MŁODSZY ASYSTENT Gdańsk oferta pracy Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku
Stanowisko: MŁODSZY ASYSTENT
Wynagrodzenie: 3 953 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pod nadzorem badań mikrobiologicznych żywności i kosmetyków. Nadzór nad powierzonym sprzetem laboratoryjnym. Prowadzenie pod nadzorem zapisów z badań. Opracowywanie pod nadzorem wyników zbadań. Udział w walidacji /sprawdzaniu stosowanych metod badawczych. Udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu wykonywanych analiz oraz systemu zarządzaniaUdział w przygotowywaniu zamówień na odczynniki, szkło i sprzęt laboratoryjny. Praca od poniedziałku do piatku, w godzinach 7.30-15.05
Data publikacji: 2021-03-08
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dębinki 4, 80-211 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pod nadzorem badań mikrobiologicznych żywności i kosmetyków. Nadzór nad powierzonym sprzetem laboratoryjnym. Prowadzenie pod nadzorem zapisów z badań. Opracowywanie pod nadzorem wyników zbadań. Udział w walidacji /sprawdzaniu stosowanych metod badawczych. Udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu wykonywanych analiz oraz systemu zarządzaniaUdział w przygotowywaniu zamówień na odczynniki, szkło i sprzęt laboratoryjny. Praca od poniedziałku do piatku, w godzinach 7.30-15.05
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 953 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: MŁODSZY ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: diagnosta laboratoryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 953 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe zawodowe na kierunku biologii. Umiejętność obsługi sprzętu laboratyjnego i komputerowego, znajomośc podstaw technik laboratoryjnych. Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Umiejetność pracy pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku
danePracodawcy_nip: 9570472806
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Dębinki 4, 80-211 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Dębinki
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|227101
Zawód wykonywany przez pracownika: diagnosta laboratoryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.03.2021
Oferta pracy ważna do: 08.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87bf01d820d79754946c999d35666a62
Podobne oferty pracy
Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, pełnienie służby na stanowiskach uzbrojonych, praca wymagajaca sprawności fizycznej i odporności psychicznej. Szczegółowe informacje podane są na stronie www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj (w menu jednoska należy wybrać: Okręgowy Inspektoriat Słuzby Więziennej we Wrocławiu).Miejsce wykonywania pracy: 1. Zakład Karny nr 1 we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 35. Przewidywany termin zatrudnienia: luty/marzec 2020. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - poczowy lub tel.: 71 327 26 05, 71 32 72 668.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2020-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prostych, rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków
BGA - BUDOWNICTWO Bogusz Grzegorz - 2020-11-26 - Zagórze (lubelskie)
obsługa koparki
RENARD ZIORA FHU MARBUD - 2017-08-18 - Radzionków (śląskie)
według zawodu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2017-02-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracoa na stanowisku. Wymagania: wykształcenie podstawowe, dbanie o czystość w miejscu pracy, schludność, punktualność. Kontakt tel 533-301-072.
"TRADYCYJNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
młodszy referent w Wydziale Organizacyjnym, pomoc,w redagowaniu i organizowaniu wydania biuletynie Wieści z Ratusza, zbieranie materiału prasowego z zakresu pracy urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Września, pisanie i redagowanie tekstów, prowadzenie korespondencji, kontakt i współpraca z drukarnią, dbałość o dokumentację fotograficzną wydarzeń gminnych, wykonywanie składu komputerowego i łamanie tekstów biuletynu, sprządzanie planów do zamówień materiałów promocyjnych, redagowanie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-04-18 - Września (wielkopolskie)
obsługa klienta. sprzedaz towarów i usług, wystawianie faktur, przygotowywanie umów, przygotwywanie ofert dla klientówmów
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Słupsk (pomorskie)
opieka nad mieszkańcami DPS, karmienie, pielęgnowanie, pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych, wysadzanie na wózki i inne,
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Realizacja zadań w zakresie geodezji i kartografii wynikających z ustawy o Samorządzie Powiatowym oraz zadań zleconych z zakresu Administracji Rządowej.
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2018-06-27 - Brzesko (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe, kierunek: ślusarz, mechanik maszyn, monter, minimum rok doświadczenia, znajomość rysunku technicznego, znajomość przyrządów kontrolno-pomiarowych. Montaż, czyszczenie, cięcie, wiercenie i szlifowanie elementów metalowych, kontrola wymiarów na podstawie rysunków technicznych. Malowanie, test szczelności, kontrola wymairów, transport detali. Wynagrodzenie + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz osobisty.
HERKULES SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Rydułtowy (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku młodszego referenta ds. projektów i programów nieinwestycyjnych należy m.in.1)przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2)bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3)dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4)gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5)sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6)przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7)sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9)opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10)pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11)opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12)sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13)przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14)wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15)gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16)przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17)sporządzanie wniosków o płatność projektu;18)monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19)sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20)współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21)kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22)przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23)sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24)prowadzenie dokumentacji projektu;25)przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26)bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27)sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28)prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29)Współpraca z Zespołem projektów i programów inwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.30)organizacja i koordynacja całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów;31)organizacja i koordynacja promocji Związku Gmin Regionu Płockiego, w tym tworzenie, aktualizacja informacji zamieszczanych na stronach internetowych ZGRP oraz portalach społecznościowych we współpracy z poszczególnymi komórkami;32)opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących tworzenia warunków organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie ZGRP;33)tworzenie i aktualizacja dokumentów strategicznych związanych z systemem gospodarki odpadami;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-04 - Płock (mazowieckie)
praca na stanowisku plastyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach - 2019-11-25 - Niepoczołowice (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Radom (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z wypadkami i chorobami zawodowymi. Szczegółowe informacje na stronie: bip.pip.gov.plZatrudnie na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 371 04 67
PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY WE WROCŁAWIU - 2020-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za gromadzenie dokumentów wbudowanych materiałów, przygotowywanie zestawień technicznych dokumentacji bieżącej i odbiorowej budowy, bieżące raportowanie, kompletowanie dokumentów do wniosków materiałowych, bieżącą współprace ze wszystkimi działami w firmie celem prawidłowej realizacji projektu.
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Trzebinia (małopolskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i działań konkurencji, analiza potrzeb klienta, dobór optymalnych rozwiązań, kontakt głównie z ukraińsko i rosyjskojęzycznymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Kraków (małopolskie)
Opieka i wychowanie dzieci w placówce opiekuńczo - wychowawczej
Powiatowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza - 2018-04-24 - Jaworzno (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Świdnica (dolnośląskie)
-
Zakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Związkowiec - 2020-03-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca biurowa polegajaca na obsłudzze sekretariatu i punktu przyjmowania prób mikrobiologicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Rybnik (śląskie)
Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą. Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-29 - Kraków (małopolskie)
Prace montażowe i wykończeniowe przy produkcji domów mobilnych i modułowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych "LARK Leisure Homes" Sp. z o.o. - 2020-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG,DBANIE O EKSPOZYCJĘ TOWARÓW,PRZYJMOWANIE DOSTAW,DROBNE NAPRAWY SPRZĘTU KOMP. ,REALIZACJA ZLECEŃ SERWISOWYCH
KOMPUTRONIX - 2018-08-09 - Kościerzyna (pomorskie)
1. Udział w realizacji indywidualnych planów wsparcia mieszkańca.2. Opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych.3. Pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej.4. Pielęgnacja osób niepełnosprawnych. 5. Współpraca z pracownikami DPS.6. Przestrzeganie przepisów.7. Organizowanie czasu wolnego mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Racibórz (śląskie)
Obsługa ładowarki na terenie kopalni
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)