Praca KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 6 ofert pracy KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA.

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWY/A W SEKCJI OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WYPOSAŻENIA - od 6 000 PLN

- prowadzenie ksiąg pomocniczych dla środków trwałych własnych i obcych oraz wyposażenia,- współpraca w zakresie wybrakowania środków trwałych w szczególności z Komisją ds. Wybrakowania; - ewidencjonowanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej na podstawie zatwierdzonego przez Dyrektora protokołu z inwentaryzacji;- opracowywanie i aktualizacja planów amortyzacji środków trwałych,- wycena księgowa środków trwałych i wyposażenia medycznego podlegających wybrakowaniu, sprzedaży lub nieodpłatnemu przekazaniu;- uzgadnianie stanów ilościowych środków trwałych i wyposażenia w uzgodnieniu z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi;- współpraca z Sekcją Inwentaryzacji Ciągłej w czasie przeprowadzanych spisów inwentaryzacyjnych;- sporządzanie zestawień aparatury medycznej dla potrzeb różnych komórek organizacyjnych;- uzgadnianie stanów środków trwałych z księgą główną;- sporządzanie wykazu comiesięcznych odpisów amortyzacyjnych środków trwałych według źródeł finansowania dla Działu Księgowości i Sprawozdawczości;- przechowywanie bieżących dokumentów i przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi regulacjami;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych i wyposażenia na potrzeby kontraktowania z NFZ i MZ, przetargów, analiz oraz organów kontrolujących Szpital;- przygotowanie do bieżącej pracy i dbanie o sprzęt i urządzenia dedykowane do przeprowadzania mobilnej inwentaryzacji a także ich: aktualizacja i bieżąca weryfikacja możliwości pełnej ich integracji w zakresie niezbędnym do prawidłowej pracy.
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2021-05-10 - Warszawa (mazowieckie)