PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.

Data publikacji: 2017-07-24

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;2. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań,4. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:a) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków okresowych,b) przygotowywania decyzji i dokumentów dotyczących płatności zasiłków stałych,c) zgłaszania do ZUS do ubezpieczeń emerytalnego, rentowego i zdrowotnego osób pobierających zasiłki stałe oraz świadczenia pielęgnacyjne,d) opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne określonych w przepisach o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych osób,e) podejmowania innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenia i realizacji programów osłonowych;5. Prowadzenie spraw dotyczących zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie wypłacania wynagrodzenia za sprawowanie opieki6. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej,7. Sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy, w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zatrudnienie od sierpnia 2017

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,c) umiejętność pisemnego formułowania wniosków.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem Nabór na stanowisko podinspektora ds. pomocy społecznej osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim lub listem poleconym.Miejsce:Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4. Informacje dodatkowe:1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 96, e-mail: ops (at) krosnodrzanskie.pl2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Ulica pracodawcy: PIASTÓW

Numer budynku pracodawcy: 10H

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 24.07.2017

Oferta pracy ważna do: 08.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU / KLUBIE DZIECIĘCYM- OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH. - 997,4 PLN

Pomoc przy prowadzeniu zabaw i zajęć stymulujących rozwój dzieci, troskliwa opieka.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Legionowo (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

SPRZĄTACZKA
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Gryfice (zachodniopomorskie)

ZBROJARZ - do 2 000 PLN

prace zbrojarskie na budynkach, biurowcach, blokach
"CHMURA BUDOWNICTWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Wolbrom (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ FUNDUSZY - od 2 100 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne:a) wykształcenie wyższe,b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia,f) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane; ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług; ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; wytycznych dot. aplikowaniao środki zewnętrzne, realizacji i rozliczania zadań.2) dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe: kierunek prawo, administracja lub ekonomia,b) preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi urządzeń biurowych,d) bardzo dobra znajomość obsługi komputera,e) tworzenie i praca na bazach danych,f) terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność,g) dyspozycyjność,h) prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,i) komunikatywna znajomość języka czeskiegoII. Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy zlokalizowane jest na piętrze budynku Urzędu Miejskiegow Krzanowicach, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządówruchu, narzędzia pracy komputer i sprzęt biurowy, na stanowisku pracy występująobciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego, praca przy komputerze,czynności wykonywane w pozycji siedzącej, praca jednozmianowa od poniedziałku dopiątku, wymiar czasu pracy - etat, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę na stanowisku nie wymaga szczególnych właściwości psychofizycznych, aniszczególnych wymagań zdrowotnych, wymaga dobrej komunikatywności, aktywności,umiejętności organizacyjnych i odporności na stres.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu styczniu2018 r., tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowaniaprawa zamówień publicznych;2) sprawdzanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia postępowaniao zamówienie publiczne;3) przygotowanie we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi specyfikacjiistotnych warunków zamówienia;4) organizowanie postępowań przetargowych;5) przygotowanie dokumentacji wynikającej z zastosowanego trybu udzieleniazamówienia;6) potwierdzanie pod względem merytorycznym faktury/rachunku odnośniezastosowania lub nie-procedur dotyczących zamówień publicznych;7) archiwizacja dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) rejestracja udzielonych zamówień publicznych oraz przedkładanie sprawozdańPrezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;9) zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach i planów postępowań o udzieleniezamówień;10) prowadzenie postępowań w przypadku złożenia odwołania;11) pozyskiwanie informacji na temat aktualnych programów unijnych i krajowychoraz koordynacja działań związanych z pozyskiwaniem funduszy pomocowych;12) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i złożeniem wnioskuaplikacyjnego, jego realizacją i rozliczeniem;13) współpraca z referatem merytorycznym w realizacji oraz rozliczaniu zadańrealizowanych ze środków pomocowych;14) współpraca z referatem merytorycznym w sporządzaniu dla instytucji wdrażającejraportów z realizacji inwestycji finansowanych ze środków unijnych;15) współpraca z organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnegow zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.Więcej informacji pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/Article/get/id,17108.html
Urząd Miejski w Krzanowicach - 2018-02-09 - Krzanowice (śląskie)

WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ - 1 000 - 2 000 PLN

prowadzenie zajęć wychowaweczych i opiekuńczych dla dzieci i młodzieży ze szczegółnym uwzględnieniem dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym, współpraca z rodzicami i opiekunami prawnymi dzieci, współpraca z psychologiem, terapeutą oraz z instytucjami, planowanie i realizacja procesu wychowawczego wychowanka świetlicy, pomoc w nauce i odrabianiu zadań domowych, organizacja czasu wolnego, zabawy, zajęć sportowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej dzieci i funkcjonowania świetlicy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Opolu Lubelskim - 2017-02-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

praca na samodzielnym stanowisku pracy w salonie fryzjerskim
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny "EWA" Micuda Marek - 2016-07-27 - Siewierz (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

-obsługa kasy fiskalnej-czytanie raportów dobowych i fiskalnych-obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Suchedniów (świętokrzyskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 000 PLN

Obsługa i konserwacja urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, odpowiedzialność za terminowe wykonywanie napraw lub remontów urządzeń produkcyjnych, planowanie oraz prowadzenie dokumentacji remontów oraz napraw urządzeń, linii, maszyn, i instalacji produkcyjnych, usuwanie awarii maszyn oraz linii produkcyjnych w celu minimalizacji ich czasu przestoju.
INSTYTUT BIOTECHNOLOGII SUROWIC I SZCZEPIONEK BIOMED SPÓŁKA AKCYJNA - SKRÓT FIRMY IBSS BIOMED S.A. - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)

STAŻ - ASYSTENTKA, PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

pon- pt 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Opole (opolskie)

