PODINSPEKTOR (WYDZIAŁ ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH) Łomża oferta pracy Urząd Miejski w Łomży

Stanowisko: PODINSPEKTOR (WYDZIAŁ ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Opracowywanie wniosków inwestycyjnych z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych, prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, przygotowanie i realizacja postępowania zamówień publicznych.

Data publikacji: 2017-07-18

Lokalizacja: Łomża (podlaskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Łomży

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowywanie wniosków inwestycyjnych z dofinansowaniem z funduszy zewnętrznych, prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, przygotowanie i realizacja postępowania zamówień publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR (WYDZIAŁ ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Data zakończenia pracy: 31.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wyk. wyższe o specjalności budownictwo, drogownictwo. Znajomość procesu inwestycyjnego, znajomość wytycznych związanych z opracowaniem i pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Łomży

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty można składać osobiście, mailem lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 123, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: sekretarz (at) um.lomza.pl do dnia 21 lipca br. do godz. 15:30. .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: m. Łomża

Gmina pracodawcy: Łomża

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łomża

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 14

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 18.07.2017

Oferta pracy ważna do: 17.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie i obsługa zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Radom (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 500 PLN

OBSŁUGA KOPARKO-ŁADOWARKI
Kinga - Serwis, Kinga Tkacz - 2016-12-23 - Polkowice (dolnośląskie)

CZYŚCICIEL POJAZDÓW - do 1 850 PLN

czyszczenie pojazdów samochodowych
Car Andrzej Skrzypa (Myjnia Komis Transport) - 2016-02-08 - Chełm (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, uczestnictwo w odbiorze towaru. Sporządzanie dokumentacji, tłumaczenie dokumentacji magazynowej. Nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami z Ukrainy. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. ukraińskiego oraz j. angielskigo w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Białobrzegi (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI-OFERTA W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATR. OSOBY BEZROBOTNEJ DO 30 ROKU ŻYCIA - do 2 000 PLN

dekretowanie dokumentów, wprowadzanie do komputera, księgowanie, sporządanie deklaracji VAT
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Trzebnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PLACOWY - od 2 488 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie ogólnego porządku na placu, drobne prace przy użyciu narzędzi typu młotek czy śrubokręt i obsługa klientów na zasadzie klasyfikacji czyli wskazania miejsca i pomocy przy rozładunku drobnego złomu.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 1 msc.Miejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt 8-16
ABR SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Mikołów (śląskie)

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2018-08-21 - Łęczna (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 14 PLN

załadunek oraz rozładunek samochodów, transport towaru na terenie magazynu, wizualna kontrola jakości, wyjaśnianie reklamacji i niezgodności.Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.
Avit Adam Rytel - 2017-01-10 - Niepiekła (mazowieckie)

BRUKARZ - 997,4 PLN

Brukarz
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 050 PLN

utrzymanie czystości na placu wokół placówki, koszenie trawy, odśnieżanie, drobne prace naprawcze - zatrudnienie na 1/2 etatu
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego w Zawierciu - 2018-02-22 - Zawiercie (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 13,7 PLN

Praca na terenie Jednostki Wojskowej (LAS).
Daniel BĄKOWSKI BIURO PROJEKTOWE OGRODY HESPERYD - 2018-05-14 - Krapkowice (opolskie)

FREZER - od 13 PLN

Prace na hali produkcyjnej.
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Płock (mazowieckie)

POMOCNIK MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - od 2 300 PLN

-Naprawa samochodów osobowych,-Wynagrodzenie 2.300 netto + premia - do uzgodnienia-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 501-376-796
FIAT CLUB SP. Z O.O. MACIEJ DOMAŃSKI - 2018-07-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Prace porządkowe w terenie, koszenie trawy, odśnieżanie, sprzątanie, pielęgnacja zieleni.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Pomiechówek (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU BUDOWLANEGO - do 3 000 PLN

prowadzenie robót w zakresie rzeczowo - finansowym dla powierzonych budow. koordynacja planowania przez kierowniak robót. Kontrola wykonanych przez kierowników budów, rzliczeń materiałów pod wzgledem formalnym i rachunkowym, prowadzenie ewidencji rozliczeń materiałowych. Przygotowywanie i kompeltownaie oraz weryfikacja umów, porozumień i obowiązujących dokumentów technicznych. Wystawianie faktury sprzedaży,. Rozliczanie zleceń wewnętrznych. Przeprpowadzanie postepowań w oparciu o ustawę PZP.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 075 PLN

