LIDER IS EKSPERT ROZWIĄZAŃ FINANSOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: LIDER IS EKSPERT ROZWIĄZAŃ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 18 024 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - dostarczanie usług IS lub projektów w sposób optymalny, skuteczne wywieranie nacisku na PMPM lub praktyki zarządzania PMI Service, po to, aby maksymalizować wydajność operacyjną, - aktywna współpraca i budowanie relacji z klientami, dostawcami oraz partnerami serwisowymi we wszystkich aspektach świadczonych usług lub projektów, aby zapewnić, że łańcuch usług obsługujący końcowy koniec jest w stanie dopasować się do obecnych i przyszłych potrzeb klientów, - prowadzenie wdrożeń nowych usług i/lub rozbudowy istniejących usług lub projektów zgodnie z normami i procedurami PMPM lub PMI, w celu zaspokojenia obecnych i przyszłych potrzeb klientów, - monitorowanie i raportowanie jakości usług (stosując odpowiednie zasady zarządzania usługami PMI oraz inne metody) i proponowanie planów udoskonaleń, aby poprawić poziom usług odpowiadający potrzebom klientów, - zapewnienie zgodności z wszystkimi zasadami i wytycznymi PMI dotyczących bezpieczeństwa i zgodności poprzez ocenę i wdrożenie wymagań IS Security (polityki, wytycznych), w celu zminimalizowania ryzyka związanego z poufnością, integralnością i dostępnością danych, - dokumentowanie wydatków IS, w tym wydatków inwestycyjnych, zgodnie z wymogami lokalnymi i PMI, - wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kosztami usług i obciążeniami zwrotnymi, a także regularne realizowanie kontroli budżetowych i prognozy kosztów w ciągu roku, - planowanie i zarządzanie dostarczaniem doradztwa i innych usług przez dostawców zewnętrznych i wewnętrznych w celu zapewnienia spełnienia wymaganych poziomów usług.
Data publikacji: 2017-06-13
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - dostarczanie usług IS lub projektów w sposób optymalny, skuteczne wywieranie nacisku na PMPM lub praktyki zarządzania PMI Service, po to, aby maksymalizować wydajność operacyjną, - aktywna współpraca i budowanie relacji z klientami, dostawcami oraz partnerami serwisowymi we wszystkich aspektach świadczonych usług lub projektów, aby zapewnić, że łańcuch usług obsługujący końcowy koniec jest w stanie dopasować się do obecnych i przyszłych potrzeb klientów, - prowadzenie wdrożeń nowych usług i/lub rozbudowy istniejących usług lub projektów zgodnie z normami i procedurami PMPM lub PMI, w celu zaspokojenia obecnych i przyszłych potrzeb klientów, - monitorowanie i raportowanie jakości usług (stosując odpowiednie zasady zarządzania usługami PMI oraz inne metody) i proponowanie planów udoskonaleń, aby poprawić poziom usług odpowiadający potrzebom klientów, - zapewnienie zgodności z wszystkimi zasadami i wytycznymi PMI dotyczących bezpieczeństwa i zgodności poprzez ocenę i wdrożenie wymagań IS Security (polityki, wytycznych), w celu zminimalizowania ryzyka związanego z poufnością, integralnością i dostępnością danych, - dokumentowanie wydatków IS, w tym wydatków inwestycyjnych, zgodnie z wymogami lokalnymi i PMI, - wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kosztami usług i obciążeniami zwrotnymi, a także regularne realizowanie kontroli budżetowych i prognozy kosztów w ciągu roku, - planowanie i zarządzanie dostarczaniem doradztwa i innych usług przez dostawców zewnętrznych i wewnętrznych w celu zapewnienia spełnienia wymaganych poziomów usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 024 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie NIE MNIEJ NIŻ 18 024 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: LIDER IS EKSPERT ROZWIĄZAŃ FINANSOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2017
Data zakończenia pracy: 28.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przynajmniej 5 lat pracy na stanowisku menadżerskim z zakresu usług informatycznych, -doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku w ramach dużej korporacji jest warunkiem koniecznym, certyfikat ITIL (postępowanie dla działów informatycznych), - certyfikat CISA (z zakresu audytu IT), - znajomość programu Excel, Word, PowerPoint, - znajomość języków komputerowych PHP, ASP.NET, Python, Javascript, VBscript - znajomość baz danych MS SQL Server i MySQL - umiejętność pracy pod presją czasu, aktywne podejście do wykonywanych zadań i procesu samorozwoju, - umiejętność szybkiego uczenia się, - chęć wychodzenia z inicjatywą - dobra organizacja pracy, biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w mowie jak i w piśmie) główny język komunikacji w firmie warunek konieczny, - znajomość języka hiszpańskiego min. na poziomie C2 (zarówno w mowie jak i piśmie), szczególnie w zakresie związanym z wykonywaniem stanowiska kierowniczego w dziale IT jest warunkiem koniecznym, - znajomość innych europejskich języków, jak francuski, niemiecki, będzie dodatkowym atutem;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 13.06.2017
Oferta pracy ważna do: 23.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2017
Podobne oferty pracy
Produkcja i montaz mebli kuchennych, łazienkowych, biurowych, szaf. Praca w godzinach 7.00-15.00 (pon.-pt.). Okres próbny trwa 3 miesiące. Praca w siedzibie firmy i u klienta
MEBLOSTYL MAREK SNUSZKA - 2017-08-01 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa żurawi szynowych, żurawi samojezdnych
Morska Stocznia Remontowa "Gryfia" S.A. - 2018-08-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
BIURO RACHUNKOWE "MAJLAN" LIDIA WÓJT - 2018-08-21 - Skierniewice (łódzkie)
Tankowanie pojazdów.Pomoc przy obsłudze klienta.Prace porządkowe na placu.Przyjmowanie towaru, dostaw itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Gostynin (mazowieckie)
.
