PODINSPEKTOR DS PROMOCJI- OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS PROMOCJI- OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Goleszów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakładowa 12, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS PROMOCJI- OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji w Urzędzie Gminy Goleszów zamieszczonym w Urzędzie Gminy Goleszówe oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem miejsca zamieszkania, z dopiskiem "nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji" w godzinach pracy urzędu lub przestłać pocztą w terminie do dnia 24 lipca 2017 r. (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy)Urząd Gminy Goleszówul. 1 Maja 543-440 GoleszówI piętro, pok. nr 9 (sekretariat)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Goleszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleszów
Ulica pracodawcy: 1 maja
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sortowanie odpadów, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta w branży turystycznej w j. niemieckimrozwiązywanie problemów i zapytań klientow poprzez obslugę połaczeń przychodzacych, wiadomości email oraz czatów.udzielanie pomocy klientowi w zaplanowaniui dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta , które zapewni mu pełną satysfakcję przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu efektywności i jakości pracy- dostarczanie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcje klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)
Dysponowanie flotą samochodów ciężarowych na terenie Europy Zachodniej
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
- prace administracyjno-biurowe,- koordynacja obiegu dokumentów,- tworzenie raportów.
CONCEPT SEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
naprawa elektryki samochodwej
Korea Serwis Nieautoryzowany Serwis Aut koreańskich i innych Przemysław Berdowski - 2016-04-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prasowanie odzieży, obsługa maszyn pralniczych, foliowanie i odplamianie odzieży, obsługa klienta kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg dla klienta ( w j. francuskim).wyjasnianie niezgodności i rozbiezności z klientem.Przygotowywanie raportów i zestawień.Kontrola poprawności transakcji finansowych.dbałośco o najwyzszą jakość procesów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji księgowej podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, windykacja należności z tytułu podatków lokalnych - wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych, sporządzanie wniosków do sądu o wpis hipotek przymusowych i stosowanie innych środków egzekucyjnych zgodnie z przepisami prawa, prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych, prowadzenie postępowań w/s określenia wysokości nadpłat z tytułu podatków lokalnych, przygotowywanie decyzji stwierdzających nadpłatę, zwrot i rozliczanie nadpłat, przygotowywanie postanowień o sposobie zarachowania wpłaty, dokonywanie kwartalnych przypisów odsetek od zaległości, dokonywanie odpisów aktualizacyjnych zaległości w okresach bilansowych, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyszji w sprawach dotyczących ulg wynikających z ustawy Ordynacja Podatkowa - odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia, w zakresie podatków lokalnych oraz podatku od spadków i darowizn, dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej inkasentów w zakresie inkasa podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych, opłaty targowej oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sporządzanie płac za inkaso podatków, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania - kwitariuszy przychodowych K103, kontrola kont księgowych oraz uzgadnianie sald, wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach i opłatach lokalnych, naliczanie i odpowadzanie wpłat na rzecz Izby Rolniczej, przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych kwartalnych, półrocznych i rocznych z wykonania dochodów z zakresu prowadzonych spraw.
Urząd Gminy w Osiecznicy - 2016-08-18 - Osiecznica (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2017-05-17 - Pleszew (wielkopolskie)
jw.
CCC S.A. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
prawidłowy i terminowy odbiór z zakładów produkcyjnych zamówionych towarów tak pod względem ilości jak i jakości oraz sporządzanie stosownej dokumentacji; przestrzeganie zwrotu wypożyczonych opakowań tj. palet, beczek i innych; prawidłowe i terminowe dokumentowanie obrotu magazynowego oraz staranne przechowywanie i zabezpieczanie tych dokumentów przed zniszczeniem; terminowe przekazywanie dokumentów obrotu magazynowego do właściwych działów przedsiębiorstwa.
GLOBAL COSMED GROUP S.A. - 2016-06-23 - Jawor (dolnośląskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 17.08.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji syntetycznej wartości majątku gminy obejmującej: środki trwałe, wartości materialne i prawne, finansowy majątek trały, umorzenie środków trwałych, sporządzanie sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-08-03 - Pyskowice (śląskie)
do uzgodnienia
ANTILA JACHT STOCZNIA JACHTOWA CEZARY DUCHNIK - 2016-10-21 - Radom (mazowieckie)
Realizacja świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i innych świadczeń realizowanych przez GOPS.Kontakt: telefon: 58 683-90-89e-mail: gops (at) pszczolki.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-08 - Pszczółki (pomorskie)
montaż drobnych elementów na podzespoły elektroniczne, kontrola jakości, pakowanie gotowych produktów
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Sosnowiec (śląskie)
-
Villa Greta Ewelina Rozpędowska - 2016-03-23 - Świerzawa (dolnośląskie)
sporządzanie zamówień, kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru, wykladanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od 6.00 do 14.00, od 14.00 do 22.00
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pielęgnacja terenów zieleni na dużej powierzchni, praca z wykorzystaniem traktora, kosiarki, wykaszarki, drobne prace konserwacyjne sprzętu, prace porządkowe na placu. Praca na zewnątrz niezależnie od warunków atmosferycznych.Praca w godz.7.00-15.00
Przedsiębiorstwo Rolno-Handlowe " Zajączkowo" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Zajączkowo (pomorskie)
Praca w dziale handlowym- reklamacje.