1. planowanie przedsięwzięć związanych z procesem udzielenia zamówień publicznych na podstawie planów rzeczowo-finansowych komórek wewnętrznych Bazy, właściwych merytorycznie ze względu na przedmiot zamówienia, zgodnych z aktualnym planem finansowym Bazy; 2. opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulaminów określających organizację, zasady i tryb udzielania zamówień publicznych w Bazie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 j. t. z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oraz zamówień, które ze względu na swoją wartość i rodzaj zostały wyłączone ze stosowania ustawy, zgodnie z art. 4, 4b i art. 131b ustawy; 3. właściwa i terminowa realizacja sprawozdawczości z realizowanych zamówień publicznych w bazie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych; 4. przygotowanie merytoryczne osób powoływanych do komisji do przeprowadzania postępowania o udzielnie zamówienia w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert oraz innych powierzonych przez Komendanta Bazy zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia; 5. udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących procedur dotyczących zamówień publicznych komórkom wewnętrznym przy opracowywaniu projektów dokumentów do postepowań w sprawie zamówień publicznych realizowanych przez bazę; 6. współpraca z komórkami wewnętrznymi Bazy odpowiedzialnymi merytorycznie za przygotowanie dokumentacji do spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych; 7. weryfikowanie pod względem formalnym projektów dokumentów przygotowywanych przez szefów komórek wewnętrznych Bazy wnioskujących o przeprowadzenie postepowania; 8. opracowywanie, w ramach prac komisji przetargowej, projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 9. przygotowywanie projektów odpowiedzi (na podstawie informacji uzyskanych od komórek wewnętrznych) na zapytania wykonawców w celu wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie procedury przetargowej w toku postepowania; 10. ocena ofert w ramach prac komisji przetargowej, 11. informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postepowania; 12. wnioskowanie do Głównego Księgowego Szefa Finansów o zwrot wadium wykonawcom; 13. bieżące prowadzenie dokumentacji udzielania zamówień publicznych, publikowanie jej w ustawowo ustalonych miejscach, kompletowanie i archiwizowanie zgodnie z ustawowymi terminami; 14. przygotowywanie stanowiska zamawiającego i reprezentowanie go z udziałem osób świadczących pomoc prawną w postępowaniach przed Krajową Izbę Odwoławczą oraz przed sądami; 15. przestrzeganie w procesie udzielania zamówień publicznych zasad efektywności, równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz zasad jawności z zachowaniem formy pisemnej postępowań; 16. kierowanie się w realizacji procesu udzielania zamówień publicznych przez Bazę zasadami określonymi w art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 j.t. z późn. zm.). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

ocena przydatności surowców oraz obróbka wstępna warzyw, mięs i ryb, sporządzanie różnego rodzaju potraw, porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych i zmywanie naczyń i sprzętu kuchennego
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Łosice (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

-
ARTUR KUBICA - MÓJ LONDYN - 2016-04-15 - Rewal (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ARCHIWUMW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - 2 300 - 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Współpraca z Wydziałami Urzędu Miejskiego oraz z Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją.Ważniejsze zadania: inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnych, dla której upłynął okres przechowywania; przeprowadzanie kwerend archiwalnych; prowadzenie Biura rzeczy Znalezionych; odbiory dokumentacji z komórek archiwalnych Urzędu; przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; wymuszona pozycja ciała; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca z dokumentami archiwalnymi w narażeniu na kurz, zagrożenia uczulające. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK SZKLARNIOWY - od 1 850 PLN

zbiór pieczarek, segregacja pieczarek pod względem pojawiających na grzybach chorób, dbanie o warunki mikroklimatyczne w pieczarkarni.
Pieczarkarstwo Jarosław Górny - 2016-11-29 - Czempiń (wielkopolskie)

ŚLUSARZ, MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 17 - 22 PLN

Montaż konstrukcji zgodnie z dokumentacja produkcyjną. Okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony. Godz. pracy 6-14 pn-pt. Wynagrodzenie od 17 zł brutto do 22 zł brutto w zależności od kwalifikacji.
TRITEC PRODUCTION SP. ZO.O. - 2018-06-21 - Redzikowo (pomorskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 1 913 PLN

Przygotowywanie towaru pod zamówienia sklepowe. Zmianowość do ustalenia, godziny pracy do ustalenia: np. 6-12, 7-15, 9-17. 130h/ m-c.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Turzyn (mazowieckie)

MONTER MASZYN - 13 - 18 PLN

montaż silników elektrycznych oraz separatorów elektromagnetycznych
DĄBROWSKA FABRYKA MASZYN ELEKTRYCZNYCH "DAMEL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 1 850 PLN

malowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Olkusz (małopolskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców:a) realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznegob) utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi- informowanie organizacji pozarządowych o inicjatywach i innych wydarzeniach realizowanych przez Gminę-Miasto Płock oraz inne podmioty- realizacja wniosków i postulatów organizacji pozarządowychc) udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego- współudział w rozwiązywaniu problemów lokalnych miasta Płocka- poszerzanie możliwości komunikacji komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka oraz miejskich jednostek organizacyjnych z mieszkańcami w zakresie działania Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych- podejmowanie inicjatyw mających na celu promowanie pozytywnych postaw cennych społecznied) informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy:- przekazywanie informacji na temat konkursów podczas spotkań, posiedzeń Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, Płockiej Radzie Seniorów- udział w szkoleniach dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych i przekazywanie materiałów szkoleniowych organizacjom pozarządowym- organizowanie szkoleń przygotowujących organizacje do właściwego wypełniania ofert konkursowych, sprawozdań i rozliczeń- informowanie organizacji pozarządowych o szkoleniach zewnętrznyche) integracja środowiska organizacji pozarządowych- organizowanie forów dyskusyjnych- organizowanie imprez integracyjnych- prezentacja środowiska pozarządowego wewnątrz i na zewnątrz Miasta Płockaf) użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnymg) wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych2) koordynacja Centrum Aktywności Seniora w tym:- współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działania w Centrum Aktywności Seniora- wsparcie seniorów uczestniczących w działaniach Centrum Aktywności Seniora3) współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego, wojewódzkiego i powiatowego w celu wspierania merytorycznego i edukacyjnego organizacji pozarządowych działających w mieście Płocku.4) organizowanie i udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.5) współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi.6) uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:- konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego- zgłaszanie propozycji dotyczących usprawnienia współpracy Gminy - Miasto Płocka z organizacjami pozarządowymi- realizacja zapisów rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka.7) prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.8) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)

PRACOWNIK AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Złotów (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Krasnopol (podlaskie)