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE INŻYNIERII I OCHRONY ŚRODOWISKA PRZY WYDZIALE KOMUNALNYM - od 2 500 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie:http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: - dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadami.OFERTA KONKURSOWA.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA - od 2 300 PLN

1)PROWADZENIE POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW O WYDANIE DECYZJIO WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI CELU PUBLICZNEGO.2)WYKONYWANIE WYRYSÓW, WYPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ NA PODSTAWIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.3)WYDAWANIE WYRYSÓW, WYPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ ZE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY BOGUCHWAŁA.4)WSPÓŁUDZIAŁ W PROWADZENIU REJESTRU WYDANYCH DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO O ZNACZENIU POWIATOWYM I GMINNYM.5)WSPÓŁPRACA PRZY SPORZĄDZANIU I REALIZACJI GMINNEJ EWIDENCJI I GMINNEGO PROGRAMU OPIEKI NAD ZABYTKAMI. 6)WSPÓŁPRACA PRZY PROCEDURZE SPORZĄDZANIA I REALIZACJI MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I ICH ZMIAN.7)WSPÓŁPRACA PRZY PROCEDURZE SPORZĄDZANIA Z
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2017-11-27 - Boguchwała (podkarpackie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

nauka: murowania szczytów, kominów; montażu łaty, pokrycia folią układania dachówki, blachy z obróbkami. apoznanie się w jaki sposób przygotować drewno do pokrycia dachowego, jak wykonać elementy konstrukcji dachowej - metalowej .
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Rybie (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO - od 2 200 PLN

Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie świadczenia wychowawczego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Opatowiec (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR DS. LEŚNICTWA, ŁOWIECTWA, OCHRONY PRZYRODYW WYDZIALE ŚRODOWISKA I ROLNICTWA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przygotowywanie projektów decyzji zapewniających trwałe utrzymywanie lasów i ciągłość ich użytkowania, w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki leśnej w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,2) rozpatrywanie wniosków o usuniecie drzew i krzewów z terenu nieruchomości należących do gmin w celu przygotowania projektów zezwoleń,3) cechowanie drewna pozyskanego przez właścicieli lasów i wystawianie świadectw pochodzenia drewna w celu potwierdzenia legalności jego pochodzenia, 4) prowadzenie kontroli zalesionych, ze środków finansowych wypłacanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, gruntów rolnych i dokonywanie oceny udatności upraw. Prowadzenie procedur wyłonienia wykonawców operatów klasyfikacyjnych, stanowiących podstawę do wydania decyzji o przekwalifikowaniu gruntów rolnych na leśne,5) ustalanie osobom fizycznym uprawnień do wypłacanych ekwiwalentów z tytułu zalesienia gruntów rolnych,6) przeprowadzanie procedur wyłonienia wykonawców uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, określających stan lasów i zakres zadań do wykonania przez ich właścicieli,7) ustalanie Kołom Łowieckim czynszów za dzierżawę obwodów łowieckich. Warunki pracy:a) stanowisko pracy w pokoju dwuosobowym,b) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,c) wyjazdy w teren związane z koniecznością przeprowadzenia dowodów z oględzin w terenie, lub rozpraw administracyjnych w toku prowadzonych postepowań.Godz. pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30; wynagrodzenie ok. 2400 zł brutto
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-11-22 - Słupsk (pomorskie)

OGRODNIK - od 2 100 PLN

- cięcie roślin, koszenie trawników, prace pielęgnacyjno-porządkowe,- praca w okolicach Śremu,- umowa na okres próbny trwa 3 miesiące
MACIEJ MADAJCZYK SENTINEL Projektowanie,kształtowanie i pielęgnacja terenów zieleni - 2018-02-09 - Wyrzeka (wielkopolskie)

TECHNIK LOGISTYK - od 3 500 PLN

Obsługa zamówień, kontrola stanów magazynowych.
Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. - 2017-08-28 - Zegrze (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

wykonywanie zabiegów na twarz, dłonie,manicure, pedicure, depilacja
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Biała Podlaska (lubelskie)

PODINSPEKTOR REFERATU GEODEZJI I KATASTRU W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji geodezyjno - kartograficznej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-05-04 - Cieszyn (śląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS.SERWISU TECHNICZNEGO - od 1 850 PLN

Prowadzenie magazynu oraz koordynowanie i prowadzenie działań serwisowych w restauracjach.
NORTH FOOD POLSKA S.A. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

zdodnie ze stanowiskiem.Wynagrodzenie 13zł/godz.
PHU Sklep Spożywczo-Monopolowy Irena Olbryś - 2017-03-08 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

PAKOWACZ MAKARONU - 1 850 - 2 600 PLN

Ręczne pakowanie makaronu do torebek po ok. 250 gram, a następnie pakowanie paczek w kartony po 40 sztuk.
GALANA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Częstochowa (śląskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

szycie pokrowców mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Osiek nad Notecią (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

Wymagane doświadczenie, wykształcenie zasadnicze zawodowe. Oferta pracy przeznaczona dla osób z ustalonym odpowiednim profilem zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku. Osoba zainteresowana ofertą pracy zgłasza się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Rybnik (śląskie)

KELNER - od 15 PLN

bezpośrednia obsługa gości na przyjęciach weselnych, nakrywanie stołów.
"AMOR TRANS" s.c. - 2017-01-24 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

ANIMATOR CZASU WOLNEGO - od 1 850 PLN

organizacj aczasu wolnego dla dzieci, opeika nad dziecimi
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. - 2016-01-08 - Darłowo (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ROZWOJU I PROMOCJI GMINY - od 2 400 PLN

prowadzenie spraw związanych z rozwojem i promocją gminy
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 000 PLN

Przygotwowanie, korytowanie terenu pod podbudowę do kostki.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kozenin (łódzkie)