OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI Racibórz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "BORBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Wymagane uprawnienia, mile widziane doświadczenie.

Data publikacji: 2021-03-03

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "BORBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wodna 21, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wymagane uprawnienia, mile widziane doświadczenie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: operator koparko-ładowarki

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "BORBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6390005622

danePracodawcy_regon: 271218230

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Wodna 21, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt osobisty z pracodawcą w siedzibie firmy od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-8:00

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: raciborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2411

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469

Adres strony pracodawcy: www.borbud.net

Ulica pracodawcy: Wodna

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|834206

Zawód wykonywany przez pracownika: operator koparko-ładowarki

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 03.03.2021

Oferta pracy ważna do: 31.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d8a8225985a3c79c5c8db807664baec

Podobne oferty pracy

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 100 PLN

Wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych, rozmieszczanie materiałów, prace przeładunkowe i transportowe, dbałóść o sprzęt, wykonywanie obsługi codziennej koparko-ładowarki, wyrównywanie terenów
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

KELNER - od 800 PLN

OBSŁUGA KELNERSKA, OBSŁUGA IMPREZ
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MALIBU Z. I M. NIEDBALEC SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Brzeźnica (podkarpackie)

KELNER - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

POSADZKARZ - od 2 100 PLN

wylewanie posadzek, drobne prace murarskie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TERMO" Andrzej Jan Wesołowski - 2017-11-29 - Dzierzgoń (pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 3 500 PLN

prace rozbiórkowe, wyburzeniowe, wykończeniowe
Jakub Piórek PROFI-BUD-POL - 2020-12-01 - Oświęcim (małopolskie)

ROBOTNIK TRANSPORTOWY - od 2 000 PLN

zbieranie i transport odpadów z jednostek organizacyjnych do miejsc gromadzenia odpadów, pomoc przy transporcie pacjentów
SZPITAL KLINICZNY im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego - 2017-11-16 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO POMOCY W GOSPODARSTWIE ROLNYM - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bronowice (lubuskie)

KOSMETYCZKA - do 1 340 PLN

Wykonywanie zabiegów kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Mysłowice (śląskie)

OPERATOR PRASY KRAWĘDZIOWEJ - 1 750 - 2 000 PLN

Wymagania pracodawcy: wykształcenie minimum zawodowe, mile widziana znajomość rysunku technicznego
KAPEO LASER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Mściszewice (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ MIESZAJĄCYCH - do 1 850 PLN

Uruchamianie, zatrzymywanie, kontrolowanie i regulowanie mieszalników z mieszadłami mechanicznymi, kontrolowanie i regulowanie dozowanie mieszanych składników, wykonywanie prostych czynności konserwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - od 3 000 PLN

bieżąca obsługa sekretariatu kancelarii (zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa połączeń telefonicznych, poczty elektronicznej i tradycyjnej), kompleksowa obsługa klienta kancelarii,organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja, wykonywanie innych czynności zleconych przez notariusza
Kancelaria Notarialna A. Szmelter-Budzyń, M. Kujawa s.c. - 2021-03-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - do 12,5 PLN

oferta pracy na umowę tymczasową przez agencję zatrudnienia, nr wpisu 388
Trenkwalder & Partner Spółka z Oraniczoną Odpowiedzialnością - 2016-02-17 - Mielec (podkarpackie)

SPAWACZ - od 14,6 PLN

spawanie elementów bram i ogrodzeń
PRIVACON POLAND SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Zławieś Mała (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - 2 200 - 2 500 PLN

obsługa osób niedosłyszących - prezentacja oferty firmy, omówienie wizyt, wprowadzanie danych. Pomoc protetykowi słuchu w sprzedaży oraz doborze aparatów słuchowych
ACS Słuchmed Sp. Z O.O. - 2018-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SZPACHLARZ / MALARZ BUDOWLANY - 16 - 20 PLN

- Wykonywanie prac szpachlarsko-malarskich,- Praca na terenie Tczewa i woj. pomorskiego- Kontakt telefoniczny 509-469-897,- Kontakt e-mail: perfekto-d (at) wp.pl,
PERFEKTO EWELINA BIANGA - 2017-07-27 - Tczew (pomorskie)

KASJER WALUTOWY - od 2 000 PLN

obsługa klientów kantoru
EXCHANGE GROUP- AGNIESZKA KRAWCZYK - 2017-06-09 - Puławy (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-11 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 4 200 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem,
Buksa Travel Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Włochy (Włochy)

SZWACZKA - do 14,7 PLN

szycie koszul nocnych
OK JOB Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Mielec (podkarpackie)

KELNER - od 1 000 PLN

parzenie kawy na ekspresie ciśnieniowym, obsługa gości restauracji, przyjmowanie rezerwacji, przygotowywanie sali do obsługi.
FIRMA " CARO" JANINA BYCZEK - 2017-04-12 - Boboszów (dolnośląskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

przeglądanie tkanin, wyszukiwanie błędów na tkaninach
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2016-10-27 - Borkowice (łódzkie)

TOKARZ (O) - 2 400 - 3 400 PLN

W zależności od potrzeb: toczenie, wiercenie, gwintowanie itp. - możliwość przyuczenia do wykonywanej pracy.
M&R Printing Equipment Poland Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Wojnicz (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 033,7 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Kraków (małopolskie)