PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH Bytów oferta pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie decyzji

Data publikacji: 2020-10-05

Lokalizacja: Bytów (pomorskie)

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Miła 26, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Sporządzanie decyzji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2201

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja lub prawo

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie

danePracodawcy_nip: 8421529972

danePracodawcy_regon: 770983294

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

Adres pracodawcy:
Miła 26, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczinym na stronie bip.pcpr.powiatbytowski.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: bytowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2201

Gmina pracodawcy: Bytów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bytów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977290

Ulica pracodawcy: Miła

Numer budynku pracodawcy: 26

Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁA OPIEKA

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.10.2020

Data dodania oferty pracy: 05.10.2020

Oferta pracy ważna do: 16.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcf999a98903acf47e4a54949b5b3b17

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 2 500 PLN

praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze
Urząd Miejski w Łebie - 2016-06-06 - Łeba (pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY (OFPR/16/2200) - od 15 PLN

wg stanowiska. Praca w Krakowie i okolicach, codzienny zjazd do domu. Dojazd zapewniony z Młynnego.
PTASZEK DACHY Piotr Ptaszek - 2016-08-10 - Młynne (małopolskie)

SPRZEDAWCA K/M - od 1 100 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI, KULTURY, SPORTU I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - od 3 000 PLN

Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2019-10-29 - Łęczna (lubelskie)

OBSŁUGA KLIENTÓW DETALICZNYCH I HURTOWYCH - od 2 400 PLN

Obsługa klientów detalicznych, hurtowych (również w terenie) telefoniczna i osobista, obsługa sklepu internetowego, pakowanie i wysyłki towaru, udział we wszystkich obowiązkowych zadaniach w hurtowni.
kontakt przez PUP - 2019-10-21 - Słupsk (pomorskie)

CZYNNOŚCI KOORDYNATORA - do 14,7 PLN

CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ BIURA, REKRUTACJA I KOORDYNACJA OSÓB Z UKRAINY , PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ ZATRUDNIONYCH OSÓB, OBSŁUGA KADROWA.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY UL. PODWALE 75 ORAZ INNE LOKALIZACJE NA TERENIE WOJ. DOLNOŚLĄSKIEGO, LUBUSKIEGO I ŚLĄSKIEGO; PRACA MINIMUM 160 GODZ W MIESIĄCU, NA 3 LATA
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - 1 850 - 2 500 PLN

- Sprzedaż art. ogólnospożywczych oraz alkoholu. Obsługa kasy fiskalnej. Praca w Katowicach Murckach.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana Książeczka Sanepidu (może być nieaktualna). Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-21:00) (Tel. 519-162-316) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana Samsonowicza 23 A, 40-749 Katowice) lub e-mail: damian1690 (at) wp.pl
Damian Kupiszak - 2016-08-05 - Katowice (śląskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI DREWNIANEJ - od 1 850 PLN

Operator maszyn do produkcji drewnianej
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Oława (dolnośląskie)

JUHAS- PRACOWNIK LEŚNY - od 1 850 PLN

Przygotowanie terenu wypasu, poznawanie zwierząt, nadzorowanie i prowadzenie wypasu, chronienie zwierząt, przystosowywanie psów pasterskic, ustawianie koszarów, wykonywanie drobnych zabiegów z zakresuopieki nad zwierzętami, wyrabianie serów, szybkie dojenie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Węgierska Górka (śląskie)

PODINSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - 2 250 - 3 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Opracowywanie rocznej i wieloletniej dokumentacji: planistycznej, szkoleniowej, ewidencyjnej i sprawozdawczej z zakresu reagowania kryzysowego, obronności, obrony cywilnej oraz ochrony przeciwpożarowej. Planowanie i koordynowanie działań Gminnego /zespołu Zarzadzania Kryzysowego w zakresie: Monitorowania zagrożeń, prognozowanie rozwoju sytuacji kryzysowej w gminie oraz prowadzenia akcji informacyjnej dla ludności; Koordynowanie zadań zarzadzania kryzysowego i zadań obronnych realizowanych przez jednostki organizacyjne gminy oraz jednostki podporządkowane i nadzorowane przez Urząd, przewidziane do realizacji zadań obronnych i OC a także przewidziane do udziału w akcjach ratowniczych; Prowadzenia i aktualizowania bilansu sił ratowniczych i środków technicznych niezbędnych do usuwania skutków zagrożeń; Realizowania procedur i programów reagowania kryzysowego oraz współdziałania i alarmowania w czasie stanu klęski żywiołowej lub sytuacji zagrażającej życiu i zdrowiu mieszkańców; Organizowania akcji usuwania skutków klęsk żywiołowych, minimalizowania rozmiaru strat oraz przygotowania warunków umożliwiających koordynowanie pomocy humanitarnej; Funkcjonowania Gminnego Centrum Zarzadzania Kryzysowego zapewniającego skuteczne kierowanie akcja ratunkową. Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu powiadamiania i alarmowania ludności o wszelkich zagrożeniach. Organizowanie szkoleń oraz koordynowanie przygotowań obronnych komórek organizacyjnych Urzędu, gminnych formacji obrony cywilnej i ich funkcjonowania w sytuacji klęski żywiołowej lub wystąpienia zdarzenia zagrażającego życiu, zdrowiu i mieniu społeczności gminnej. Koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy. Koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia. Realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obronności, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta. Planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa. Współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarzadzania Kryzysowego PmUW w Gdańsku, Starostwem Powiatowym i sąsiednimi gminami w zakresie zarzadzania kryzysowego, planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej. Współpraca z Policja i Strażą Graniczną w zakresie wykonywania wspólnych zadań w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa obywatelom. Współdziałanie z gminnymi jednostkami straży pożarnej, policji i wojska w zakresie planowania, przygotowania i realizacji zarzadzania kryzysowego, zadań obronnych i obrony cywilnej. Prowadzenie ewidencji: Decyzji Wójta Gminy dotyczących świadczeń rzeczowych i osobistych; Protokołów przeprowadzonych kontroli. Planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i w czasie wojny; Planu obrony cywilnej; Planu reagowania kryzysowego; Planu operacyjnego obrony przed powodzią; Dokumentacji Stałego Dyżuru; Dokumentacji akcji Kurierskiej; Planów działania gminnych formacji OC. Planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu. Opracowywanie corocznych propozycji budżetowych na cele zarzadzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej oraz nadzór nad realizacją budżetu. Wykonywanie zadań z zakresu obrony przeciwpożarowej gminy, wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Merytoryczna pomoc w zakresie planowania i realizacji statutowych zadań przez jednostki ochotniczej straży pożarnej na terenie Gminy Stegna. Nadzorowanie gospodarki sprzętowo-materiałowej w jednostkach ochotniczej straży pożarnej gminy. Rozliczanie kart drogowych samochodów pożarniczych. Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem i funkcjonowaniem gminnego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem urządzeń alarmowych zabezpieczających budynki Urzędu Gminy w Stegnie. Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym: Inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku; Współpraca ze Strażą Gminną oraz innymi instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt; Współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych; Aktualizacja i opracowanie Programu; Organizacja sprzątnięcia, wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie. Wykonywane zadań w zakresie organizacji systemu pierwszej pomocy przedlekarskiej. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczania podatku od towarów i usług. Współpraca z jednostkami Ochotniczej Straży Pożarnej. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów. Rozliczanie dotacji otrzymanych lub udzielonych z budżetu Gminy na zadania związane z zajmowanym stanowiskiem. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/75/Samodzielne_stanowisko_ds__bezpieczenstwa_i_zarzadzania_kryzysowego/
Gmina Stegna - 2019-07-08 - Stegna (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

wykonywanie drobnych napraw i prac remontowych budynków, chodników, dróg i pozostałej infrastruktury , Zamiatanie placów, chodników i pielęgnacja zieleni na terenie obwodu drogowego, w sezonie zimowym oczyszczanie ze śniegu i lodu chodników, schodów, ramp, placów i dróg, praca w obrębie pasa drogowego
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Krosno (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY- LOGISTYK - 997,4 PLN

organizacja transportu, wyszukiwanie zleceń, wystawianie faktur, logistyk, praca biurowamiejsce odbycia stażu: KamieńUczestnikami projektu mogą zostać osoby młode wieku 18-29 lat (tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia) zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rzeszowie jako bezrobotne z określonym II profilem pomocy. W przypadku osób bezrobotnych do 25 roku życia do projektu przystąpić mogą osoby pod warunkiem, iż od ostatniej rejestracji do czasu przystąpienia do projektu nie upłynął okres 4 miesięcy. CV proszę przesyłać na adres e-mail z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości oraz numeru oferty. Wiadomości, od osób które nie spełniają tych warunków, nie będą brane pod uwagę.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kamień (podkarpackie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE PLANOWANIA INWESTYCYJNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 800 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1756&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/117/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Planowania Inwestycyjnego w Wydziale Rozwoju Miasta.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała ocenę merytoryczną składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego w zakresie zadań inwestycyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem uwarunkowań finansowych, technicznych, terenowych i własnościowych oraz weryfikowała koszty realizacji zadania,- współpracowała z wnioskodawcami oraz komórkami i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie zebrania informacji niezbędnych do przeprowadzenia oceny merytorycznej składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego,- przygotowywała mapy i plany sytuacyjne, uwzględniające informacje niezbędne do podjęcia decyzji inwestycyjnych i prawidłowej oceny składanych wniosków w ramach budżetu obywatelskiego,- opracowywała specyfikację techniczną na wykonanie prac projektowych dla zadań inwestycyjnych, w tym wybranych do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego, - opiniowała przedstawiane do uzgodnienia zamierzenia inwestycyjne, przewidywane do realizacji na terenie Katowic pod kątem zgodności z aktualnymi kierunkami rozwoju infrastruktury technicznej miasta oraz istniejącym i planowanym uzbrojeniem podziemnym,- udzielała informacji na temat wyposażenia w infrastrukturę komunalną gruntów gminnych, dla których przewidywana jest zmiana sposobu użytkowania,- przygotowywała projekty odpowiedzi na wnioski i skargi mieszkańców lub instytucji, zapytania i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady Miasta Katowice.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze oraz w terenie /przeprowadzenie wizji/ wymagająca zaangażowania oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz klientami zewnętrznymi.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER/MONTAŻYSTA - od 2 250 PLN

