KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA Warszawa oferta pracy Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie

Stanowisko: KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.

Data publikacji: 2021-05-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
zaawansowana obsługa komputera (MS WORD, MS Excel, MS PowerPoint, internet, poczta)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: księgowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie (ekonomiczne/medyczne/techniczne), biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Word, Excel, dobra znajomość Ustawy o rachunkowości, umiejętność planowania oraz dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.Obowiązki:- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV na adres zofia.felczak (at) cskmswia.pl do dnia 21.05.2021r., w tytule e-maila pracodawca prosi o podanie "Księgowa/księgowy w Sekcji Obsługi Środków Trwałych i Wyposażenia". Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Na dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli:"Informuję, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych i dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie, ul. Wołoska 137 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji"

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie

danePracodawcy_nip: 5212925596

danePracodawcy_regon: 006472651

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Wołoska 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z Pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Wołoska

Numer budynku pracodawcy: 137

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 11.05.2021

Oferta pracy ważna do: 21.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?42f6407225806be280c42f441bc8e703

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA K/M - od 2 000 PLN

jw
Wojskowe TBS - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC MURARZA - od 2 000 PLN

pomoc przy dociepleniach, pracach murarskich
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pruchna (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻY:- ANALIZĘ RYNKU ORAZ MONITORING DZIAŁAŃ KONKURENCJI,- OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ POTENCJALNYCH NABYWCÓW,- DZIAŁANIA ZMIERZAJĄCE DO POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW,- PREZENTACJĘ OFERTY PRODUKTU,- REALIZACJĘ ZAMÓWIEŃ ZE STRONY KLIENTÓW; DOSTAWĘ TOWARU,- DBANIE O BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE WIĘZI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, UTRZYMYWANIE Z NIMI DOBRYCH RELACJI,- PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KLIENTAMI,- PROWADZENIE BAZY DANYCH KLIENTÓW,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW Z PRZEBIEGU WYKONYWANEJ PRACY.Praca na terenie podkarpacia
EUROPAK Wiesław Piela - 2016-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Sprzedaż lodów włoskich.
"MAŁA GASTRONOMIA" Winograd Anna - 2016-04-07 - Trzebnica (dolnośląskie)

WYCHOWAWCA - 2 250 - 3 000 PLN

sprawowanie indywidulanej opikei nad grupą dzieci, podejmowanie czynności opiekuńczych wobec najmłodszych dzieci, wychodzenie na spacer, odprowadzanie i przyprowadzanie dzieci ze szkół, przedszkoli
Dom Dziecka im.Janusza KorczakaDarłowo ,ul. Morska 78 - 2019-03-12 - Darłowo (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych. Praca w branży pokryć dachowych.
POLSTAL Z.P.M.B - Dudek Wojciech - 2018-10-15 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD - od 2 000 PLN

przygotowanie produktów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Dobczyce (małopolskie)

KONTROLER JAKOŚCI - LABORANT - 2 500 - 3 000 PLN

Wykonywanie badań niszczących i nieniszczących. Przeprowadzenie oceny badań na podstawie odpowiednich kryteriów, norm i innych ustalonych wymagań. Opracowywanie dokumentacji (protokołów) z badań. Eksploatowanie aparatury do badań zgodnie z instrukcjami.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Krosno (podkarpackie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Żelechów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem
DOKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

STOLARZ (NIEMCY) - 10 000 - 15 000 PLN

Praca w zakładach prefabrykacji żelbetów.Pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie.
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2018-12-10 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK SOCJALNY - 2 800 - 3 000 PLN

praca socjalna wykonywana zgodnie z ustawą o pomocy społecznej,pomoc w rozwiązywaniu problemów życiowych osób i rodzin ,przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie - 2020-09-16 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INTROLIGATOR - od 2 100 PLN

obsługa maszyn itroligatorskich
COMPUS Przedsiębiorstwo Usługowe L. Grochulski, P. Szyszkowski - 2018-11-05 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego, przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych oraz rysunków technicznych (CAD), Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług.
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Konarzyce (wielkopolskie)

SZKUTNIK - LAMINIARZ - od 2 000 PLN

wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenieprawo jazdy kat. B
Centrum Motorowodne CORAL YACHT Jarosław Brdęk - 2016-04-28 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 17 PLN

Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi i automatami szyjącymi do szycia różnych artykułów tekstylnych i skórzanych
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Dobrodzień (opolskie)

MAGAZYNIER - od 1 050 PLN

- przyjmowanie towaró do magazynu- wydawanie towarów w magazynie- obsługa maszyn wskazanych w wymaganiach
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 500 PLN

obsługa kasy fiskalnej,wycena i ekspozycja towaru
Sklep Spożywczo Przemysłowy ANETKA - 2016-09-26 - Kierzno (wielkopolskie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)

KRAWCOWA - od 2 800 PLN

KRAWCOWA/POMOC KRAWIECKA
BOŻENA BILIŃSKA DEKORACJA OKIEN B.B - 2021-06-08 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 201 PLN

-wspieranie procesu wyboru i oceny przewoźników- nawiązywanie współpracy z nowymi klientami- nadzór dokumentacji transportowej- nadzór procesu transportu-tworzenie bazy klientów i przewoźników[Praca na okres próbny] : 3 miesiące[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
SCANTEK LTD Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat