóki nie zostanie zmieniony przez innego wychowawcę, ściśle przestrzega harmonogramu pracy.- Wynagrodzenie: Zasadnicze w wysokości 1800 zł/brutto, premia 20%, dodatek za wysługę lat, dodatkowe wynagrodzenie roczne. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Przewidywany termin zatrudnienia: 09.04.2018 r.- Godziny pracy: zgodnie z harmonogramem czasu pracy + sobota, niedziela. Czas pracy: dostosowany do potrzeb wychowanków, we wszystkie dni tygodnia zgodnie z harmonogramem pracy. Wymagane wykształcenie: Ukończone studia wyższe: na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, psychologii, nauk o rodzinie lub resocjalizacji. Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku młodszego wychowawcy lub innym stanowisku w pracy z dziećmi lub młodzieżą - minimum 2 lata. Wymagane umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi. Umiejętność współpracy z ludźmi. Umiejętność współpracy zespołowej. Umiejętność dokonywania samodzielnych wyborów oraz decyzji. Łatwość nawiązywania kontaktów.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2018-03-21 - Katowice (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Złotoryja (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 2 500 PLN

Prace brukarskie I zmiana Miejsce pracy: terem Elbląga i okolic
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMNISTRACYJNA - 997,4 PLN

1. Zapoznanie z aktami prawnymi na danym stanowisku.2. Udzielanie informacji interesantom.3. Pomoc w pracach biurowych, redagowanie pism, przygotowywanie korespondencji, pomoc w Punkcie Obsługi Rady, pomoc w Sekretariacie Burmistrza, kancelarii.4. Kierowanie ruchem osobwym i telefonicznym.5. Archiwizacja dokumentacji, wykonywanie czynności kancelaryjnych, przyjmowanie paczek, przesyłek.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Łęczyca (łódzkie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - od 1 850 PLN

składanie wykrojników form wtryskowych do tworzyw sztucznych i aluminium
ATRIUM Sp. J M. T. Piechowicz - 2016-04-20 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

POMOC ADMINISTRACJNA - 997,4 PLN

pisanie na komputerze o0raz obsługa wszystkich urządzeń biurowych,wysyłka, rejestracja i segregacja korespondencji, opieka nad dziećmi i młodzieżą w autobusach dowożących do szkół
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Radzanów (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA ( DZIAŁ POMOCY ŚRODOWISKOWEJ) - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Gniew (pomorskie)

PRACOWNIK PRALNI - od 1 850 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie garderoby do prania
Vector S.A. - 2016-06-02 - Bytom (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

obsługa korespondencji, wydawanie wniosków, roznoszenie pism
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Trawniki (lubelskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - STAŻ - 1 017,4 PLN

rejestracja w sekretariacie i w komputerze złożonych wniosków dot. świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego 500+; wydawanie stronom przygotowanych decyzji i zaświadczeń; przyjmowanie od stron wniosków o wydanie zaświadczeń; segregowanie dokumentów zgodnie z przeznaczeniem
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Trzebinia (małopolskie)

POMOC ADMINISTARCYJNA - od 2 100 PLN

sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowych (wstępna kontrola); dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności; terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych Urzędu Miejskiego w zakresie dochodów i wydatków budżetowych; analiza i kontrola kont rozrachunkowych, przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnienie powstałych różnic, inwentaryzacja roczna kont; rozliczanie i zatwierdzanie delegacji służbowych pod względem formalno-rachunkowych; sporządzane dokumentacji związanej z płacami pracowników urzędu Miejskiego i zleceniobiorców, w tym między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników; naliczanie i sporządzanie listy wypłat diet radnych, przewodniczącego rady gminy i sołtysów; sporządzanie listy wypłat ryczałtów samochodowych dla pracowników; wydawanie zaświadczeń na wniosek pracownika dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)