D.C.M. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac budowlanych: elewacje, montaż suchych tynków, szpachlowanie, malowanie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mokrzyska (małopolskie)
kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta.
CHEMKO Andrzej i Przemysław Zawistowscy Sp.j. - 2018-04-06 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
doradztwo klientom, czynna sprzedaż oferowanych artykułów głównie z dziedziny gier, konsol oraz akcesoriów, wystawianie towarów na portalach aukcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sprzątanie na terenie Stalowej Woli biur, szatni, korytarzy, ciągów komunikacyjnych.
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Stalowa Wola (podkarpackie)
współpraca ze specjalistami i wychowawcami w zakresie sporządzenia diagnozy psychofizycznej dziecka niezwłocznie po jego przyjęciu do placówki oraz opinii aktualizacyjnych, praca z rodzinami wychowanków zmierzająca do naj najszybszej readaptacji dziecka do środowiska rodzinnego poprzez wizyty środowiskowe w domach rodzinnych wychowanków, zajęcia z rodzicami prowadzone na terenie Domu, poradnictwo dla rodziców dzieci przebywających w placówce, monitorowanie kontraktów z rodzicami, w tym wspieranie w realizacji zadań tj. podjęcie leczenia, znalezienie pracy, zarejestrowanie się w PUP, pomoc w planowaniu wydatków, a zwłaszcza unikaniu zadłużania, przeprowadzenie wywiadów i wizyty w domach kandydatów na rodziny zaprzyjaźnienia, zastępcze i adopcyjne, wspieranie wychowanków w procesie usamodzielniania, współpraca w tym zakresie z wychowawcami, którym powierzono indywidualną opiekę nad dzieckiem, przygotowywanie i wysyłanie okresowych sprawozdań dotyczących liczby wychowanków i przebiegu pracy opiekuńczo-wychowawczej przekazywanych m.in. do ROPS i Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, przygotowanie okresowych sprawozdań z przebiegu pracy na rzecz dziecka i rodziny, pomoc wychowankom w rozwiązywaniu problemów wynikających z sytuacji rodzinnej, współpraca z wychowawcami i specjalistami w realizacji celów określonych w planach pomocy dziecku oraz wniosków Zespołu d.s. Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka, udzielanie porad byłym wychowankom placówki w w okresie 3 lat po opuszczeniu przez nich placówki, współpraca z ośrodkami adopcyjnymi, a szczególnie Towarzystwem Przywracania Rodziny w Poznaniu Chrześcijański Ośrodek Adopcyjny Pro Familia, koordynowanie spraw związanych ze zgłaszaniem dziecka do ośrodka adopcyjnego, współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie i ośrodkami pomocy społecznej, a zwłaszcza asystentami rodziny, sądami i kuratorami właściwymi ze względu na miejsce zamieszkania lub pobytu rodziców dzieci, prowadzenie dokumentacji dziecka, a w szczególności:raportów dziennych o stanie wychowanków, powiadomień o samowolnym opuszczeniu placówki i ich rejestru,przygotowanie zaproszeń dla członków Zespołu d.s. Okresowej Oceny Sytuacji Dziecka, dokumentacji pracy z rodziną, zapewnienie bezpośredniej opieki dzieciom w ramach obowiązków wychowawczych w przypadku zaistnienia szczególnych potrzeb pracodawcy
Dom Dziecka w Kórniku - Bninie - 2018-08-22 - Kórnik (wielkopolskie)
wykonywanie pracy lakiernika, remonty i renowacja powierzchni, nadwozi samochodów
Baniak Dariusz - 2016-04-12 - Łuków (lubelskie)
Wykonywanie zadań ratownika medycznego I zmiana
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2018-09-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
/ nabór staż do 30 r. ż. PO WER/ Obsługa podnośnika kolumnowego, montażownicy opon, wyważarki kół, testera diagnostycznego
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Pabianice (łódzkie)
Sprzątanie klatek schodowych i terenu zewnętrznego.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Zielna oraz inne lokalizacje.min. 6 h pracy dziennie od poniedziałku do piątku.Dyspozycyjność 7-14Kontakt kandydatów z pracodawcą: dariusz.szkirpan (at) wp.pl, +48 577 400 920sala B
PRO-VIRIDIS Group Dariusz Szkirpan - 2017-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)