prace magazynowe i montażowe mebli
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców:a) realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznegob) utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi- informowanie organizacji pozarządowych o inicjatywach i innych wydarzeniach realizowanych przez Gminę-Miasto Płock oraz inne podmioty- realizacja wniosków i postulatów organizacji pozarządowychc) udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego- współudział w rozwiązywaniu problemów lokalnych miasta Płocka- poszerzanie możliwości komunikacji komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka oraz miejskich jednostek organizacyjnych z mieszkańcami w zakresie działania Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych- podejmowanie inicjatyw mających na celu promowanie pozytywnych postaw cennych społecznied) informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy:- przekazywanie informacji na temat konkursów podczas spotkań, posiedzeń Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, Płockiej Radzie Seniorów- udział w szkoleniach dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych i przekazywanie materiałów szkoleniowych organizacjom pozarządowym- organizowanie szkoleń przygotowujących organizacje do właściwego wypełniania ofert konkursowych, sprawozdań i rozliczeń- informowanie organizacji pozarządowych o szkoleniach zewnętrznyche) integracja środowiska organizacji pozarządowych- organizowanie forów dyskusyjnych- organizowanie imprez integracyjnych- prezentacja środowiska pozarządowego wewnątrz i na zewnątrz Miasta Płockaf) użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnymg) wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych2) koordynacja Centrum Aktywności Seniora w tym:- współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działania w Centrum Aktywności Seniora- wsparcie seniorów uczestniczących w działaniach Centrum Aktywności Seniora3) współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego, wojewódzkiego i powiatowego w celu wspierania merytorycznego i edukacyjnego organizacji pozarządowych działających w mieście Płocku.4) organizowanie i udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.5) współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi.6) uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:- konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego- zgłaszanie propozycji dotyczących usprawnienia współpracy Gminy - Miasto Płocka z organizacjami pozarządowymi- realizacja zapisów rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka.7) prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.8) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 500 PLN

Wykonuje prace biurowe; sporządza i prowadzi korespondencję biurową; obsługuje biuro organizacyjnie i administracyjnie; gromadzi, rejestruje i przetwarza informacje niezbędne do wykonywania zadań spólki; sporządza, przechowuje i archiwizuje dokumenty związane z funkcjonowaniem firmy obsługuje sprzęt biurowy.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łuków (lubelskie)

STRAŻNIK / MIEJSKI APLIKANT - od 2 600 PLN

- służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym-inicjowanie i uczestnictwo w działaniach, mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych-wykonywanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego-wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych(miejskich)Wymagania niezbędne oraz wymagane dokumenty jakie należy złożyć zamieszczono na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2020-07-24 - Legnica (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Białystok (podlaskie)

DYREKTOR ROZWOJU BIZNESU - do 925 PLN

wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata na podobnym stnowisku, biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego, prawo jazdy kat B, promocja firmy na rynkach polskim i ukraińskim, pozyskiwanie klientów, współpraca z pośrednikami nieruchomości,
ASK Maryna Grachova - 2016-06-30 - Marki (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE MAPY NUMERYCZNEJ W WYDZIALE GEODEZJI W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - 2 800 - 3 300 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1830&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- odpowiedzialna za gromadzenie, prowadzenie oraz aktualizowanie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- tworzyła, prowadziła i udostępniała bazy danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2, 3 i 10 oraz ust. 1b ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,- rejestrowała opracowania geodezyjne i kartograficzne,- utrzymywała w aktualności zbiory informacji zawarte w obligatoryjnych bazach danych, pozyskiwała nowe dane wzbogacające zasób, oceniała stan zasobu oraz wnioskowała potrzeby wykonania robót.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Francuska 70 /budynek wyposażony windę/, -praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca umiejętności radzenie sobie ze stresem oraz współpracy z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach na terenie Katowic, jak również bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz jednostkami wykonawstwa geodezyjnego.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-03-04 - Katowice (śląskie)

PROGRAMISTA MASZYN SKRAWAJĄCYCH CNC - 3 000 - 4 000 PLN

Praca na tym stanowisku polega programowaniu i obsłudze frezarek CNC.Realizowanie zadań produkcyjnych zgodnie z obowiązującymiinstrukcjami, dokumentacją konstrukcyjną oraz technologiczną.Osiąganie wymaganej jakości oraz zapewnienie ciągłości produkcji. Praca na trzy zmiany: 6-14 / 14-22 / 22-6.
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-11-21 - Ozimek (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 17 PLN

Wykonywanie typowych zadań i czynności uzasadnionych ze względu na typ pracy na oferowanym zleceniu, praca na produkcji, prace manualne, montaż wiązek elektrycznych. Rozwijanie kabli na tablicach, pakowanie i dźwiganie kartonów, taśmowanie. Praca stojąca. Występuje podnoszenie i dźwiganie elementów do 5 kg. Ręczne prace transportowe (podnoszenie, dźwiganie, pchanie). Praca wykonywana w pomieszczeniu zamkniętym.Praca w ramach umowy-zlecenia, proponowane wynagrodzenie: 17 zł brutto/godz.
HR TEAM Sp. z o.o. - 2020-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOC KUCHENNA-PRACOWNIK PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ (Z) - od 2 100 PLN

prace kuchenne, lepienie pierogów, uszek, produkcja spożywcza
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Tuchów (małopolskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - do 2 600 PLN

- naprawa i obsługa techniczna samochodów ciężarowych, naczep, maszyn budowlanych,- dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy oraz stanowisko pracy,
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BER-TRANS JAN BERHEL, TOMASZ BERHEL, JACEK BERHEL, JUSTYNA SMYK - 2020-02-25 - Głogów (dolnośląskie)

PODINSPEKTORA/INSPEKTORA DS. INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W REFERACIE INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI KOMUNALNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W POLANOWIE - od 4 000 PLN

Przygotowanie i prowadzenie inwestycji komunalnych, opracowywanie wniosków i projektów na pozyskanie środków krajowych i UE dotyczących komunalnej infrastruktury gminnej, koordynowanie wykonawstwa inwestycji, zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, redagowanie pism i projektów decyzji związanych z procesem inwestycyjnym i budowlano- remontowym, przygotowywanie materiałów i prowadzenie procedury przetargowej na roboty inwestycyjne i remontowe realizowane przez gminę Polanów, bieżący nadzór nad inwestycjami, wykonawstwem robót, organizowanie odbiorców, rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji, szczegółowe informacje dotyczące obowiązków dostępne są na stronie: www.bip.polanów.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2016-12-02 - Polanów (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR DS. OCHRONY POWIETRZA I FINANSOWANIA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania: 1) prowadzenie całości spraw związanych z postępowaniem o udzielenie dotacji na realizację zadań związanych z ochroną środowiska, w tym: a) przygotowywanie dokumentacji dla ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dotacji celowej na realizację zadań w danym roku, b) analiza przedkładanych wniosków o udzielenie dotacji i ich opiniowanie, c) przekazywanie informacji wnioskodawcom o sposobie rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie, d) przygotowywanie projektów umów, zleceń i rozliczanie ich wykonania z uwzględnieniem obowiązujących procedur wewnętrznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, e) analiza i weryfikacja dokumentów będących podstawą realizacji i rozliczania dofinansowywanych zadań, f) przeprowadzanie kontroli zgodności złożonych dokumentów ze stanem faktycznym oraz przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie wykonania zobowiązań umownych (kontrole, oględziny w terenie), g) współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy opracowywaniu projektów wniosków pozwalających na pozyskanie środków zewnętrznych, w tym także z funduszy unijnych, 2) przygotowywanie projektów uchwał organów gminy w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy na finansowanie lub dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;3) gromadzenie i udzielanie informacji o stanie środowiska naturalnego i jego ochronie w ramach określonych niniejszym zakresem obowiązków; 4) realizacja zadań z zakresu ochrony powietrza stanowiących kompetencje Prezydenta Miasta, a wynikających z zapisów ustawy POŚ; 5) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji;6) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości. http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6134/podinspektor-ds-ochrony-powietrza-i-finansowania-ochrony-srodowiska
Urząd Miasta - 2018-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Obsługa maszyn szyjących z oprogramowaniem.Łączenie elementów wyrobów szwalniczych na maszynach szyjących.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Pawłosiów (podkarpackie)