Ośrodek Wypoczynkowy "Psia Góra"Z,J,T,W Zych s.c. - 2017-04-18 - Swornegacie (pomorskie)
sortowanie i konfekcjonowanie warzyw
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łaźniew (mazowieckie)
obsługa finansowa klientówrównoważny system godzin pracy
Merkury Market Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Mielec (podkarpackie)
Wykonywanie ścian działowych i nośnych, materiałów ceramicznych i gazobetonowych na zaprawach murarskich i klejowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, praca w soboty.
SKITECH Jakub Skibiński - 2018-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa pojazdu typu śmieciarka
ATF Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-06 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie sie z przepisami ustawy: Prawo budowlane, kpa, o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych.2. Zapoznanie się z procedurą administracyjną dotyczącą postępowań odwoławczych od decyzji o pozwoleniu na budowę, sprzeciwów do zgłoszeń robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę oraz od decyzji dotyczących zezwoleń na realizację inwestycji drogowych w trybach zwykłych i nadzwyczajnych.3. Przygotowywanie projektów pism urzędowych.4. Archiwizacja dokumentów.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
skanowanie dokumentów rejestrowanie dokumentów, przyjmowanie oraz łaczenie rozmow telefonicznych, udzielanie inf. dotyczących organizacji i kompetencji Wydzialu Edukacji, Kultury i Sportu, redagowanie pism, aktykułów, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego, pomoc przy org. imprez i spotkań kulturalnych, sportowych i innych, pomoc w realizacji projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Zakopane (małopolskie)
Spawanie elementów metalowych, przyygotowanie elementów metalowych do spawania
ALTER CRESCO Kamil Kalinkowski - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
strzyżenie męskie i damskie,koloryzacja,zabiegi pielęgnacyjne
STUDIO FRYZUR MONIKA PRUSIK - 2016-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przestrzeganie dyscypliny pracy, wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - ndz. 13.00 - 21.00.
"NAD ROZLEWISKIEM" ANNA STOKŁOSA - 2017-04-18 - Dobrzyca (wielkopolskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
Małgorzata Wolska PPUH MIT - 2017-07-05 - Żabia Wola (lubelskie)
PRACA Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI, SKŁADANIE OFERT, WYCEN, PREZENTACJA PRODUKTÓWWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNICZNE),PRAWO JAZDY B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Wsparcie w rozwoju działalności Przedstawicielstwa na Ukrainie i Rosji. Udział w spotkaniach i koordynowanie procesu podpisywania i realizacji umów handlowych z kontrahentami z Rosji i Ukrainy. Cykliczna weryfikacja dokumentacji. Udział w wydarzeniach promujących Przedstawicielstwo. Wsparcie pozyskiwanie Pacjentów z Ukrainy i Rosji. Pełnienie roli Concierge dla Pacjentów z Ukrainy i Rosji.- Godziny pracy uzależnione od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie (student studiów zaocznych - kierunki społeczne). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w branży medycznej. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Excel, Power Point). Wymagana bilingwalność. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.- Wynagrodzenie: 2450 pln/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Godziny pracy uzależnione od potrzeb. Wymagane wykształcenie min. średnie (student studiów zaocznych - kierunki społeczne). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w branży medycznej. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Excel, Power Point). Wymagana bilingwalność. Dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych. Praca w delegacji na terenie kraju. Wynagrodzenie brutto - 2200 zł + premia uznaniowa. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, koszty dojazdu oraz obiad.Kontakt z Pracodawcą: 501 203 055
ADRIAN ŚWIĄDER P.R.E. "ELEKTRO-JAR" - 2016-10-12 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży. Weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
STOKROTKA SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Lublin (lubelskie)
wprowadzanie i rejestrowanie wniosków, kopiowanie dokumentacji, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Mechanik samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Mianowice (wielkopolskie)
- naprawa samochodow ciężarowych oraz maszyn drogowych
Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe "MAKSBUD" Sp.zo.o - 2017-03-20 - Siemiatycze (podlaskie)
wg.stanowiska
AUTO-BAU DANIEL BRYŁA - 2017-08-18 - Namysłów (opolskie)
praca terapeutyczna z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie w pracowni gospodarstwa domowego
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W ALEKSANDROWIE ŁÓDZKIM - 2017-08-10 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pomoc przy budowie linii elektroenergetycznych.Prawo jazdy kat. "B"
Elektroinstal S.C. Edmund i Jarosław Szyszkowski - 2016-06-10 - Baborów (opolskie)
sprządzanie pism procesowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Zambrów (podlaskie)
-Trasy na terenie kraju,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Wynagrodzenie od 3000 zł netto,-Kontakt telefoniczny 601-62-48-40.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ST - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych tuby laminowane i plastikowe
Essel Propack Polska sp.z o.o. - 2017-04-14 - Międzyrzecz (lubuskie)
um. na okres próbny, um. zleceniewymiar czasu pracy: 1/2 lub pełen etat
SŁONECZNY PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)